Haluaako vaimo tietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
Vaimot, kertokaa mielipiteenne. Talossamme vierailee eräs aviomies ja 2 lapsen isä nuoren herttaisen sinkkutytön luona.
Jos tuo mies olisi sinun mies, toivoisitko että sinulle soitettaisiin ja kerrottaisiin tästä?
Ja jos joo, niin kuinka se pitäisi tehdä??
Vai kannattaako vain olla hiljaa ja olla olematta se ""juoruakka"" joka tuo huonon viestin.
Tätä tapausta on kestänyt lähes vuoden. Kamppailen kysymyksen kanssa joka kerta, kun törmään tähän ""salapariskuntaan"". Mies on sopivasti aina työaikana vierailulla...

Kyllä olisin toivonut tietäväni muuta kautta, kuin lopulta alennin katsomaan teksiviestit (perusteena elämä oli helvettiä ja käytös hirveää). Olisin saanut aikaa rauhoittua, enkä saada hepulia siinä heti. Soita vaikka. Laita nro tuntemattomaksi, jos et halua ""sekaantua"" jatko häslinkiin.
Vai saakos sen nron jostain selville, en tiedä.

Vaimolla on oikeus tietää miehensä puuhasteluista ja pistää ukko pihalle jos niin haluaa.Ilmeisesti kyseisellä ""miehellä"" ei kuitenkaan ole aikomustakaan itse siitä kertoa kun noin kauan kestänyt...

Itse haluaisin tietää oman mieheni seikkailut. Olisi varma selitys kummalliseen käytökseen, nyt epäilen usein olevani vainoharhainen, vaikka pelkään todellisuuden olevan ties mitä. Viestintuojaa ei saa ampua, ""syyllinenhän"" on oma mies.

Kuinka se teidän mielestä pitää kertoa? Minua huplestuttaa, että minut sotketaan mukaan ja saan olla miehen hyökkäyksen kohde. Tuntuu hölmöltä ottaa ""tuntematon numero"" yhteys. Pelottaa myös, mitä petetty äiti reagoi ja käynttääntyy lapsilleen, mieshän on pois todennäköisesti ja lapset kohteena viestin aiheuttamalle pahalle ololle.

Olet joo muutamaan kertaan kirjoitellut tätä samaa asiaa.Joko jätät kyttäämisen pois tai teet asian eteen jotakin.Mutta miksi vaivat päätään tuollaisella asialla,itse en puuttuisi.Antaa naapureiden touhuta touhujaan.
en välttämättä edes haluaisi kuulla jos aviopuolisoni pettää..

Asia ei varsinaisesti kuulu sinulle, mikäli et tunne tätä avioparia ja erityisesti vaimoa. Jos hän olisi ystäväsi, olisi tilanne toinen.

Mistä tiedät, ettei kyseessä ole sovittu järjestely? Jos vaimo tietää ja hyväksyy, tai vastaavasti ei ole kiinnostunut koko asiasta?

Suu suppuun ja keskity omiin asioihisi.

En haluaisi tietää. Enkä halua. Ainoana poikkeuksena se, että paras ystävättäreni tietäisi asiasta, eikä kertoisi minulle, mutta tuntemattomien ihmisten ilmiannot ovat turhaa mielen pahoitusta, enkä edes uskoisi (haluaisi uskoa) niihin.

Soitapa minulle miehestäni, niin ammun sinut!

Minä en suuttuisi. Minä pyytäisin kaikki meille kahville, ja kaikki osapuolet saisivat kertoa oman tarinansa. En nimittäin jätä minun perhettä uhkaavia asioita sikseen, vaan kaivan kyllä totuuden esiin, jo senkin takia että vaikka ei uskoisikaan ja kieltäytyisi kuulemasta, niin jäisi se korvan taakse jyskyttämään, mikä taas haittaa parisuhdetta.

Luotan siihen, että jos joku haluaa minulle pahaa, niin se on hänen murheensa ja syyntä niinkauan kun ei henkeä uhata. Luotan myös siihen että viaton ihminen tässä pettämisasiassa herättää luottamusta ja miehen velvollisuus on kyllä todistaa minulle syyttömyytensä jos epäilyksiä on. jos on sen väärti. On myös mukava kysyä ihmiseltä joka väittää tällaista, että jos se ei ole kerran totta, niin mitä pahaa olen minä tai mieheni hänelle tehnyt?

Avohoito-skitsoilijatapaukset ja muut kassialmat kyllä tunnistaa, ja nehän on oma lukunsa, eli jos on tämmöinen tyyppi jutun takana niin en kyllä ottaisi kovinvakavasti enkä varmaankaan ampuisi, soittaisin vain piipaa auton paikalle.

Heitä tekstiviesti tuntemattomasti. Olipa se järjestettyä tai ei niin kyllä vaimo siihen reagoi sitten sen mukaisesti. Mielestäni siinä ei tarvitse luritella mitään. Heität viestiin puhtaan faktan tyyliin Tiedoksesi että miehesi käy päiväsaikaan usein osoitteessa XXXXX. Älä ota mitään kantaa siihen mitä siellä tehdään yms koska ne ovat vain sinun omia olettamuksiasi. Vaimo ottaa halutessaan selvää kuka siinä osoitteessa asuu ja mitä siellä tehdään. Kyllä minä ainakin haluaisin saada vastaavan viestin jos ukkoni kuuhaisi jossain - ja olisin kiitollinen viestin lähettäjälle vaikken tietäisikään kuka hän on.

Eli ei kannata ihan omalla nimellä asiaa heittää, saat vielä koko porukan vihat päällesi. se on aika paljon jos kolme ihmistä sua jahtaa ja inhoaa kaupungissa. Koska ukkohan sepittää ties mitä että pääsisi pälkähästä, ja kohta se oletkin hänen mukaansa sinä joka yrittää vilautella tissejäsi ja raiskata viattoman miehen, ja naapurintyttö leikkii että ei ole koskaan nähnytkään ukkoa. Tosin se voi olla hänelle vaikeaa, kakkosnaisilla menee usein hermot pokkaa vaativissa tilanteissa, koska ovat muutenkin lapselliseen ailahtelevia luonteita.

Minä vaimona haluaisin ihan ehdottomasti tietää.

Sinuna soittaisin nimettömänä ja empaattisen ystävälliseen tyyliin pahoitellen selittäisin, että asiahan ei kuulu minulle, mutta minun moraalikäsityksiäni vastaan sotii se, että tiedän miehesi käyvän usein työaikaan erään nuoren sinkkutytön luona. Kertoisin tarkan osoitteen ja sanoisin vielä että anteeksi kun pilaan päiväsi, mutta mielestäni sinulla vaimona on oikeus tietää ja saada selville mistä on kysymys.

Älä nyt herranjestas sotkeennu toisten asioihin. Eihän tämä asia sinulle kuulu, vai kuuluuko??? Jos vaimo ei ole sinun ystäväsi, niin anna olla. Seuraukset kertomisestasi voi olla avioliiton hajoaminen, itsemurha, sinun tappaminen ym. ym. Miten voit ottaa jonkun itsemurhan omalletunnollesi??? Miettikää nyt hieman tätä elämää. Laita verhot kiinni, vai vakoiletko kenties käytävässä?

Voisin olla tuo mies, joten sanon ettei kannata soittaa ja kertoa. Ai miksi? No, hommaa itse pari lasta ja katso paljonko sinua tekee mieli seksiä. Kyllä miehellä on oikeus seksiin, jos kotona sitä ei saa. Harva on kuitenkaan niin itsekäs, että jättää vaimon ja lapset kun palleissa panettaa. Siksi on noita nuoria ja hölmöjä sinkkutyttöjä ja kakkosia, jotka hoitaa meidän vaivat. Kotiin on kiva mennä temmeltämään lasten kanssa kun ei paina ohimoista...

Nimimerkki Laura, uskoisin että jo nyt vaimo huomaamattaan purkaa pahaa oloaan lapsiin, koska varmasti on tajunnut että jotain on pielessä. Myös mies kotona saattaa potea syyllisyyttä ja jälleen se heijastuu lapsiin. Asia selvästi painaa sinua ja silloin jo omatuntosi sanoo, että on aika kertoa asiasta. Tietysti voisit sanoa tuolle miehelle, että jos hän ei kerro vaimolleen totuutta, sinä kerrot. Olet aika kauheassa välikädessä, mutta kuulostat kyllä siltä että olet jo päätöksesi tehnyt. Ja voisinpa lopuksi sanoa, että minä kyllä kertoisin mikäli juttua on tosiaan jatkunut jo kauan ja mies ei pahemmin tuota häpeile.

samaa mieltä kanssasi. Kenellä ulkopuolisella on oikeus sekaantua toisten ihmisten elämään. Mikä tuomari ap on sekoittamaan toisten elämää. Ainoastaan jos kysymyksessä on pahoinpitely, pedofilia tms. voi ja pitää asiaan sekaantua.
Minä en halua kuulla keneltäkään ulkopuoliselta oman elämäni asioita. Kyllä minä tiedän, jos mieheni käy vieraissa, todnnäköisesti tämäkin nainen tietää mutta ei halua tiedostaa asiaa. Ehkä elämäntilanne on sellainen, ettei halua nostaa kissaa pöydälle. Kuka tietää mitä siellä on takana, eikä todellakaan kuulu meille kenellekään.

Laura hyvä!

Me naiset olemme erilaisia; joku ehdottomasti haluaisi tietää, pettääkö miehensä. Toinen taas mieluummin kulkee laput silmillä, ja typeryydessään kuvittelee kaiken olevan hyvin.

Kuulun itse tuohon ensimmäiseen kategoriaan; en kestäisi ajatusta, että joku muu tietää sellaista, minkä minun vaimona kuuluisi ehdottomasti ensimmäiseksi tietää!

Voihan olla, että jos päätätkin kertoa tuolle petetylle, hän syyttää sinua unelmansa murskaamisesta, ja sinusta tulee se paha nainen. Mutta minusta totuus on aina parempi, vaikka se tuntuisi miten pahalta hyvänsä.

Olen kokenut pettämisen, mieheni myöhemmin tunnusti sen, mutta vasta useiden vuosien jälkeen. Pahalta tuntui, mutta myös jollain tavalla helpotti; en sittenkään ollut kuvitellut olemattomia!

Siis onko se nyt pallienpakotus mikä siihen ajaa?
eli jos lypsän miehen ennen töihinlähtöä, otan poskeen ruokatunnilla, ja illalla annan vielä edestä ja takaa, niin silloinhan ei pitäisi palleissa olla paljoa turhaa painolastia enää.

Tässä on naiset ratkaisu pettämiseen: tyhjentäkää miehen pallit tarpeeksi usein.
Siinä voi piillä totuus. Mutta entä kaukosuhde? Onko sitten niin että miehen pitää vetää käteen 2-6 kertaapäivässä, tai muuten sen on pakko hankkia itselleen toinen nainen.
ettei rupea palleissa panettaa.

Vau!
Tiedätkö mitä; oletko ajatellut, mitä vaimosi tekeekään kun saa sinun puuhasteluistasi vihiä...?

Mieheni kertoi pettäneensä minua, vaimoaan ja lastensa äitiä, mutta vasta usean vuoden jälkeen tapahtuneesta.
Olin raivostunut.
No, jatkettiin kuitenkin yhdessäoloa ja -eloa vaihtelevalla menestyksellä, hänen vakuuttaessa rakkauttaan, johon helposti saatoin uskoa.
Mutta...minua oli loukattu niin pahoin, että viis veisasin mieheni tunteista, vaan löysin itseni piankin toisen miehen sylistä, enkä TIETENKÄÄN kertonut miehelleni. Ajattelin kertovani muutaman vuoden kuluttua, jos sittenkään...

Iloisia leikkihetkiä sinulle ja ""jalkavaimollesi"", ehkä sinun vaimosi ei saa koskaan tietää...

Nainen, sillä kuinka usein miehen pallit tyhjentää ei ole mitään tekemistä sen kanssa käykö mies vieraissa vai ei. Enemmänkin uskon, että vaihtelunhalu ja uutuudenviehätys saavat ihmisen vieraisiin.

Meillä on aina ollut pillua tarjolla enemmän kuin mies on jaksanut ottaa vastaan, olen ottanut suihin, runkannut, ollut innokkaana ja aloitteellisena seksiin, on kokeiltu kaikkea mahdollista ja vähän mahdotontakin, mutta siitä huolimatta mies meni ja petti. Otti niin vitusti päähän, että meinasin tappaa koko ukon.

""Meillä on aina ollut pillua tarjolla enemmän kuin mies on jaksanut ottaa vastaan, olen ottanut suihin, runkannut, ollut innokkaana ja aloitteellisena seksiin, on kokeiltu kaikkea mahdollista ja vähän mahdotontakin, mutta siitä huolimatta mies meni ja petti. ""

Joo, kyllä on totta että miehiä löytyy jotka ei osaa olla pettämättä vaikka kotona saisi. Kyse on joko vaihtelunhalusta tai seksinpuutteesta. Itse uskon, että juuri ne ominaisuudet joissa vaimoni tykkää minusta, saavat minut myös pettämään. Eli, käänteisesti että sellainen petokseentaipuvainen mies on usein mitä tavoitelluin puoliso ja hyvää seuraa. Tästä voi myös vetää johtopäätöksen, että tälläinen mies tavoiteltu myös muiden naisten keskuudessa ja siksi otollisia tilaisuuksia pettää tulee ennemmin tai myöhemmin.

Yhteistyössä