Haluaako mies satuttaa mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tästä ajatella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tästä ajatella

Vieras
Kertokaahan, mitä ajatella seuraavasta.

mieheni osti mulle dildon, ihan järkyttävän ison. halusi tyydyttää sillä mua ja kyllä se jotenkin onnistui, mutta sitten piti lopettaa, sanoin, että sattuu. Seuraavana päivänä mies oli koko ajan räpläämässä ja huohottamassa että taitaa olla alapää arkana, onko hellänä, vai haluatko jo lisää. Ennenkin musta on joskus tuntunut, että mies haluaa survoa muhun tyyliin nyrkkinsä alakertaan =( kun revin sen kättä pois niin se vaan innostuu lisää ja on vaikea saada sitä lopettamaan.

mun on kauhean vaikea puhua tästä, olen hirveän järkyttynyt.

useita vuosia ollaan oltu yhdessä. lapsiakin on jo. muuten mies on ihan normaali, tavallinen mies. mut vuosien varrella tuntuu että seksi on muuttunut siten, että musta tuntuu, että mies haluaa satuttaa mua. esim. takaapäim en enää anna, kun miehelle"sattuu vahinkoja" niin et survasee peppuun. olen puhunut näistä miehelle suoraan ja suorin ja selvin sanoin. sitten se vakuuttaa, että "on kiltisti" tästä lähtien. mutta sitten taas....

miten teillä muilla? kuinka lujaa miehet teitä rynkyttää esim. sormin? Onnko normaalia, että alapää on kipeänä seksin jälkeen? miehen mielestä kyseessä on vaan vauhdikas seksi. musta tuntuu et mun kohtu irtoaa...ja toi sen halu survoa muhun liian isoja juttuja. oksettaa ja vapisuttaa ja pelottaa.

[QUOTE="Vieras";28804716]Sanoitko että tää on nyt juttu, josta et tykkää. Mitä vastasit kun hän kyseli haluatko lisää ja onko paikat kipeänä??[/QUOTE]

sanoin että on alapää kipeä, dilso on liian iso. että en ahalua seksiä, jonka jälkeen on paikat kipeenä. Olen tästä sanonut ennenkin. saattaa olla muutama kerta ok seksiä, sitten se taas vajoaa tohon ihme tilaan, jossa se vapisee ja huohottaa outona ja yrittää väkisin tunkea muhun koko kätensä =(

Miehelläsi on vain fantasia. Pyydä häntä kertomaan siitä, ja miettikää yhdessä miten sitä vois toteuttaa niin, että molemmat tykkäis.
Ei ole pakko suostua kipeään seksiin. Kun et pidä siitä, niin et pidä, ja piste.

No ei oo ihan normaalia käytöstä sun miehellä!

Seksin ei kuulu normaalisti sattua. Sitten toki jos molempien suostumuksesta on kovat otteet käytössä. Mutta teillähän näin ei ole.

Miehesi tietää, että et halua rajua seksiä ja silti haluaa suhun sattuvan. Kamalaa!
Tuossa tilanteessa vois jo lakata harrastamasta seksiä miehen kanssa.

Meillä ainakin mies lopettaa jos minuun sattuu. Eikä todellakaan nauti jos huomaa minuun sattuvan.

no sitä minäkin olen ajatellut, että ei voi vahingossa survasta perään. ei varmasti. ja että mies haluaa, että tunnen kipua? tai edes epämukavuutta? mitä helvettiä sille on tapahtunut? vihaako se mua ja haluaakostaa jotenkin? seksiä on nykyään tosi vähän, koska mua pelottaa ja oksettaa koko juttu =(

olen jopa sanonut että käy vaikka vieraissa jos haluaa perseeseen panna tai satuttaa jotain, että ne ei ole mun juttu. ei ei eiei =(

Voi herranen aika. S&M on ihan yleinen juttu nykyään. Mes ei vaan osaa tuoda toiveitaan esille niinkuin pitäisi. Hän ehkä haluaa olla "johtaja" ja toivoo että sinä nauttisit siitä myös. PUHU asiasta MIEHESI kanssa!?

ongelma on se että mies ei puhu. olen esim karjaissut aikonaan kesken seksin et nyt saatana ei ikinä enää kun se taas kerran "vahingossa" survaisi peppuun (sattuu muuten hirveästi. olin sitä ennen MONTA kertaa sanonut, että NIIN EI SAA TEHDÄ MINULLE ja että seksi loppuu, jos ei tajua. olen kertonut, millaista seksiä haluan ja mitä en halua. mies on vain kiusaantunut ja lupaa "olla kiiltisti". olen jotenkin niin väsyny ja sekaisin tässä tilanteessa. aikonaan ajattelin, että MINÄ en koskaan ole tällaisessa tilanteessa. Ja nyt olen enkä tiedä miten tästä pääsee pois. Vai pitäisikö yrittää vielä. että mihin tämä kehittyy. voiko tästä päästä yli. haluaako mies satuttaa minua.

Ei se nyt välttämättä tarkoita että miehesi vihaisi sua tai haluaisi OIKEASTI satuttaa, se vaan taitaa tykätä rajummasta menosta mutta on liian tuppisuu puhuakseen asiasta kanssasi - sitten tekee muka vahingossa noita juttuja. Sano vaikka että seksiä ei harrasteta ennen kuin suostuu puhumaan asiosta kunnolla jos muuten yrittää vaan ohittaa aiheen.

Miehesi on sekoittanut fantasian ja tosielämän toisiinsa. Minullakin on väkivaltaisia fantasioita (tosin en satuta niissäkään ketään vaan olen itse se, jota satutetaan), mutten ikipäivänä menisi ehdottamaan sellaista avopuolisolleni, koska tiedän, ettei hän pidä sellaisesta. Hän tietää fantasioistani kyllä ja minä tiedän hänen fantasioistaan. Toisen osapuolen tahtoon vedetään toden ja fantasian raja. Väkisin ei ketään pakoteta toisen fantasioita toteuttamaan. Se on raiskaus, väkisinotto.

ainakin sain tästä sen verran selvyyttä, että asiat ei meillä ole hyvin muidenkaan mielestä.

olen varmaan jotenkin sairas päästäni, kun olen vieläkin tässä tilanteessa. ja toisaalta ajattelen, että mies se tässä sairas on. tai paha. tai niinkun joku sanoi, sillä menee totuus ja fantasia sekaisin. koska puhe ei mene perille, niin mun on tehtävä sitten jotain muuta. voi helvetti tätä elämää.

Et sä oo sairas, sitten olisit jos vaan sietäisit kaiken mieheltäsi ajatellen että se on normaalia ja ansaitset huonoa kohtelua tms. Harvemmin kenenkään käytös muuttuu yhtäkkiä vaan pikkuhiljaa vaan pahenee ja kummasti sitä ihminen tottuu ja jää kun haluaa uskoa parasta jne...