Haluaako joku ton meidän ärsyttävän kissan?

  • Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kuule vieppä piikille ja samalla tavalla lapsesi kun tekee jotain luvatonta ja inhottavaa :kieh:
Joo no lapset ja eläimethän on samalla viivalla! Voithan sä syödäkin lapses jos sun nälkä tulee, kun kerran vasikkaakin voit päästää poskeen!
yhtälailla perheenjäseniä.lapsi ja kissa
Joo, aivan varmaan! Kukaan ei kuolisi yhden kissan puolesta, lapsen puolesta kyllä. Jos lapsi tulisi allergiseksi, kissasta luovuttaisiin, jos kissa tulisi lapselle allergiseksi, niin arvaapa mitä? Kissasta luovuttaisiin! Kai sä otat sitten kissankin mukaan kyläilemään? Eihän perheenjäsentä sovi kotiin jättää?
:LOL: :LOL: kissa lapselle allergiseksi, et sitten muuta keksinyt enää vetää. itseasiassa mulla on kissat mukana jos lähden yön yli reissuun ;)
No, jos se vaikka hyppäis sun lapsen naaman päälle aina kun se nukkuu? Haloo, se oli vaan esimerkki! Joskus voi ymmärtää myös rivien välistä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sokruli:
On se niin vaikeeta soittaa eläinlääkärille aika leikkaukseen.. Naps Naps ja teil on uus kissa.. :D
Mä ottasin sen ihan ilomielin jos mulla ei tota omaa misua olis.. :D
No ei oo, mutta mä oon täällä nyt tosi hermona! Sillä välin kun olin minuutin sisällä ja tulin takaisin ulos, niin se oli kiipeämäs meidän vauvan vaunuihin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, jos se vaikka hyppäis sun lapsen naaman päälle aina kun se nukkuu? Haloo, se oli vaan esimerkki! Joskus voi ymmärtää myös rivien välistä!
kissa on viisas eläin jota voi opettaa, yleensä syy kissan häiriökäyttäymiseen on omistaja. lähes 90% kissan häiriökäyttätymisestä siis, vain tuo 10% on sairauksista johtuvaa. Kannattaa siis katsoa peiliin jos on ongelmia
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sokruli:
Minkä helvetin takia oot kissan hommannu jos et tollasta ihan normaalia pennun käytöstä kestä..?!?
Mikäs sun nyt tuli yhtäkkiä? Joo, mulla on ollut ennenkin kissoja, kaksi kappaletta, ja tuo ei todellakaan ollut niille normia käytöstä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No, jos se vaikka hyppäis sun lapsen naaman päälle aina kun se nukkuu? Haloo, se oli vaan esimerkki! Joskus voi ymmärtää myös rivien välistä!
kissa on viisas eläin jota voi opettaa, yleensä syy kissan häiriökäyttäymiseen on omistaja. lähes 90% kissan häiriökäyttätymisestä siis, vain tuo 10% on sairauksista johtuvaa. Kannattaa siis katsoa peiliin jos on ongelmia
Mulla on ollut kaksi kissaa ennen joiden kanssa ei koskaan oo ollut ongelmaa, ovat oppineet kielletyt asiat ja sallitut asiat. Mitä vielä voi tehdä, kun on koitettu suihkepullot, sihinät ja kolistelut, mutta mikään ei auta! Aktivointia on yritetty, ei vaikutusta. Voihan se olla mun syy sitten, mutta ärsyttävä tuo on, oli syy kenen tahansa.
 
Mulla on kaikki kissat ollu tollasia et hyppii jalkoihin, raapii ku yrittää silittää.. Jokaisen oon käyttäny leikattavana ni johan on rauhotuttu.. :) Mulle vaan kissat on samalla viivalla ku muutkin perheenjäsenet. Käy heti ärsyttää tollaset ihmiset jotka vie kissan lopetettavaks ku vähänkin on kissalla luonnetta ja ne tekee tollasta...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sokruli:
Minkä helvetin takia oot kissan hommannu jos et tollasta ihan normaalia pennun käytöstä kestä..?!?
Mikäs sun nyt tuli yhtäkkiä? Joo, mulla on ollut ennenkin kissoja, kaksi kappaletta, ja tuo ei todellakaan ollut niille normia käytöstä!
ihan normaalia käytöstä pennulta
Tuskin on. Yleensä kissat tykkää kun niitä silittää, tuohon kun koskee, niin heti on kädet täynnä naarmuja.
 

Yhteistyössä