Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tälläisillä palstoilla nyt varmaan kaikilla on se toinen elämä kun tuntuu että täällä voi sanoa ja tehdä ihan mitä vain kun ei kukaan tunne siis jotkut näin tekee.Itse en kerro netissä kaikkea kun en halua että minua tunnistetaan minkään nimimerkin takaata.
Jos haluaa olla tunnistamaton, niin kannattaa täällä kertoillessaan vähän muutella yksityiskohtia! Iästään kannattaa vähentää tai siihen kannattaa lisätä vuosi tai pari. Pikkukunnassa asuvan kannattaa kertoa asuinpaikakseen lähin isompi kaupunki jne. Hiustenväri ja silmienväri on syytä valehdella....