Haluaako vaimo tietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millä perusteella oletatte että vaimo purkaa/purkaisi pahaa mieltään lapsiin?! Useimmat äidit ovat kyllä lapsilleen ihania äitejä huolimatta siitä mitä kodissa muuten tapahtuu. Päin vastoin lapset ovat usein se ihana asia ja voimavara jonka ansiosta jaksaa eteenpäin. Kokemusta on (omasta äidistäni).

Itse olisin vain kiitollinen jos jollakin olisi sen verran moraalia ja lähimmäisenrakkautta,että kertoisi minulle vaikka kirjeitse tai tekstarilla ainakin aluksi.Alkujärkytyksen mentyä ohi voisimme jutella kasvotusten.

Näin se varmaan on. Itse luin aikanaan myös mieheni tekeistä ja silloin toivoin.että minua olisi valaistu. Sattui kovasti, kun oivalsi, miten kauan se oli jatkunut tietämättäni.

Niin,
ajattelen uskottomuutta sillä lailla, että toinen puoliso saa nautintoa, jota ei kotoo saa.

Tuntuu pahalta, koska on aika intiimistä tilanteesta kyse.
Ajattele vaimo, miehesi näkee kauniita rintoja jne....
Ajattele mies, vaimosi näkee upean sen... ja hyväkuntoisessa miehessä.

Ei sitä ""kuvaa mielessään"" unohda varmaan, jos asia tulisi ilmi. Ja meilläkin tuli. Pientä nokkeluutta tosin vaati.

Inhoan miestäni.

Jos juttu on muka sovittu ja vaimo tietää jo hommasta, niin mitä harmia siitä sitten muka on? Jos ei tiedä niin 9 vastaan 1 että haluais tietää. Anna koordinaatit nimettömässä kirjeessä vaimolle ja sano että sopii tulla itse katsomaan mitä täällä hommataan.

Jos mies olis tosissaan hienotunteinen ja haluais diskreetisti tavata jotain kakkosnaista niin ei siitä koko helvetin naapurusto tietäisi mitään. Jos kakkosen naapurit on noin hyvin jutusta selvillä, niin ei asiaa ole paljoa piiloteltu.

Taloyhtiöömme muutti vastaavanlainen herttainen ja nuori sinkkutyttö,jota naapuruston 2 vanhempaa naista(jotka eivät olleet aikoihin kääntäneet miesten päitä)alkoivat vahtia.He selvittivät,että 3 miestä kävi säännöllisesti tytön luona,joista ainakin yksi oli perheenisä.Myös nämä talomme vahtikoirat ""kamppailivat""kuukausitolkulla kyseisen ongelman kimpussa,itseään säästämättä.Ja toden totta,tulostahan syntyi!Jokainen käynti oli kellonaikoineen ja päivämäärineen tarkasti valvontavihkossa,miehet oli autoineen kuvattu.Tämän ""todistusaineiston""kanssa liikkuessaan he tehokkaasti levittivät lähialueelle tietoa tästä moraalisesta rappiosta.Kyseinen aineisto saavutti myös ko.perheenäidin,jonka mies oli yksi näistä vierailijoista.Miehensä ja tytön kuvan osoitteenein prostituutioon liitettynä nähtyään äiti haukkoi henkeään ja oli pyörtyä.Ja syy tähän oli perättömien ilkeämielisten huhujen massiivinen levitys:hänen miehensä kävi omaa siskoaan katsomassa,toinen tytön luona käynyt oli myös veli ja kolmas poikaystävä!Vaikka asioiden oikea luonne asianomaisille selvisi,vahinko oli jo tapahtunut!Hämmentyneen tytön ovella kun alkoi pyöriä kaikenmaailman palvelunkyselijää,kiitos näiden nuorelle tytölle kateellisten ""tätien"".

Kuvittelepa, että taudit ja bakteerit voisivat kadota maailmasta tappamalla kärpäsiä. Näet yhden ja läpsäytät. Se kuolee, jos hyvin sattuu. Jos ei, virkoaa ja lähtee lentämään uuden paskan perään tai palaa samalle paskalle.

Eli tarinan opetus: Et pääse eroon ilkeistä kärpäsistä tappamalla niitä yksitellen, etkä varsinkaan jos kysyt elleiltä lupaa jokaisen tappamiseen.

Tietenkin, jos kärpästen tappaminen harrastuksena on sinusta kivaa, niin mikäpä ettei, jatka pois vaan. Mutta on niitä kehittävämpiäkin harrastuksia.

Itse haluaisin että minulle kerrottaisiin. En sitten tiedä miten suhtautuisin talon ""juoruakkaan"" mutta jos ystäväni tietäisi muttei kertoisi, niin loukkaantuisin jo todella.

Kehoitan sinua ketjun alaoittaja, miettimään tarkasti kerrotko, jos et ole edes petturimiehen naisen tuttavia. Mitä siitä sinulle on etua jos kerrot? Okei, pitäähän asioita tehdä pyyteettömästi muiden puolesta muttei ehkä sentään tuntemattomien naapureiden?

Yhteistyössä