Haluaako joku apua hiusongelmissa?

Tyttöjenäiti
Moi! En tiedä mistä johtuu runsas hiustenlähtö?? Siis musta ainakin tuntuu et niitä lähtee paljon. Tai selvä ero ainakin on siihen, kuinka tuuheat/paksut hiukset mulla oli joskus pari vuotta sitten. Kuopus on nyt 2v. , joten eihän tää ole enää mitään synnytyksenjälkeistä hiustenlähtöä...? Käytänkö vääriä pesuaineita, onko ruokavaliossa vikaa vai mikä mättää?? Mulla on mustat hiukset ja tyven värjään noin kerran kuukaudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:
Meillä on kupariputket ja hiukset tulee siis tosi elottomiksi ja vihreiksi siitä vedestä. Auttaako muu kuin syväpuhd. shampoo?
Eipä taida auttaa...Syväpuhdistavaa ei kannata käyttää joka kerta. Vie kiiltoa hiuksista. Syväpuhdistavaa suosittelen käytettäväksi korkeintaan pari kertaa kuukaudessa. Pystyisitkö pesemään hiuksesi toisella vedellä? Kannattaa harkita putkien vaihtoa!
 
VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:
Meillä on kupariputket ja hiukset tulee siis tosi elottomiksi ja vihreiksi siitä vedestä. Auttaako muu kuin syväpuhd. shampoo?[/qu

Kampaajat tekevät mineraalipoistoja, ja jos kampaaja ei aina huomaa ennen väriä/permanenttia niin muistuta AINA että se mineraalipoisto tehdään! Muuten saattaa lopputulos olla epätoivottu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjenäiti:
Moi! En tiedä mistä johtuu runsas hiustenlähtö?? Siis musta ainakin tuntuu et niitä lähtee paljon. Tai selvä ero ainakin on siihen, kuinka tuuheat/paksut hiukset mulla oli joskus pari vuotta sitten. Kuopus on nyt 2v. , joten eihän tää ole enää mitään synnytyksenjälkeistä hiustenlähtöä...? Käytänkö vääriä pesuaineita, onko ruokavaliossa vikaa vai mikä mättää?? Mulla on mustat hiukset ja tyven värjään noin kerran kuukaudessa.
kolmas kampaaja vastaa että voipa johtua vieläkin niistä hormooneista... Tarkistuttta myös kilpirauhanen joka voi joskus olla hiustenlähdön syynä... Mutta ruokavalio, stressi jne.... syitä on toisaan monia mutta nämä ne yleisimmät.
 
VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Mitkä on sellaisia hiusvärejä joilla allerginen pystyy yleensä ainakin värjäämään? :)
Riippuu siitä mille aineelle olet allerginen. Jos tiedät valmiiksi joitain merkkejä joille allergisoidut, niin vie niiden tuoteselosteet kampaajalle. Näin on helpompi tutkia mitkä värit sitten sinulle kävisivät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KAMPAAJA O7:
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:
Meillä on kupariputket ja hiukset tulee siis tosi elottomiksi ja vihreiksi siitä vedestä. Auttaako muu kuin syväpuhd. shampoo?
Eipä taida auttaa...Syväpuhdistavaa ei kannata käyttää joka kerta. Vie kiiltoa hiuksista. Syväpuhdistavaa suosittelen käytettäväksi korkeintaan pari kertaa kuukaudessa. Pystyisitkö pesemään hiuksesi toisella vedellä? Kannattaa harkita putkien vaihtoa!
2-4 krt/kk oon pessy syväpuhdistavalla. Vuokrakämpässä asutaan niin ei paljo putkia vaihdella... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjenäiti:
Moi! En tiedä mistä johtuu runsas hiustenlähtö?? Siis musta ainakin tuntuu et niitä lähtee paljon. Tai selvä ero ainakin on siihen, kuinka tuuheat/paksut hiukset mulla oli joskus pari vuotta sitten. Kuopus on nyt 2v. , joten eihän tää ole enää mitään synnytyksenjälkeistä hiustenlähtöä...? Käytänkö vääriä pesuaineita, onko ruokavaliossa vikaa vai mikä mättää?? Mulla on mustat hiukset ja tyven värjään noin kerran kuukaudessa.


Et kerro onko hiuksesi pitkät vai lyhyet? Hiuksia lähtee vuorokaudessa satoja. Pitkissä hiuksissa sen huomaa enemmän. Ruokavalio auttaa asiaan. Syö monipuolisesti ja kalkki on kaiken a ja o!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sussu:
Mulla vaaleat, jonkun verran yli olkapään pituiset hiukset.Ongelma on et miksi kasvu jämähtää aina tähän. haluaisin pitkät hiukset, mut miksi ne ei kasva?

Toisilla hiusten laatu on sellaista että katkeaa tietyssä vaiheessa. Monipuolinen ruoka ja kalkki auttavat asiaa.
 
lisse
käytin kauan pantene shamppoota sopisi minun tukkaani,mutta hiukseni alkoivat katkeilla,.no mulle sanottiin lopeta,että sisältää silikoonia se aihuttaa hiusten katkeiliun.sitten kokeilin gliss,fructis,dove,sama juttu.voiko näin olla?
kampaamoshamppoot saavat minun hiukseni sähköisiksi.mikä oikein oisi hyvä shampoo käsitellyille hiuksille?ettei katkeile ja rasvoitu helposti?
vai ikäkö tekee 40 naisen hiuksista ongelman? :D
 
VIERAS!
Alkuperäinen kirjoittaja hellu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjenäiti:
Moi! En tiedä mistä johtuu runsas hiustenlähtö?? Siis musta ainakin tuntuu et niitä lähtee paljon. Tai selvä ero ainakin on siihen, kuinka tuuheat/paksut hiukset mulla oli joskus pari vuotta sitten. Kuopus on nyt 2v. , joten eihän tää ole enää mitään synnytyksenjälkeistä hiustenlähtöä...? Käytänkö vääriä pesuaineita, onko ruokavaliossa vikaa vai mikä mättää?? Mulla on mustat hiukset ja tyven värjään noin kerran kuukaudessa.
kolmas kampaaja vastaa että voipa johtua vieläkin niistä hormooneista... Tarkistuttta myös kilpirauhanen joka voi joskus olla hiustenlähdön syynä... Mutta ruokavalio, stressi jne.... syitä on toisaan monia mutta nämä ne yleisimmät.
ja lisäyksenä vielä että hiuksia saa lähteä satakin päivässä. Ja etenkin jos on pitkät hiukset niin se määrä mikä lähtee, tuntuu usein paljon suuremalta kuin mitä se on! Sitä on vaikea sanoa että mistä johtuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tiedän monia joilla vuodenkin saattanut hiukset lähteä runsaasti, sitten kasvavat entistä tuuheampina takaisin. Hiuksilla on kasvukierto, ja jos useat hiukset tulevat yhtäaikaa lepovaiheeseen jonka jälkeen hiukset irtoavat, lähtee hiuksia normaalia enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cool mama:
Pesenkö värjätyt hiukset värjätyille tarkoitetulla shampoolla vai pitäisikö pesaista hilseshampoolla kun sitä hilsettä tuppaa ilmaantumaan?

Värjätyille tarkoitettu shampoo on tarkoitettu siihen että väri säilyy pitempään...Suosittelen pesemään joka toinen kerta hilse-shampoolla ja joka toinen väri-shampoolla!

 
Tyttöjenäiti
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS!:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöjenäiti:
Moi! En tiedä mistä johtuu runsas hiustenlähtö?? Siis musta ainakin tuntuu et niitä lähtee paljon. Tai selvä ero ainakin on siihen, kuinka tuuheat/paksut hiukset mulla oli joskus pari vuotta sitten. Kuopus on nyt 2v. , joten eihän tää ole enää mitään synnytyksenjälkeistä hiustenlähtöä...? Käytänkö vääriä pesuaineita, onko ruokavaliossa vikaa vai mikä mättää?? Mulla on mustat hiukset ja tyven värjään noin kerran kuukaudessa.
kolmas kampaaja vastaa että voipa johtua vieläkin niistä hormooneista... Tarkistuttta myös kilpirauhanen joka voi joskus olla hiustenlähdön syynä... Mutta ruokavalio, stressi jne.... syitä on toisaan monia mutta nämä ne yleisimmät.
ja lisäyksenä vielä että hiuksia saa lähteä satakin päivässä. Ja etenkin jos on pitkät hiukset niin se määrä mikä lähtee, tuntuu usein paljon suuremalta kuin mitä se on! Sitä on vaikea sanoa että mistä johtuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tiedän monia joilla vuodenkin saattanut hiukset lähteä runsaasti, sitten kasvavat entistä tuuheampina takaisin. Hiuksilla on kasvukierto, ja jos useat hiukset tulevat yhtäaikaa lepovaiheeseen jonka jälkeen hiukset irtoavat, lähtee hiuksia normaalia enemmän.
Mulla on pitkät hiukset, selkää pitkin ylettyy tonne missä on rintsikoitten hakaset... Ja tiedän kyl et pitkät hiukset tuntuu suuremmalta määrältä. Mutta hiukset on ohentunu oikeesti. Kaippa se johtuu osaks stressistä. Ja loput syyt on jossain muualla.
 

Yhteistyössä