M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meil:Juu. Mutta tulee niin rivosuiseksi, että multa menee halut. Ikinä ei muuten ole rivo. No, onneks Se on krapulas noin kerran vuodessa :-D.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mietin vaan kun tuo säätö pyyteli kovin luokseen eilen, oli siis krapulassa.
Itsellä ei ole koskaan ollu krapulaa (vaikka juon siis toisinaan kyllä), joten en tiedä miltä se tuntuu, mutta oon aina ajatellut, että krapulassa nyt vähiten tekis mieli seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja joe:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mietin vaan kun tuo säätö pyyteli kovin luokseen eilen, oli siis krapulassa.
Itsellä ei ole koskaan ollu krapulaa (vaikka juon siis toisinaan kyllä), joten en tiedä miltä se tuntuu, mutta oon aina ajatellut, että krapulassa nyt vähiten tekis mieli seksiä.
krapulapilluu oli vailla. Etkö menny?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joe:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mietin vaan kun tuo säätö pyyteli kovin luokseen eilen, oli siis krapulassa.
Menin itse asiassa, mut ei se sitä saanu. Jotain muuta kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joe:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mietin vaan kun tuo säätö pyyteli kovin luokseen eilen, oli siis krapulassa.
Menin itse asiassa, mut ei se sitä saanu. Jotain muuta kyllä![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rD-D_JpSXP8
Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:Vaikea sanoa, kun se ei koskaan ole krapulassa. Ei käyttäisi mitään kovia huumeita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:Vaikea sanoa, kun se ei koskaan ole krapulassa. Ei käyttäisi mitään kovia huumeita.
Ei huumeet tähän mitenkään liity.
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Muistaisin lukeneeni tästä jostain joskus. Liittyi tuo halu hormonitoimintaan. Olikohan se niin, että alkoholi laskee testosteroni tasoa ja kun krapulassa alkaa alkoholi haihtumaan verestä, nousee se testosteroni taso äkisti ja siksi aikaan seisokin ja halun.![]()