haluaisin kertoa jotain.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hilu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jumalalle kunnia:
Mulla taas on ollut niin; että olen jäänyt moni asioita murehtimaan ja vatvomaan, rasitukseen asti. Viimeaikoina olen opetellut sitä; että rukoilen Jeesusta ottamaan taakat pois; ja en jää tuijottamaan niihin ongelmiin vaan rukoilen ja pyydän Pyhän Hengen kosketusta; ja useamman kerran olen saanut nyt huomata että se murehtiminen otetaan pois, ja tilalle tulee rauha. Vaikka ongelmat eivät olisi vielä kadonneetkaan, on rauhallinen, tyytyväinen ja turvallinen olo
JUMALA auttaa, ei Jeesus!!!!

Jumala , Jeesus, Pyhahenki.Eiko naa oo kaikki yks ja sama ?

Alkuperäinen kirjoittaja hilu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jumalalle kunnia:
Mulla taas on ollut niin; että olen jäänyt moni asioita murehtimaan ja vatvomaan, rasitukseen asti. Viimeaikoina olen opetellut sitä; että rukoilen Jeesusta ottamaan taakat pois; ja en jää tuijottamaan niihin ongelmiin vaan rukoilen ja pyydän Pyhän Hengen kosketusta; ja useamman kerran olen saanut nyt huomata että se murehtiminen otetaan pois, ja tilalle tulee rauha. Vaikka ongelmat eivät olisi vielä kadonneetkaan, on rauhallinen, tyytyväinen ja turvallinen olo
JUMALA auttaa, ei Jeesus!!!!

Jumalalle kunnia Jeesuksen Kristuksen nimeen

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Tuo ei ole mikään helpo asia. Ihanaa, kun olet onnistunut. Itse pitäisi aloittaa samnlainen "projekti" mutta se on niin vaikeaa, kun pahoitan mieleni helposti jos joku läheinen ihminen sanoo jotain typerää. Otan liian vakavasti kaiken sanomisen. Työtä itseni muuttamiseen on paljon! :ashamed:
Jotkut vuosienkin takaiset asit satuttaa vieläkin paljon. Anteeksiantaminen ei ole helppoa.....

Se on vähän sama juttu kun tahtoo rakastaa miestään vaikka aina ei niin auvoiselta tunnu. Sama juttu on että tahtoo antaa anteeksi ja unohtaa.
Tahtooko roikkua kiinni siinä katkeruudessa mitä joskus on tapahtunut ikään kuin se henkilö kärsisi joka päivä fyysisesti tai henkisesti jotenkin jos vaan pitää kiinni siitä loukkauksesta. Näin se ei kuitenkaan toimi.
Katkeruus ja anteeksiantamattomuus on kun syöpä joka jäytää vain itseään.

Sulle siskoseni annan neuvon joka on toiminut itselläni.
Siunaa tätä ihmistä tai ihmisiä jotka ovat sinua loukanneet.
Tulet huomaamaan että näet ulospääsyn täydelliseen anteeksiantaamukseen ja se asia /asiat ei enää jäydä mielessä ja sydämessä :hug:

Kovasti, kovasti yritän. Välillä onnistun ja välillä en.

Mulla on päivässä ne tietyt ajat jolloin menee hermot helposti ja tulee sanottua tosi pahasti lapsille. Aamuisin ja iltaisin nukkumaan mennessä. Olen rukoillut pitkiä hermoja ja voimaa mutta ei niin ei, usein silti hermot menee ja huuto alkaa taas. Tosi inhottava tilanne.
Mulla ei ole menneisyydessä mitään, ainakaan tietoista, mitä pitäisi unohtaa ja antaa anteeksi joten mä taidan vaan olla muuten häijy äiti :(

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Tuo ei ole mikään helpo asia. Ihanaa, kun olet onnistunut. Itse pitäisi aloittaa samnlainen "projekti" mutta se on niin vaikeaa, kun pahoitan mieleni helposti jos joku läheinen ihminen sanoo jotain typerää. Otan liian vakavasti kaiken sanomisen. Työtä itseni muuttamiseen on paljon! :ashamed:
Jotkut vuosienkin takaiset asit satuttaa vieläkin paljon. Anteeksiantaminen ei ole helppoa.....

on ku mun suusta.. :/

Yhteistyössä