Haluaako joku,että katson tarot-korteista?

• Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
<3
Olen vasta vuoden verran katsellut korteista, joten harjoittelija olen vielä..ehkä ikuisesti,mutta voisin katsella parille ihmiselle jotain,jos jotakuta kiinnostaa.
Esitä joku kysymys/kysymyksiä ja jos haluat niin selvennät kysymystä niin saa ehkä laajemman tai tarkemman kuvan korteista.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja vieras1:
Kerro meidän perheen tulevasta vuodesta.

Kiitos
Ensimmäiseksi nousi kortti,joka kertoo naisen älykkyydestä.Sinulla voi olla kyvyttömyyttä uskoa viisauteesi,ehkä jopa elämänpelkoa.Kortti kehoittaa sinua pyshtymään ja pohtimaan mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu.Aikeesi onnistuvat.:)
Lapsi nousee vahvasti myös.Pojan saat.Samalla nousee tunne,että olet valtavan hyvä ja rakastava äiti.Lapsellasi ja sinulla on poikkeuksellisen vahva suhde.

Parisuhteessa on jonkinlaista dramatiikkaa.Myllerrys tekee ikäänkuin tilaa uudelle hyvällä.

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Olen vasta vuoden verran katsellut korteista, joten harjoittelija olen vielä..ehkä ikuisesti,mutta voisin katsella parille ihmiselle jotain,jos jotakuta kiinnostaa.
Esitä joku kysymys/kysymyksiä ja jos haluat niin selvennät kysymystä niin saa ehkä laajemman tai tarkemman kuvan korteista.

Olenko ikuinen poikamies

Yhteistyössä