Haluaisin Singstarin eli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toiveita herättävä amatööri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toiveita herättävä amatööri"

Vieras
Mitä kaikkea mun tulee hommata ?
Meiltä löytyy telkkari, mutta pleikkaa ei joten se kait ekaks tarvittas.. ?
(Mä oon näissä jutuissa ihan kehityksestä jäljessä.. )

Siis pleikka 2 vai 3 ? Löytyyks niihin kuinka levyjä, millaisia ?
Paljonko tulee kustantamaan suurin piirtein, mä en tiedä noitten hinnoista mitään.. Pleikka 3 taitaa jonkun satasen maksaa vai..?

Alkuperäinen kirjoittaja "toiveita herättävä amatööri":
Mitä kaikkea mun tulee hommata ?
Meiltä löytyy telkkari, mutta pleikkaa ei joten se kait ekaks tarvittas.. ?
(Mä oon näissä jutuissa ihan kehityksestä jäljessä.. )

Siis pleikka 2 vai 3 ? Löytyyks niihin kuinka levyjä, millaisia ?
Paljonko tulee kustantamaan suurin piirtein, mä en tiedä noitten hinnoista mitään.. Pleikka 3 taitaa jonkun satasen maksaa vai..?

Pleikka 3, pari mikrofonia, muutama laululäpyskä, maksaa noin 500 euroa, sillä pääset alkuun. Jos siis uutena ostat. Mulla meni innostus muutaman hoilotuskerran jälkeen, vaikka olen musikaalisesti lahjakas. Mut täytynee ottaa uusintakierros...

Meillä hoilataan joskus ja jouluna ja vaan jouluna pelataan jotain muuta peliä... Niin kauan kun lapset ei osaa vaatia muuta, niin tuollaiseen käyttöön riittää pleikka 2 ja mikit ja muutama hyvä levy =)

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Pleikka 3, pari mikrofonia, muutama laululäpyskä, maksaa noin 500 euroa, sillä pääset alkuun. Jos siis uutena ostat. Mulla meni innostus muutaman hoilotuskerran jälkeen, vaikka olen musikaalisesti lahjakas. Mut täytynee ottaa uusintakierros...

:D Mitä ihmeen tekemistä tämän ketjun aloituksella on sun musikaalisen lahjakkuutesi kanssa? :D Mitä ap tekee sillä tiedolla? Miksi se pitää mainita? Oikeesti... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:

:D Mitä ihmeen tekemistä tämän ketjun aloituksella on sun musikaalisen lahjakkuutesi kanssa? :D Mitä ap tekee sillä tiedolla? Miksi se pitää mainita? Oikeesti... :whistle:

Niin, ihan noin vaan OT. Ei muuta. Tai siis, että vaikka olisi muskiaalisesti lahjakas ja luulisi, että tuollaisiin juttuihin ei kyllästyisi, voi tulla yllätyksiä.

Mä ostaisin pleikka kakkosen, koska niitä saa paljon halvemmalla, varmaan löytyis joku paketti jossa valmiina konsoli, mikit ja joku singstar-peleistä. Sit voi ite ostella lisää pelejä sen mukaa minkä tyylisestä musasta tykkää. PS3 maksaa kai jotain 350e ja siihen pelitkin on kalliimpia kuin kakkoseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pleikka 3 ja 1 peli. Muut biisit voi ladata yksittäin singstoresta ja saa just ne biisit kun haluaa.

Meillä on niin älyttömän hidas nettiyhteys joten lataaminen ei onnistu.. pahus.

Tohon pleikka3 ei siis käy ollenkaan kakkosen pelit, olenko ymmärtänyt oikein ?

Mut jos ostaa pleikka 2, niin löytyyks siihen mitään hyviä levyjä vai tehdäänks ne vaan nykyään kolmoselle sopiviksi ?

Onko mitään järkeä ostaa pleikka kakkosta, niitähän saa monesti tarjouksessa edullisesti..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pleikka 3 ja 1 peli. Muut biisit voi ladata yksittäin singstoresta ja saa just ne biisit kun haluaa.

Meillä on niin älyttömän hidas nettiyhteys joten lataaminen ei onnistu.. pahus.

Tohon pleikka3 ei siis käy ollenkaan kakkosen pelit, olenko ymmärtänyt oikein ?

Mut jos ostaa pleikka 2, niin löytyyks siihen mitään hyviä levyjä vai tehdäänks ne vaan nykyään kolmoselle sopiviksi ?

Onko mitään järkeä ostaa pleikka kakkosta, niitähän saa monesti tarjouksessa edullisesti..

No siis oikeesti jos käyttöä ei ole paljoa niin en tuhlais rahaa kolmoseen. Kolmosenki hinnat tulevat vielä alas :) Jatkossahan kakkonen voi toimia vaikka DVD-soittimena.

Kakkosen pelit toimii kolmosessakin, mutta ei päinvastoin. Katselisin sinuna myös huutonetistä, voi löytyä paketti jossa pleikan lisäksi mikit ja kasa singstar pelejä.

Meillä on pleikka kakkonen ja ostettin langattomat mikit ja pari SingStar peliä. Yksi ilta niitä hoilattiin ja innostuttiin hommasta kyllä mutta joku juttu siitä puuttui. Niinpä homma ryöstäytyi käsistä ja heti seuraavana päivänä kurvattiin musakauppaan ja ostettiin kunnon karaoke-soitin. Sitä onkin sitten huudatettu lähes joka ilta.

Kakkosen pelit toimii kolmosessakin, mutta ei päinvastoin. Katselisin sinuna myös huutonetistä, voi löytyä paketti jossa pleikan lisäksi mikit ja kasa singstar pelejä.
Ei toimi kaikissa kolmosissa. Ihan ensimmäisten joukossa julkaistuissa kolmosissa kakkosen pelit toimivat mutta sitten tuki loppui yllättäen. Nykyään myytävistä laitteista en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Meillä on pleikka kakkonen ja ostettin langattomat mikit ja pari SingStar peliä. Yksi ilta niitä hoilattiin ja innostuttiin hommasta kyllä mutta joku juttu siitä puuttui. Niinpä homma ryöstäytyi käsistä ja heti seuraavana päivänä kurvattiin musakauppaan ja ostettiin kunnon karaoke-soitin. Sitä onkin sitten huudatettu lähes joka ilta.

Mietin just karaokevehkeitäkin, mihkä hintaan sais sellaiset kohtuulliset ?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mietin just karaokevehkeitäkin, mihkä hintaan sais sellaiset kohtuulliset ?
Meillä on tämä.
Hinta tuntuu joka paikassa olevan 169?.

Tuo on ihan tavallinen DVD-soitin mutta lisänä siinä on kaksi mikkiliitäntää ja karaokehoilottajalle tarpeellinen sävelkorkeuden säätö eli transponointi. Lisäksi tietysti taustamusiikin ja mikkien volumet voi säätää erikseen ja sitten on tietysti säädettävä kaiku.
Kunnon fiiliksiin päästäkseen laite kannattaa liittää kotiteatterivahvistimeen.

Joissain valmiissa kotiteatteripaketeissakin olen nähnyt olevan DVD-soittimen jossa olisi myös karaoke-toiminto mutta en sitten tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa eli onko niissä nuo tarpeelliset säädöt. Tuossa MadBoy:ssä tulee mukana kaksi laadukasta mikkiä joita ei noissa teatteripaketeissa ole.

Tosi tyytyväisiä ollaan oltu.

Yhteistyössä