Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Oi, kiitoksia vinkeistä. Huomenna lähden ostamaan mustaa lankaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:haluutko ehdottomasti tehdä sukat vai ehdottomasti neuloa?
Mä en, vaikka paljon käsitöitä teenkin, voi koskaan tehdä sukkia tai lapasia.Mulla ei riitä hermo tehdä enää toista samanlaista, pitää enemmin saada tehdä uutta. =) Eli jos et välttämättä tahdo just sukkia, kokeile ensin tehdä jotain, mitä tulee vain yksi (ei vaadi paria).
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:haluutko ehdottomasti tehdä sukat vai ehdottomasti neuloa?
Mä en, vaikka paljon käsitöitä teenkin, voi koskaan tehdä sukkia tai lapasia.Mulla ei riitä hermo tehdä enää toista samanlaista, pitää enemmin saada tehdä uutta. =) Eli jos et välttämättä tahdo just sukkia, kokeile ensin tehdä jotain, mitä tulee vain yksi (ei vaadi paria).
Jaa niinku villatakki?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:kantapää: ota kahen puikon silmät yhelle puikolle, neulo oikealla puolen työtä kaikki oikein, nurjalla nosta ekapuikolla ja neuloseuraava, toista,toista ja toista puikon loppuun. kantalapun ollessa "neliö" jaa silmät kolmeen osaan, keskimäiselle puikolle jäävät ovat jääviä silmukoita reunoilla olevilta "poistetaan" eli keskimmäisen puikon lopussa ota reunapuikolta silmä ja neulo yhteen keskimmäisen puikon viimisen kans ( keskellä olevat silmät eivät vähene) toista niin kauvan että jälljellä on vain keskimmäisen puikon silmät. poimi kantalapun reunasta silmukat ja ala tehkheen kuopa valmiiksi, muista keventaa ettei tule liian leveä.