Sänky lapsen huoneessa/uusi mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen tavannut mukavan tuntuisen miehen ja uskon tämän olevan jo aika vakavaa. Nyt on mieleeni tullut kutsua hänet luokseni viikonlopuksi kun lapset ovat isällänsä. Mieltäni painaa niinkin iso asia kun sänkyni on pienemmän lapseni huoneessa, niin onkohan tämän miehen vaikea soputua siihen että nukkuisimme poikani huoneessa sekä mitähän hän ajattelee siitä jos seksiä harrastamme siellä kaikkien lelujen yms. keskellä? Varmaan tyhmää pohtia tällaisia ja mies tietää lapsistani ja sanonut sen olevan ok mutta, mutta, kuitenkin mietityttää.. En ole ollut muiden miesten kanssa sen jälkeen kun erosin lasten isästä, niin kuin varmaan huomaa :) Onko teillä yh:t vastaavia kokemuksia?

Noo mulla oli kyllä ihan oma makuuhuone ja lapsilla oma huone, mutta jostain syystä tykkäsin viedä lasten lelut pois näkyviltä ja ovi kiinni silloin kun mies tuli luokseni. Tiesi kyllä lapsistani ja olihan heidän kuviaan ja muutenkin siis merkkejä lapsista näkyvillä, mutta se vaan oli mun tyyli tehdä niin.
Olisiko sulla mitään mahdollisuutta että nukkuisitte vaikka olohuoneessa? Ei ne lelut välttämättä haittaa miestä mitenkään, mutta jos itseäsi vaikka alkaa mietityttämään. Tai jos on seksiä niin olisitte olohuoneessa ja sitten vasta nukkumaan sun sänkyyn. :)

aika yksinkertaista eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen tavannut mukavan tuntuisen miehen ja uskon tämän olevan jo aika vakavaa. Nyt on mieleeni tullut kutsua hänet luokseni viikonlopuksi kun lapset ovat isällänsä. Mieltäni painaa niinkin iso asia kun sänkyni on pienemmän lapseni huoneessa, niin onkohan tämän miehen vaikea soputua siihen että nukkuisimme poikani huoneessa sekä mitähän hän ajattelee siitä jos seksiä harrastamme siellä kaikkien lelujen yms. keskellä? Varmaan tyhmää pohtia tällaisia ja mies tietää lapsistani ja sanonut sen olevan ok mutta, mutta, kuitenkin mietityttää.. En ole ollut muiden miesten kanssa sen jälkeen kun erosin lasten isästä, niin kuin varmaan huomaa :) Onko teillä yh:t vastaavia kokemuksia?

Mä mietin vähän aikaa sitten ihan samaa ja siirsinkin oman sängyn olkkariin ja likalla on oma huone nyt, vaikkakin olisin tehnyt saman siirron muutenkin kun nyt lelut ym. likan tavarat on sen huoneessa niin ei oo olkkari koko ajan ku pommin jäljiltä.. Eipä mulla kyllä uutta miestä vielä oo eikä yövierasta oo käyny mut onpahan sit "helpompi" jos ja kun jonkun kotiin tuo..

lapsi nukkuu lähes aina osan yön vieressäni, mielelläni nukun hänen kanssaan samassa huoneessa vielä jonkin aikaa. Ja miestä en ole tuomassa pitkiin aikoihin silloin kotia kun lapset ovat. Hän asuu yksin, hänellä on 1 lapsi joka on hänellä myös joka toinen vkonloppu. Joten luulis titty että on lapsiin tottunut ja ei leluista hetkahtais?

Mä olen harrastanut seksiä olohuoneen lattialla lelujen keskellä, kylpyhuoneessa kylpyankkojen ja vauvan ammeen keskellä, makuuhuoneessani pinnasängyn ja lelujen vieressä (niin että pinnasängyn asukkikin nukkui siellä) jne. eli en nyt pitäis tuota ongelmana :D

Voihan sen huoneen siivota, vai??

Alkuperäinen kirjoittaja jeh:
Mä olen harrastanut seksiä olohuoneen lattialla lelujen keskellä, kylpyhuoneessa kylpyankkojen ja vauvan ammeen keskellä, makuuhuoneessani pinnasängyn ja lelujen vieressä (niin että pinnasängyn asukkikin nukkui siellä) jne. eli en nyt pitäis tuota ongelmana :D

Voi siivota :) ja toisalta en tuosta mihestä vois uskoa, että lasten tavarat haittaisi, mutta eihän sitä voi varmaksi tietää. Jotkut mihet kuulemma on herkempiä tuon suhteen, esim. harrastamaan seksiä samassa huoneessa jossa lapsi nukkuu (kuullut kavereilta jotka ovat tapailleet enemmänkin miehiä)

Alkuperäinen kirjoittaja jeh:

Ai jonkun muun kuin lapsen isän kanssa?

Yhteistyössä