Haluaisin koiran, mutta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mul olis nyt sellanen tilanne et mun iskä asuu muualla töiden takii ja meijän äitin mielest se on se ongelma ettei me voida ottaa koiraa. ja iskä haluu olla mukana kouluttamas sitä. ja nii joka päivä vietän ainaki tunnin koneel miettimäs mikä rotu ois niinku hyvä?

sen pitäis olla niinku joku tälläne:

-pieni kokone, muttei mikää iha kirppu. et jos joudutaa matkustaa nii ei tarttis esim. pistää lentokonees sitä minnekkää ruumaa
-asutaa omakoti talos
-meijän perhees on vanhemmat sit mun sisko (16) , mää (13 pian 14) ja sit sellanen pikkane marsu poika
-meil on ennen ollu cairnterrierri
-ja oon aatellu et voisin vähä harrastaa sen kans jottai

veljeni on allerginen koirille vaikka kyllä pitää hirmuisesti koirista ja haluaisi itsekin mutta kun ei vaan voida ottaa.Ja vielä isälläni on huonoja kokemuksia kun koira on purrut häntä jalkaan.Niin eipä onnistu mulla koiran saanti.Onneksi naapurissa on kaks koiraa ja bestikseni saa varmaan koiran.Mutta isona aijon ottaa Bichon Frisen niin sitten kun aijon joskus monen monen vuoden päästä niin veljeäni Bichon Frise ei allergisoi.Ja jos se ei edes allergisoi niin kuten sanoin etten vois sillonkaan ottaa koiraa koska isäni ei oikein tykkää koirista.Mutta isona saan nauttia koirasta rauhassa!

-Amerikancockerspanieli
-Australianterrieri
-Beagle
-Bichon Frise
-Coton de tulear
-Chien d'artois
-Etelävenäjänpaimenkoira
-Espanjanvesikoira
-Fieldspanieli

jos koiran hankit 15 vuoden ajaksi, niin ei kannata hintaa ensimmäisenä miettiä vaan rodun luonnetta, ja miten helppo-/vaikeahoitoinen rotu on..

uroksilla usein merkkailuongelma, nartuilla taas juoksuongelmat..

On kesä ja koirilla on kuuma.Meiän koira Milli se meinas pökertyy veneelle niin se vietiin trimmattavaks parturiin.Nyt se on säälittävän näkönen kun sillä ei oo paljoo karvoja sille jätettiin tupsu hännän päähän ja kaulus.Meiän iskä halus et siitä tulee leijonan näkönen.Nyt se näyttää leijonalta.Milli on jo karannu 2 kertaa,ensin se meni aidan toiselle puolelle aitaa ja sit se lähti naapurin kissan perään luulisin.Milli on jo vanha koira.Rakastan sitä kovasti!!!!!! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!! :)

haluaisin labradorinnoutajan tai jotain sinnepäin olen pyytänyt mutta ei vaikka äiti lupas kolme vuotta sitten että jos me muutetaan omakoti taloon ni sitte saadaan koira ja nyt asutaan omakoti talossa mutta ei auttakaa ja keksikää joku hyvä taktiikka millä saan vanhemmat taivutettua plz

HEI! En tiedä mistä voisi ostaa halpoja koiria, voisiko joku linkata tai jtn... Haluaisin sellaisen koiran joka on sisäsiisti mutta ulkona energinen, en tiedä millainen koirarotu olisi sopivin sellaiselle ihmiselle joka on pois kotoa klo:9.00- 15.00 asti, eli voisiko joku kertoa millainen koira sopisi.

Meillä on ollu villakoira ja haluaisin uuden koiran mutta en ehkä saa sitä :(... eka suunniteltiin äidin kaa että minkä rotunen otettais ja nyt sitte se sano et ei ehkä otetakkaan koko koiraa ); ja sen takia oon miettiny et mitä tekisin oon säästäny jo rahaaki siihen mutta nyt ei muka saadakkaan sitä :(... oon ajatellu jopa paria koira rotua... en voi kestää tätä!!!! eka katotaan äitin kaa ihan innossaan ja sitte se sanoo et ei ehkä otetakkaan :(... MITÄ TEEN !?

Haluaisin koiran mutta en tiedä mistä ostaa. Minkälainen koira sopisi tälläseen perheeseen isoveli (13v) pikkuveli (6v) ja minä (11v). Haluisin mieluusti pienen, mutta ei liian pieni, että atutaan päälle leikkisä koira. sopisi agilityyn. ja voisi opettaa temppuja.
Toivon vastauksia pian.
-myös haluaisin tietää, että mistä ostaisin koiran.

Moi! Oon 11.w tyttö joka haluis ehdottomasti koiran! En oo edes allerginen millekkään. Vanhemmat lupas harkita mutta mikä rotu ois helpoin aluks? Asun omakoti talossa ja perheessäni on neljä henkeä joten ..... Jos jolla kulla ois idea mikä rotu mulle passais niin vois vihjata sitte vähä :-) :-)

Hei olen 10v tyttö joka täyttää ensivuonna 11v ja Haluaisin oman koiran:( Äiti sanoi kyllä joo mutta sitten aikaisemmalla kerralla äiti lupasi mulle Ranskanbuldogin ja kerroin kavereille ja sitten en saanut koiraa Äitini teki minusta valehtelijan:( Nyt äiti suostui Koiran hankkimiseen, Mutta en tiedä pitäisikö luotta siihen? Kaikki alkoi näin: KAtsoimme äidin kanssa Amerikan hauskimmatkotiviedot ohjelma asiinä oli sitten hauskoja Chihuhahua videoita yksi sitten sanoin äidille että haluan sellaisen ja kömmin äidin viereen ja sitten äiti sanoi että äiti säästää joka kuukausi 50€ Chihuhahuaan ja minä viikko rahani aina joka kuukausi no mun viiikko rahoista tule eyhteensä kuukaudelta 20€ JA laitan niitä säästöön mutta sitten jos öiti ei ostakkaan koira aja siis mehän äidin kanssa kahdestaan tiedämme missä lipas on jossa säilytämme Ciuhahuaan rahaa Mutta pelkään että äiti ei sitten suost ukkaan aj kaikki säästöni menevät hukkaan:( JA siis etsimme Ilmoituksia netistä sitten törmäsimme molemmat Chihuhahua ilmoituksiin Sitten sanoin äidille mutta en huomioinut sitä että Chihuhahuasta olisi pitänyt maksaa 750€ JA Ei osamaksulla sitten syttyi taas riita>.< Ei saatu tehtyä päätöstä ja nyt mökötän koneella Miettimäsäs mitä tehdä:(

Yhteistyössä