Haluaako mies vain seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuuli"

Vieras
Olen tavannut todella pitkän ajan jälkeen yhden entisen mieheni ja hän tuli luokseni tietysti meni siihen että harrastimme seksiä lopuksi.Mietin tuliko hän sen takia luokseni että sai seksiä?Vaikka hän sanoi että ei tullut.

Hän on myöhemmin sanonut että hänellä on yksi seksisuhde yhteen toiseen naiseen jota käy naimassa,joten en ymmärrä miksi hän minulta haluaisi seksiä jos hänellä on jo se toinen säätö?

[QUOTE="tuuli";28290063]Hän on myöhemmin sanonut että hänellä on yksi seksisuhde yhteen toiseen naiseen jota käy naimassa,joten en ymmärrä miksi hän minulta haluaisi seksiä jos hänellä on jo se toinen säätö?[/QUOTE]

Etpä taida ymmärtää paljon muutakaan, jos heti levität haarasi ja sitten ihmettelet tuollaisia.

Kun menimme sänkyyn ei siinä kauan ollut esileikkiä kun kohta hän nai minua kuin kani pohjaan saakka ja itse en voinut tehdä juuri mitään siinä kun ukko vaan nai minua niinkuin ei ois koskaan saanu.

olipa päivän liikuttavin tarina. anteeksi, ei ehkä tunnu aloittajasta naurettavalta jos hän on haaveillut muusta, mutmut...

voihan se olla, ettei mies halunnut VAIN seksiä. hän halusi myös merkata reviirinsä. ehkäpä on ollut säätöongelmia, ja piti hiukan nostaa häntää.

[QUOTE="tuuli";28290081]Kun menimme sänkyyn ei siinä kauan ollut esileikkiä kun kohta hän nai minua kuin kani pohjaan saakka ja itse en voinut tehdä juuri mitään siinä kun ukko vaan nai minua niinkuin ei ois koskaan saanu.[/QUOTE]

Tolleen ne nai aina kun pääsevät uuden naisen kimppuun.

[QUOTE="tuuli";28290124]En ole tavannut miestä sen jölkeen,koska hän ei halua nähdä minua enään.[/QUOTE]

Okei, hän halusi siis kanssasi enää vain yhden, ns. jäähyväispanon.

Mies on ehdottanut että panisimme paljaalla koska olemme aikasemminkin niin tehneet ennen tätä viime kertaa,mutta en ymmärrä miksi jos tulen raskaaksi haluaako hän paljasta vai vauvan?
Minulla on hänen mielestään tiukka pil..tuntuu et hän haluaa vain naida mua sen takia ja pelkään hänen jättävän minut jos annan hänelle aina kun pill.haluaako hän painaa minua puhki ja pill.löystyy hän jättää minut

Voithan antaa hänelle,mutta luulen miehen kertovan kavereille kuin hän nai entistä ja toista säätöä välillä.Mistä tiedät jos mies on samana päivänä pannut sitä säätöä kumilla ja sinun kanssa hän naikin kohta kumitta siinä sitä ollaan spermat sisällä kohta odotat vauvaa ja sama jatkuu.Hän varmaan haluaa naida sinun paljasta lämmintä tiukkaa pimpsaa ilman vastuuta koska olet helppo.

Ilmeisesti halusi, jos ei ole sen jälkeen kuulunut.

Ja mitä siitä? Lähinnä kysyn näiltä ketjuun vastanneilta, kun tuntuu niin monelle olevan kauhistus, että joku haluaa vain seksiä, on "helppo" jne.
Kaikesta ei tarvitse tehdä niin vaikeaa, helppous on aika ihanaa elämässä yleensäkin - monessakin asiassa. :)

Lähinnä kai tässä nyt on naureskeltu, kun ap ei halua tajuta, että mies tosiaan halusi vain seksiä. Tai ainakin mulle tuli kuva, että ap havittelee jotain vuosisadan rakkaustarinaa.

[QUOTE="tuuli";28290124]En ole tavannut miestä sen jölkeen,koska hän ei halua nähdä minua enään.[/QUOTE]

Tässähän se vastaus tuli. Ymmärrätkö?

Taitaa olla provo tämä aloitus. Ei kukaan oikeasti ole näin tyhmä.

arvon naiset mitäs ex mies sitten haluaa jos seksi ei kelpaa,mutta halaa aina kun nähdään/antaa halata(ei ole mutia naisia eron jälkeen ollut hänellä),sanoo että ei halua satuttaa,mutta tietää kuitenkin että haluaisin hänet kotiin takaisin, tietää että haluan enemmän. Seksikin kelpais mulle,mutta ei hänelle!

:D siinäpä teille dilemma,mitä mies haluaa

Yhteistyössä