Haluaisin kokea jotain, mitä sit muistella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsä elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsä elämä

Vieras
vanhana ja jo ennekin sitä. Elämä aika tylsää, ja haluaisin kokea asioita.

Mitä asioita ihmisen kannattaa kokea elämässään, jos nyt seksijuttuja ja sapsen saamista ei oteta mukaan :)

Kerran elämässä juttuja yms, mut ei mitään rahallisesti kallista. :)

Benjihyppy olis aika jees, mut se ei onnistu.

Minä tahtoisin matkustella, mutta se on kallista. Olen viime aikoina myös kokeillut monia uusia urheilu/liikuntalajeja, kuten jousiammunta, skeittaaminen, parkour, melominen jne. Niissä on mitä muistella. Osaa olen alkanut jopa harrastaa.

[QUOTE="Heinekeeni";28408388]Minä mieluiten muistelen sellaisia asioita mitä olen tehnyt hyvän ystävän kanssa. Eli mitä tahansa teetkin, niin tee se hyvässä seurassa.[/QUOTE]

Tämä on totta! Ystävien seura aina voittaa kaiken. Heidän kanssaan voi matkustaa 10 km:n tai 1000 km:n päähän, aivan sama, ja yhtä hauskaa on aina.

voi tehdä maailmassa ku harrastaa seksiä ja synnyttää. Voi elämä. Hankipa sellanen.Toi sun alotuksesi siitä, että jokin asia ei ole mahdollinen on outo kun et sitä mitenkään selitä. Että torppaat jonkun asian että tää ei käy.
Et sä halua mitään ideoita, sä haluat vaan nähdä mitä muuta ajattelee asiasta. Oikeasti sä haluat vaan istua tietokoneella ja kysellä typeriä, siinä sun elämä. Mieti nyt sitten vaikka sitä viikko ja toinen viikko siihen päälle, ja mieti sitten kolmas viikko olisko syytä tehdä jotain. Jos ei ole, niin älä ole onneton vaan tyydy osaasi hiljaisena nettipeelona joka kyselee typeriä äläkä yritä teeskennellä itsellesi että haluaisit tehdä jotain mikä vaatisi jopa yrittämistä ja sisältäisi epäonnistumisen mahdollisuuden.

:D No jopas. Tuon seksijutun laitoin ettei kaikenmaailman seksihörhöt ala ehdottelemaan seksijuttuja ja lapsen olen jo saanut joten sekin jo koettu. Muuten laitoin vain että ei rahallisesti kallis, koska tuota rahaa ei tuhansia ole...

Mut ihan sama, samapa se mitä sinä ajattelet :)

Musta on ollut hauskaa, kun nuorempana tuli asuttua opiskelija-asuntolassa mallia sisäoppilaitos sekä sit ihan kommuunissakin.
Sieltä kuules ammentaa kokemusta ja näkemystä moneen asiaan :laugh:

Ja onpahan jotain muisteltavaakin.

Ymmärrän fiiliksesi ja ajattelen samalla tavalla itsekin.. Siitä huolimatta, että olen jo tehnyt ja kokenut juttuja, joita ihan kaikki eivät tekisi :) Kaipaan edelleen lisää elämyksiä ja kokemuksia, joita sitten voin vanhana mummona kiikkustuolissa muistella. Omalta "bucket listiltä" on ruksaamatta vielä monenmoisia asioita; ei mitään erityisen extremeä, lähinnä matkusteluun ja tiettyihin paikkoihin ja kokemuksiin liittyviä juttuja.

Yhteistyössä