Haluaisin nähdä sen päivän...

Kun tällä palstalla keskustellaan jostain (vakavasta) aiheesta oikeasti niin, että keskustellaan ITSE AIHEESTA. Ei niin, että jossain vaiheessa aina joku heittää keskusteluun kommentin tyyliin: Idiootti..., v.ttu että oot hölmö, kato peiliin, ym ym. Tympii oikeesti lukee tuollaisia. Eikö ihmisillä oo oikeita mielipiteitä asioihin ja miksi eriävistä mielipiteistä ei voi keskustella asiallisesti? Sehän tässä on (luullakseni) tarkoitus, ja erilaisuus on rikkaus todellakin.
 
nii-in
Olen huomannut saman. Ainakin joutuu sitten selittelemään omaa mielipidettään niin, ettei tarkoitus ole loukata ketään, vaikka mielestäni se on päivänselvää silloin, kun mielipiteitä tuodaan julki. Kai se sitten kuitenkin on sitä, kun näin suuressa porukassa on aina joku, jonka arvoja tai valintoja mielipiteellään tulee väkisinkin loukatuksi??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nii-in:
Olen huomannut saman. Ainakin joutuu sitten selittelemään omaa mielipidettään niin, ettei tarkoitus ole loukata ketään, vaikka mielestäni se on päivänselvää silloin, kun mielipiteitä tuodaan julki. Kai se sitten kuitenkin on sitä, kun näin suuressa porukassa on aina joku, jonka arvoja tai valintoja mielipiteellään tulee väkisinkin loukatuksi??
Nimenomaan, eihän siltä voi välttyä, jos haluaa oman mielipiteensä tuoda esille ja näin osallistua keskusteluun suorasti ja rehellisesti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Mä en ainakaan koskaan enää aio osallistua raiskauskeskusteluihin. Näitä puskista huutelijoita tunkee, ikävä kyllä, jokaiseen keskusteluun.

Totta. Mie oon kyllä useampaan otteeseen mielessäni ajatellut, että näinköhän ovat jotain murrosiässä painiskelevia kloppeja, joiden pitää vain ns. kokeilla rajojaan. Ainakin se kuva on välittynyt monestakin viestistä. Tietty eihän mistään voi olla varma kun täällä nettimaailmassa seikkailee.
 
Rahina
Eikö ole kukaan perustanut vielä keskustelukerhoa, joka kävisi vaikka viikoittain vaihtuvasta aiheesta pitkiä ja monisyisiä keskusteluja isommalla mutta suljetulla porukalla? Kaikille vaan gmailit ja keskusteluketjut kasvamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rahina:
Eikö ole kukaan perustanut vielä keskustelukerhoa, joka kävisi vaikka viikoittain vaihtuvasta aiheesta pitkiä ja monisyisiä keskusteluja isommalla mutta suljetulla porukalla? Kaikille vaan gmailit ja keskusteluketjut kasvamaan.
Eiköhän perusteta? Gmailkin löytyy jo, tosin en oo sitä juurikaan käyttäny.

 

Yhteistyössä