JOtkut elää kaksois elämää. on nettimaailma ja sit ihan oikea maailma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kumpaisenkin elämä poikkeaa aika tavalla toisesta. Kertoo netissä aivan toisenlaisia juttuja mitä ei oikeassa elämässä ole tapahtunut, liioittelee yms. silti tyyppi on sama ihminen. Onkohan kyseessä jokin persoonallisuus häiriö?
 
Tai sitten se ei kerro sulle oikeassa elämässä ihan kaikkea? Täällä kun tulee puheeksi paljon sellaisia juttuja, mistä ei kahvipöydässä tai hiekkalaatikon reunalla keskustella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tai sitten se ei kerro sulle oikeassa elämässä ihan kaikkea? Täällä kun tulee puheeksi paljon sellaisia juttuja, mistä ei kahvipöydässä tai hiekkalaatikon reunalla keskustella...

Peesaan tätä. Näin ainakin minulla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tai sitten se ei kerro sulle oikeassa elämässä ihan kaikkea? Täällä kun tulee puheeksi paljon sellaisia juttuja, mistä ei kahvipöydässä tai hiekkalaatikon reunalla keskustella...

Kese onkin mun siskosta. Ja tosiaan tiedän asioita mitä hän netissä kertoo aivan eritavalla miten ne oikeesti on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Tai sitten se ei kerro sulle oikeassa elämässä ihan kaikkea? Täällä kun tulee puheeksi paljon sellaisia juttuja, mistä ei kahvipöydässä tai hiekkalaatikon reunalla keskustella...

Kese onkin mun siskosta. Ja tosiaan tiedän asioita mitä hän netissä kertoo aivan eritavalla miten ne oikeesti on.

Minäkin tiedän yhden siskon, jonka elämä näin sivusta seurattuna poikkeaa melkoisesti ns.normaalielämästä :/ ja huonompaan suuntaan, joka lienee tosi yleistä.
 
Tälläisillä palstoilla nyt varmaan kaikilla on se toinen elämä kun tuntuu että täällä voi sanoa ja tehdä ihan mitä vain kun ei kukaan tunne siis jotkut näin tekee.Itse en kerro netissä kaikkea kun en halua että minua tunnistetaan minkään nimimerkin takaata.
 
Tiedän myös yhden tällaisen. Täällä kertoi omasta perheidyllistään. Todellisuudessa ei ollut sen enempää idylliä kuin perhettäkään. Lapseton ihminen joka jostain syystä täällä esitti olevansa yhden lapsen yh. En tajua vieläkään, että miksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tiedän myös yhden tällaisen. Täällä kertoi omasta perheidyllistään. Todellisuudessa ei ollut sen enempää idylliä kuin perhettäkään. Lapseton ihminen joka jostain syystä täällä esitti olevansa yhden lapsen yh. En tajua vieläkään, että miksi.

Anna olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tiedän myös yhden tällaisen. Täällä kertoi omasta perheidyllistään. Todellisuudessa ei ollut sen enempää idylliä kuin perhettäkään. Lapseton ihminen joka jostain syystä täällä esitti olevansa yhden lapsen yh. En tajua vieläkään, että miksi.

Taidanpas tietää saman ihmisen... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tiedän myös yhden tällaisen. Täällä kertoi omasta perheidyllistään. Todellisuudessa ei ollut sen enempää idylliä kuin perhettäkään. Lapseton ihminen joka jostain syystä täällä esitti olevansa yhden lapsen yh. En tajua vieläkään, että miksi.

Taidanpas tietää saman ihmisen... :whistle:

Hyvin mahdollista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja privat ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tiedän myös yhden tällaisen. Täällä kertoi omasta perheidyllistään. Todellisuudessa ei ollut sen enempää idylliä kuin perhettäkään. Lapseton ihminen joka jostain syystä täällä esitti olevansa yhden lapsen yh. En tajua vieläkään, että miksi.

Anna olla.

No kai sitä saa ihmetellä, että mikä saa ihmisen keksimään satuelämän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja privat ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Tiedän myös yhden tällaisen. Täällä kertoi omasta perheidyllistään. Todellisuudessa ei ollut sen enempää idylliä kuin perhettäkään. Lapseton ihminen joka jostain syystä täällä esitti olevansa yhden lapsen yh. En tajua vieläkään, että miksi.

Anna olla.

No kai sitä saa ihmetellä, että mikä saa ihmisen keksimään satuelämän?

Muakin ihmetyttää. Varsinkin kun tämä ihminen tuntuu olevan ihan täyspäinen ja mukava irl...jos siis on sama tyyppi kyseessä.
Ihmetyttää tosissaan. Ja se satuelämä oli vieläpä erittäin yksityiskohtainen, ja hän veti rooliaan pitkään :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Ehkäpä hän eli täällä haavemaailmassan? Niinhän ne roolipelaajat esim. tekee.. jos käyttikin tätä Larppaukseen ;) ??

Voi olla. Mutta huijasi aika monia ihmisiä sitten täällä haavemaailmassaan (osaa aika törkeästikin), eikä varmaan tullut ajatelleeksi että törmää täällä tapaamiinsa ihmisiin oikeassa elämässä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tälläisillä palstoilla nyt varmaan kaikilla on se toinen elämä kun tuntuu että täällä voi sanoa ja tehdä ihan mitä vain kun ei kukaan tunne siis jotkut näin tekee.Itse en kerro netissä kaikkea kun en halua että minua tunnistetaan minkään nimimerkin takaata.

Jos haluaa olla tunnistamaton, niin kannattaa täällä kertoillessaan vähän muutella yksityiskohtia! Iästään kannattaa vähentää tai siihen kannattaa lisätä vuosi tai pari. Pikkukunnassa asuvan kannattaa kertoa asuinpaikakseen lähin isompi kaupunki jne. Hiustenväri ja silmienväri on syytä valehdella....
 
Alkuperäinen kirjoittaja tekee huomioita:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tälläisillä palstoilla nyt varmaan kaikilla on se toinen elämä kun tuntuu että täällä voi sanoa ja tehdä ihan mitä vain kun ei kukaan tunne siis jotkut näin tekee.Itse en kerro netissä kaikkea kun en halua että minua tunnistetaan minkään nimimerkin takaata.

Jos haluaa olla tunnistamaton, niin kannattaa täällä kertoillessaan vähän muutella yksityiskohtia! Iästään kannattaa vähentää tai siihen kannattaa lisätä vuosi tai pari. Pikkukunnassa asuvan kannattaa kertoa asuinpaikakseen lähin isompi kaupunki jne. Hiustenväri ja silmienväri on syytä valehdella....

Huijauslinjalle lähteneen ei tietenkään pidä sitten laittaa kuvaa!
 

Yhteistyössä