Alkuperäinen kirjoittaja abatum:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla on 3 poikaa, jos joku lupaisi, että seuraava lapsi on varmasti tyttö, voisin vielä yhden kerran elää sen raskaan odotusajan (takana 4 keskenmenoa, joista yksi raskausviikolla 16, lisäksi raskausaikana verenpaine nousee pilviin, en pysty edes imuroimaan raskausaikana sen vuoksi, ja vielä on ollut raskausdiabetestäkin).
Mutta tuskin meille enää vauvaa tulee. Se on surullista. Sillä minä rakastan vauvoja.
Mutta joo, en minä tiedä kuinka tyttöjä tehdään.
No mitä surullista siinä muka on, että teille ei tule vauvoja sen tähden, että et voi olla varma sen sukupuolesta?!!!!
Luitkos tuon mun viestini tarkkaan. Haluatko olla raskaana ja koko raskausajan pelätä. Haluatko synnyttää 16 viikkoisen kuolleen vauvan? Haluatko luulla lapsivetesi menneen ja todeta veden olevankin valtava verilammikko? Niin että sinäkin voit siihen kuolla? Ja näin käy siitä huolimatta, että sinua on ultrattu raskausaikana viikosta 13 lähtien miltei joka toinen viikko ainakin kerran kuussa, sen takia, että raskautesi on ns. riskiraskaus. Haluatko vaarantaa omankin terveytesi niin, että alapaineesi ihan lepotilassakin on 116, ja kun teet stressaavaa työtä tai vaikka imuroit, se pomppaa pilviin maksimi verenpainelääkityksestä huolimatta?
Niin, onko vielä iso juttu, jos sanon, etten välittäisi käydä tuota kaikkea enää läpi, paitsi, jos sillä tavalla varmasti saisin sen pienen tyttövauvan?
Siis riskeeraan oman terveyteni ja mielenterveyteni raskautumalla. Lisäksi olen jo 40 v.
Omasta mielestäni saan olla jo tuolla tavalla itsekäs - ja sitä paitsi ennen kaikkea lapseni tarvitsevat äitiä!
Niin oliko tämä surullista?