Haluaisin kuulla teidän yliluonnollisia kokemuksianne mahdollista kirjaa varten!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin vanhainkodissa kaksi päivää ennen täysikuuta. Yöllä oli paljon levottomuutta ja muutama kaatuminen... puoli yhdeltä kollega ja minä dokumentoimme ne. Näimme käytävälle missä paloi valot... iho meni kananlihalle, tunsimme että jotain tapahtuu , katsoimme ylös ja noin 130 cm pitkä varjo liikkui/lensi käytävällä... ja sitten se alkoi... hissit toimivat itsenäisesti, kellot käännettiin, hätäsoittokellot aktivoituivat useasta huoneesta. Kirjat putosivat yläaseman hyllyiltä. Näen vain muutamia taloja valtakunnallisesti, joissa ei tapahdu mitään yöllä. Sain kokea paljon hulluja asioita.

vierailija
Yhden asian opin yövuorossani... on selittämättömiä paranormaaleja ilmiöitä... mutta se on itse asiassa selvää, kun työskentelet suuressa hoitokodissa, jossa kuolee paljon ihmisiä. Tämä on erityisen pelottavaa, kun työskentelet yksin...

vierailija
Meille kävi kerran niin, että olin yövuorossa kollegan kanssa ja istuimme vain mukavasti päivystyshuoneessa ja kuulimme yhä uudelleen käytävällä hissin ovien avautuvan ja sulkeutuvan, mutta kukaan ei koskaan tullut ylös tai sähköovet avautuivat, mutta ketään ei koskaan näkynyt No kun menimme hoitopaikkaan, näin koko ajan silmäkulmastani, että joku seisoi takanani, mutta siellä ei ollut ketään.
Sitten joku koko ajan avasi ja sulki pyykki kärryn kantta, no ja kun halusimme mennä katsomaan asukasta, löysimme hänet valitettavasti kuolleena ja kun pääsimme hänen luokseen, koko kummittelu loppui 😳😳😳

vierailija
työkaverini ja minä pidimme taukoa parvekkeella. Yhtäkkiä valot eri huoneissa alakerrassa, kuten kylpyhuoneessa, ja käytävässä, menivät päälle ja sammuivat... ja yhtäkkiä vessanpönttö alkoi huuhtoa itsekseen .... Tässä talossa välkkyi aina joitain valoja... Oli todella pelottavaa, kun asukas yhtäkkiä tuli alas portaista vihellellen kovaäänisesti, tai marssi innokkasti ja heiluttaen käsiään....ja se vihellys melodia oli identtinen Conjuring-elokuvan melodian kanssa.....sitten kun hän seisoi edessämme, hän alkoi murista ja näytti hampaita meille. me seisottiin ihan lamautuneina ja tuijotettiin vain

vierailija
Eräänä yönä joku murtautui vanhainkotiin avoimen parvekeoven kautta 2. kerroksessa ja leikkasi nukkuvan asukkaan virtsakatetriputken poikki terävällä esineellä! Olimme kuulleet outoja ääniä porraskäytävän ovista ja tärisimme pelosta! Vielä tänäkin päivänä ihmettelen mitä murtovaras halusi saavuttaa leikkaamalla katetrin putken poikki???? mitään ei oltu varastettu ja sitä tunkeijlijaa ei saatu kiinni.

vierailija
Eräänä yönä joku murtautui vanhainkotiin avoimen parvekeoven kautta 2. kerroksessa ja leikkasi nukkuvan asukkaan virtsakatetriputken poikki terävällä esineellä! Olimme kuulleet outoja ääniä porraskäytävän ovista ja tärisimme pelosta! Vielä tänäkin päivänä ihmettelen mitä murtovaras halusi saavuttaa leikkaamalla katetrin putken poikki???? mitään ei oltu varastettu ja sitä tunkeijlijaa ei saatu kiinni.
Creepyä!!

vierailija
Kun vein ekan kerran ruumista kellariin kylmähuoneeseen (opiskelijana) niin hissi pysähtyi yhtäkkiä pariksi sekunniksi. Säikähdin hirveästi. Matka jatkui ja taas hissi pysähtyi hetkeksi. Ei siis ole mitään kerroksia mihin se voi pysähtyä, pysähtyi kerrosten väliin. Kuiskasin ruumiille että anna olla ole kiltti. Ei pysähdytty enää ja päästiin ruumishuoneelle.

vierailija
Ekassa yövuorossani menin yhteen huoneeseen katsomaan asukasta, joka istui sängyllään ja osoitti ohitseni sormellaan ja kuiskasi: Sairaanhoitaja, takanasi on nainen valkoisessa mekossa - ja sillä hetkellä hänen huoneensa ovi pamahti kiinni. En olen koskaan juossut niin nopeasti kuin sinä yönä.

vierailija
Kerran menin pahaa aavistamatta tupakalle yövuorossa partsille, kun potilas potilaskaavussa perse vilkkuen ja hiukset joka suuntaan pörröttäen, silmät ulospäin pullistuneena ja kalmankalpeana syöksyi partsille luokseni ja oksensi valtavan verenpurkauksen jaloilleni ja kaatui jalat tönkkösuorana selälleen, karjui samalla kuin jokin hirviö ja kuoli samantien.
Ihan kuin jossain zombielokuvassa Tuomiopäivänä.

vierailija
Meillä on yksi asukas, joka on aina hyvin yöaktiivinen mutta tosi hiljainen eli ihan huomaamaton. Hän avaa aina silmänsä hyvin isoiksi ja pyöreiksi ja hänellä on myös suuret pyöreät silmälasit päässä! Hän on aiheuttanut mulle jo monta sydänkohtausta, kun tulin jostain huoneesta ja käännyin ympäri ja hän seisoi siinä takanani ja tuijotti.

vierailija
Dementiaosasto... Kävin huoneet läpi että onko kaikki jo nukkumassa vai pitääkö jonkun mennä vessaan... Tulin huoneeseen, jossa asui kaksi naista jotka eivät pysty liikkua itsekseen ja ovat ihan vuodepotilaita. Toinen nukkui sikeästi, mutta toisen sänky oli tyhjä, en laittanut valoja että en herättäisi heitä ja oli ihan pimeää. Etsin toista naista, ei ollut pudonnut lattialle niinkuin joskus tapahtuu.
kyllä säikähdin kun näin huoneen kauimmaisessa nurkassa toisen naisen seisomassa nurkassa valkoisessa
yömekossaan kasvot nurkkaa kohtu ja pitkät valkoiset hiukset valui selkää pitkin. menin naisen luokse ja puhuttelin ja hän ei reagoinut ja tajusin että hän tuijottaa minua, hiukset ovat vain kasvojen edessä. siis hyi mitä hän teki siellä nurkassa ja miten hän sinne pääsi kun ei ole kuukausiin kävellyt! talutin hänet sitten sänkyyn ja yö meni rauhallisesti.

vierailija
Ihan normaalia, sairaaloissa ja vanhainkodeissa kuolee niin paljon ihmisiä että siellä haahuilee henkiä. Ei kuolleet taida olla silleen vaan yhtäkkiä poissa. Ne ketkä kummittelee haluaa varmaan sanoa vielä jotain.

vierailija
Kannattaa miettiä mistä se tulee. Onko se luonnollinen vai koneista tuleva, sähkö. Vai joku muu. Entä yrttien tai alkoholin avaama. Lääke. Mikä. Onko se korkeavärähteinen vai matala. Selkeä vai hämärää. Vaikka voi pysyä positiivisessa.

vierailija
Kerran meillä kuoli eräästä huoneesta Helvi niminen rouva. Kuukausia myöhemmin huoneessa asui uusi, dementoitunut ja vähäpuheinen mummo. Hän oli eräänä yönä noussut istumaan sängyllään, osoittanut huoneessa nurkkaan ja sanonut yöhoitajalle "tuossa on Helvi". Vähän kun sitten kyseltiin omaisilta niin ei mitään Helvejä ainakaan lähisuvussa ollut.

Yhteistyössä