Haluaisin olla lapsi näin ennen joulua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olisipa joulu jo ohi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olisipa joulu jo ohi

Vieras
Jos olisin lapsi, niin ei tarvitsisi muuta kuin odottaa onnellisena joulua ja jännittää, että mitä lahjoja saa. Sen sijaan olen aikuinen ja stressaan koko ajan, että muistanko, pystynkö ja ehdinkö hoitaa kaikki asiat kuntoon ennen joulua mitä pitää hoitaa...

Hyvä, että on palsta, jolle saat purkaa turskaasi.

Mun äiti aina valitti meille lapsille. Se vei meiltäkin jouluilon. Edelleen muistan sen nurinan. Älä tee niin.

Samma här. Joulumieltä on vielä lokakuun lopussa ja marraskuussa itselläni. Sitten se näin joulukuussa häviää tipotiehensä. Myönnän, että olen aika ajoin todella kiukkuisella päällä ja sitten on syyllinen olotila, kun tuli jälleen kerran turhasta äristyä lapsille. Kuitenkin haluan pitää kiinni tietyistä jouluperinteistä. Sitten voi olla ja hengähtää, kun joulunpyhät alkavat.

Onko ne kaikki kerittävät ja tehtävät asiat sellaisia, jotka olisi oikeasti pakko tehdä? Monet asiat, kuten itsetehdyt kortit, joulukoristelut, laatikoiden teot olen itse ottanut sillä asenteella, että teen ne vain jos jossain vaiheessa oikeasti huvittaa, muuten jätän tekemättä/ostan kaupasta. Hyvin usein stressittömässä olotilassa näitä sitten kerkeää ja huvittaakin tehdä.

Yhteistyössä