Haluaisin oppia syömään RAEJUUSTOA! vinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja raejuusto
  • Ensimmäinen viesti
raejuusto
Kertokaas te jotka tykkäätte siitä tai olette oppineet jostain syystä tykkäämään että minkä kanssa sitä syödään, minkä kanssa se on hyvää?
siitä sais proteiiniä hyvin, niin sen takia haluaisin oppia sitä syömään, mutta kun olen niin huono kokkikin niin en keksi mitään miten sitä käyttäs :D
ja paljaaltaan en pysty sitä syömään.
 
sopii porkkanaraasteen sekaan mainiosti. ja salaattiin missä salaatti/tomaatti/kurkku/ananas/tonnikala+raejuusto. Sitten uuniperunan täytteeseen johon tonnikalaa tai lohta+raejuustoa ja öö oliko se kermaviiliä ja mausteita...
 
vieras
Ensinnäkin Ingmannin raejuustot on ihan järkyttäviä. Ite oon syöny sitä niin että sekoitan joko jugurttia tai ananasta sekaan. Ja sit välillä syön pelkästään ja esim jotain kinkkusiivuja kaveriksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
On proteiinia muussakin, ei sitä raejuustoa ole mikään pakko evästää.

Itse syön mieluiten Lidlin raejuustoa Kotigastronomin suolattomalla sitruunapippurilla ihan sellaisenaan :p
on on, mutta kaikki sanoo että tuosta sitä saa niiiiiin hyvin :D
 
-.-.-.-.-.-.-
Raejuustoa voi laittaa melkein mihin vaan, paljon vinkkejä onkin jo tullut. Salaattii, leivälle, munakkaan täytteeks... Sanoikohan joku jo et puuron joukkoon voi laittaa kans? Ei juuri maistu miltään, mutta puuro saa hyvän proteiinilisän siitä.
 
qwer
*Sellaisenaan
*Salaattiin (kevyempi vaihtoehto esim. mozzarellalle)
*Laatikkoruokiin
*Kasvissosekeittoon joko soseutettuna sekaan tai sitten keko lautaselle keiton päälle.
*Levitteeksi esim. tuorejuustoon tai margariiniin sekoitettuna
 
ap
HOX! yks juttu pitää vielä kysyä!
kun laitatte raejuustoa esim jauhelihakastikkeeseen, lasagnetteen tai vaikka perunalaatikkoon, niin LAITETAANKO SE RAEJUUSTO SIIHEN MISSÄ VAIHEESSA? siis sitten lopuksi ripotellaan päälle kun rupeet syömään vai jo siinä tekovaiheessa että se raejusuto menee kans uuniin tms.?
 

Yhteistyössä