Haluaako naiset oikeasti kiltin ja kunnollisen miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Olen aina luullut niin, mutta jotenkin kaikenlaista nähneenä kuitenkin yllätyin kuin eräs mieheni/nykyään yhteinen naispuolinen kaveri sanoi, että mieheni olisi hänen makuunsa ihan liian kiltti ja kunnollinen :o Ja nyt ei puhuta nössöistä tossuista vaan miehistä, joilla on kyllä oma elämä ja mielipiteet mutta jotka yksinkertaisesti ovat kilttejä..! Eli eivät retkuile tavalla tai toisella.

Mies on väittänyt samaa, että naiset haluaa renttuja. Ja onpahan tuota tullut aiemmin kaikenmoisia katseltua, kun tämä nykyinen on kohteliaampi, hellempi ja ihanampi kuin kukaan koskaan, en edes itse meinaa uskoa että joku jaksaa helliä ja huomioida toista niin paljon kuin hän :heart:

*koputtaa puuta* :whistle:

Mä halusin miehen.

Kunnollinen ei ollut niin oleellista, kunhan on mulle kunnollinen.
Kiltteyskin turhaa, kunhan ei ole äreä.

Rehellisyyden nimissä hauikset olivat ne, joka sai ottamaan Nortin vastaan.

:xmas:

no monesti nainen etsii miehen joka jotenkin kuvastaa omaa isää.
sitten taas monessa naisessa renttu herättää hoivaamisen tunteen. Siis naiset joilla on tarve hoivata.
jotkut taas haluaa haasteita.

mutta kiltteys ja kunnon mies taas ei tarkota välttämättä nössöä..

Mun on pakko myöntää, että jätin exän koska hän oli niin kiltti ja kunnollinen, elikkäs tylsä. Turvallinen joo, muttei mitään seikkailunhalua. Miehessä pitää olla edes hieman haastetta. Munaa. Mikä ei suinkaan tarkoita sitä, että haluaisin jonkun naistenkaataja-alkoholisti-hakkaajamiehen. Mutta en omaa tahtoa omaamatonta jees-miestäkään kuten ex oli.

Taitaa olla makuja yhtä monta kuin on naista. Minä en ainakaan mitään retkua ole riesakseni ottanut. Kohtelias ja kunnollinen ja ahkera.

Ei tosin enää palvo maata jalkojeni alla, eikä hemmottele, 20 vuotta kohta yhdessä oltu.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kunnollinen pitää olla, kilttiys on sivuseikka. Kiltti ei oikein mun mielestä kuvaa ku yhen sortin miestä. :/

Juu kiltti on toki tulkinta kysymys, itse määrittelisin kiltteyden kohteliaisuutena, rauhallisuutena ja sen semmoisena :)

Mäkin kuulemma olen tosi kiltti :D :D

Minulla on ainakin kunnollinen mies! :) Rentut on kokeiltu ja ei kiinnosta.

Oma mies tuntu aluksi liiankin kiltiltä, mutta se hävisi siinä puolen-vuoden seurustelun jälkeen, kun toisen jatkuva miellyttäminen loppuu, ja uskaltaa olla oma itsensä, eli kun arki astuu kuvioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
kiltti on jotenkin tylsä sana miehestä... sama kuin rauhallinen, hiljainen, ...

Haluan miehen joka ottaa minut huomioon, jolla on särmä, karismaa ja omia mielipiteitä.

Onko rauhallinen ja kiltti tylsän synonyymi? :whistle: Ei mun mielestä.

Eli onko kiltit miehet naisten mielestä tylsiä, eli pitää olla renttu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
kiltti on jotenkin tylsä sana miehestä... sama kuin rauhallinen, hiljainen, ...

Haluan miehen joka ottaa minut huomioon, jolla on särmä, karismaa ja omia mielipiteitä.

Onko rauhallinen ja kiltti tylsän synonyymi? :whistle: Ei mun mielestä.

Eli onko kiltit miehet naisten mielestä tylsiä, eli pitää olla renttu :D

Minun mielestä tylsä ei ole sama asia kuin rauhallinen ja kiltti.
Minusta olisi tylsää, ja pitäisin tylsänä miestä, joka on tyhmä kuin saapas. Ihan sama vaikka seikkailisi miten paljon (kuten abåriginal sanoo) ja olisi miten seikkaliuja rakastava, jos olisi tyhmä, ei tietäisi mitään eikä osaisi mitään, niin en kauan katselisi.

Jos mä joskus sinkkuunnun niin kilttiä miestä en ainakaan ota. Enkä kunnollistakaan. Vaan sellaisen seksikkään paskiaisen, uskomattoman komean ja syntisen, jonka kanssa on mielettömän hauskaa pitää hauskaa :). Sellaisia, joita mun elämässä oli ennen kun tapasin mieheni. Sellaisen kanssa ei ole tarkoituskaan vakiintua, hankkia lapsia tai mitään sellaista, vaan puhtaasti vaan hengailla ja pitää hauskaa. Ja uutta aviomiestä tai isäpuolta lapsilleni en halua, koskaan (kai). B)

Yhteistyössä