Haluaisin kuolla. Auttakaa mua, sillä en tiedä miten tilanteesta pääsisi ulos.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lopussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lopussa

Vieras
Ammattiauttajalle aika helmikuun alussa. Tuntuu, että sinne on liian pitkä aika..
Mulla on todella rikkinäinen lapsuus ja rankkoja kokemuksia elämässä. Koulukiusaamisesta raiskaukseen. Olen aina yrittänyt hakea onnea muualta, kuin itsestäni. Mulla on tosi heikko itseluottamus.
Mulla on 8 vuotias lapsi. Lapsen isästä olen eronnut ajat sitten, mutta lapsi on isänsä kanssa kyllä tekemisissä. Löysin uuden miehen, jonka kanssa olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Lapselleni me olemme perhe. Olemme edelleen perhen.
Mä löysin uuden miehen kesällä, jonka kanssa olin salasuhteessa. Tilanne tottakai kaiversi mua ja koko syksy oli todella onnetonta aikaa.
Ennen joulua mä romahdin. Sain pahat sydänoireet ja mulla todettiin masennus. Kerroin kummallekin miehelle totuuden. Nyt kuitenkin molemmat miehet olisivat valmiita antamaan anteeksi.
Mä en silti tiedä mitä teen. Entinen (siis pitempiaikainen) mieheni on lapselleni kuin isä, kiltti ja arjesta huolehtiva. Mun ei tarvitsisi tehdä mitään käytännön järjestelyitä, vaan kaikki jatkuisi mihin jäikin. Tätä uusinta tuttavuutta kaipaan silti koko ajan. Olen viettänyt ehkä elämäni parhaammat hetket hänen kanssaan. Vaatisi paljon käytännön järjestelyitä ja paljon luopumista jos mä päättäisin pitää tämän uuden miehen. Silti.. Rakastan häntä. En silti tunne kovin hyvin tätä miestä.

Puolensa ja puolensa. Mä en jaksa päättää mitä teen. Oon aivan loppu. Itken ja oksennan vaan. Oli niin hilkulla tänään, etten ajanut autolla rekan alle.

Voimia :) Näin kokonaan ulkopuolisena tilanteesi vaikuttaa siltä, että siinä on kuitenkin monenlaisia asioita hyvin. Saat varmasti lapsesikin takia kriisiajan jonnekin, jos kerrot että olet itsetuhoinen.

Ymmärrän, ja voimia.

Mutta älkää nyt ajatelkokaan rekan alle ajamista, sinulle ja sille toiselle tämä nyt tarkoitettu. Sivulliset vain joutuvat kärsimään turhaan, monet monet sivulliset.

Onneksi et aiheuttanut rekkakuskille henkisiä vammoja tänään, kirjoituksestasi päätellen mitään muuta vahinkoa ei olisi tapahtunut. En ole varmaan ikinä näin sanonut toiselle ihmiselle näin mutta toivon kaikkea pahaa sulle.

:D

Voisiko joku viedä sinut päivystykseen? Tuossa tilassa sinun pitää mennä heti lääkäriin jotta saat apua.. ymmärrän täysin tilanteesi sillä olen itse samassa tilanteessa mutta lasten takia on pakko mennä eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle

Teet niinkuin sydän sanoo ja valitset sen rakkauden.
Hae itsellesi apua ja koita pärjäillä, asiat selviää aina vaikka miten ahdistaisi nyt.
Mene päivystykseen niin saat apua.Heti.

[QUOTE="akka";29381523]Teet niinkuin sydän sanoo ja valitset sen rakkauden.
Hae itsellesi apua ja koita pärjäillä, asiat selviää aina vaikka miten ahdistaisi nyt.
Mene päivystykseen niin saat apua.Heti.[/QUOTE]

Päivystystykseen? "Moi, mulla on mies ja petän sitä toisen kanssa, en millään osaa päättää kumman kanssa olisin. Tarttisin nyt lääkäriajan."

Ap, eikö sinulla olisi ketään ystävää, jonka kanssa puida tilannetta? Tottakai pettäminen ja valehtelu pidemmän aikaa alkaa ahdistaa, ihan ns. terveitäkin. Päätät kummin teet niin alkaa helpottaa.

Itepähän asias oot kussut, vaikka sulle ei ennestäänkään hyvät kortit ollu elämään jaettu. Ihan pakko pahentaa jo ennestään paskaa tilannetta.
Mahtaa lapses olla ylpeä äidistään, kun tajuaa vanhempana mitä portto äitinsä on mennyt tekemään. Kun ei jalat pysy yhdessä, ei. :) Luottamus ansaittu! Sekä miesten, että oman lapsensa! Bravo!

Ääliö.

• Tykkää
Reactions: MIES!
Tosiaankaan ei rekan alle, miksi pilata tuntemattoman elämä ja ehkä toimeentulokin siinä samalla?
Hakeudu päivystykseen, kerro kuinka epätoivoinen olet ja kuinka pahalta tuntuu.

Jo lapsenkin takia sun pitää nyt jaksaa. Ota etäisyyttä molempiin miehiin ja hoida itsesi kuntoon. Anna lapsi hyvään hoitoon hetkeksi ja mieti asioita kaikessa rauhassa. Ei sun elämä ihan niin pahassa jamassa ole kuin nyt itse uskot tällä hetkellä. Hienoa, että olet kertonut molemmille miehille tilanteen ja silti he ovat valmiita antamaan anteeksi. Et siis ole yksin.. kunhan nyt päätät kumman kanssa jatkat. Voimia paljon!

Mä vihaan ihmisiä, jotka menee rekan tai junan alle.

Ei niinko voi vähääkään sitten ajatella miltä niistä toisista tuntuu ja miten niitten on elettävä oma elämänsä eteenpäin.

Jos haluat itsesi hengiltä niin veteen vaan. Sillai että kukaan ei nää ja vaaranna suotta henkeään jollain pelastusyrityksillä.

Kunnon äiti ei kyllä jätä lapselleen sellaista mallia että vastoinkäymisen tullessa hylätään lapsi ja käytetään helpointa poistumistietä.

Ei heru sympatioita täältäkään. Mee saatana rekan alle mutta varmista ettei siellä oo kuskia jooko!!!! Sikamaisen itsekästä itsari ensinnäkin, no itsekkyytesihän sä paljastit jo pettämällä. Sit sä itsekkäästi riistäisit sun lapseltas äidin ja samalla aiheuttaisit rekkakuskille ja mahdollisesti sen perheelle kärsimystä moneksi vuodeksi eteenpäin. Sunlaises sais hirttäytyä jossain mistä löydyt mädäntyneenä kuukausien päästä!!!! Että mua inhottaa tollaset luuserit!

Haluutko tietää millaista muussia ihmisestä tulee kun ajaa rekan alle??? Haluutko? Harmi kun mulla ei ole kuvaa mut voin sanoa että se ei ole kaunis näky yhtään.

Mun mielestä on mielenkiintoista, miten ihmiset reagoivat jonkun toisen ahdinkoon - lisäämällä sitä mahdollisimman paljon. Aika sadistista sanoisin.

Älä ajattele, että olisit kovin sairas, et ole. Olet mielestäni aika terve. Sinulla on ongelma, jonka ratkaisemiseen et ole löytänyt avainta. Avain on löydettävä ja ovi avattava.

Näkisin, että olet hyvin onnellisessa tilanteessa. Olet löytänyt elämääsi kaksi miestä, joista molemmat olisivat valmiita antamaan anteeksi. Ihminen etsii peilikuvia, näin olen kuullut. Ajattele, jos seurustelisit näiden "mene vittu rekan alle, kuole portto, hukuta itsesi" - kaltaisten miesten kanssa. Mitä se sinusta kertoisi?

Olet empaattinen ihminen. Sinuun sattuu, koska tiedät tehneesi väärin molempia miehiä kohtaan. Koita kuitenkin olla ihminen itsellesi, kuten nämä miehetkin ovat sinulle. Älä rankaise itseasi näiden yllä mainitsemieni ihmisen tavoin, sinä et ansaitse sitä. Anna tyhmien suiden huutaa tyhmyyksiä, yritä pitää pääsi puhtaana, yritä antaa anteeksi, kuten itsekin olet saanut anteeksi.

Päätöksen teossa sinua ei voi kukaan auttaa. Valitse, kuten tahdot. Et voi tehdä väärää ratkaisua, vaikka ratkaisusi tuottaa varmasti tuskaa niin itsellesi, kuin jollekin toiselle.

Ammattiauttajalle menet ehdottomasti, mutta sitä ennen hengittelet syvään, otat aikaa, käy päivystyksessä, jos koet sen tarpeelliseksi ja ennen kaikkea, älä ruoski itseäsi. Et ole sitä ansainnut. Kukaan ei ole.

päivystykseen tai yksityselle lääkäriaika...
itse löysin yksityiselle yleislääkärille ajan, ja kun kerroin etten jaksa ja ittsarin ajattelemisesta nii otti asiallisesti.
-jo se auttoi kummasti kun hän ei vähätellyt vaan kirjotti reseptin ja varmisti mielialasairaalan päivystäjältä mielipidettä. olisivat ottaneet heti osastolle, mut perhe oli mukana tukena ni uskals päästää kotiin ja alko hoitoketju toimii melko nopeesti... voimia, sullakin on perhettä :)

Muista että kovat kriisit ei kestä ikuisuutta kyllä tämäkin menee ohi. Suosittelen hakeen apua. Ajattelisin että psykoterapia ois hyvä hoito sulle. Eli mieti et ohi menee, jos tuntuu et huono hetki mee vaik kävelylle

Minusta kannattaa odottaa vaikka 1-2 vuotta ja aidosti yrittää tehdä töitä vanhan suhteen eteen. Lapsellesi olisi iso isku, kun hänen pitäisi taas opetella uuteen aikuiseen ja uuteen perhekuvioon.

Hoida itsesi ensin kuntoon, ei ole järkeä syöksyä uuteen suhteeseen tuossa kunnossa. Hyvä on, että olet ollut molemmille sitten loppujen lopuksi rehellinen. Vaikea rakentaa uuttakaan suhdetta, jos olet ihan rikki. Toivotan siis malttia jo lapsesikin takia.

Yhteistyössä