haluaa vaan tyttövauvan:(

  • Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
senni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras x:
Okei...olis ollu vaan kiva kuulla perusteluita tälläiselle hulluudelle.
menee kyl vähän ristiin "haluaa vain tyttövauvan, rakastan (vai rakastana) poikaa ihan yhtä paljon kuin tyttöäkin." ...miten voit sit rakastaa poikaakin, jos vain tyttö kelpaa :eek:

mut joo, mä jätän tälläiset ihmiset omaan arvoon. En viitsi päätäni vaivata.
Koitetaan "ymmärtää". Ei kai kukaan täysillä menevä kysyisi tosissaan miten saa seksillä miehensä kanssa TYTÖN. Kyllähän jokainen terve aikuinen ihminen ymmärtää, ettei sellaiseen ole mitään tutkitusti tehokasta keinoa.
 
ewe
Onkohan tää neitonen saanut lapsenakin aina vain sen mitä tahtoo?Vaikuuttaa vähän sellaselta tapaukselta,että jos ei saa juuri haluamaansa,niin sit voi polkea jalkaa ja kiukutella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihme jeesustelua täällä ettei mukaan kukaan toivoisi toista sukupuolta edes pikkuriikkisen enemmän.ihan varmasti toivoo.
Toivoin salaa tyttöä ja vaikka kuinka yritin kääntää pääni ja mantrasin että "älä toivo jne.." niin silti. Ultra näyttää nyt aika vahvasti poikaa ja nyt alan tottua ajatukseen pojasta:) "Niinhän sen pitikin olla, poika!"

 
Eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihme jeesustelua täällä ettei mukaan kukaan toivoisi toista sukupuolta edes pikkuriikkisen enemmän.ihan varmasti toivoo.
Katsohan otsikkoasi: haluaa VAAN tyttövauvan. Se ei ole sitä et toivot vaan pikkiriikkisen enempi tyttöä. HALOO!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja abatum:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla on 3 poikaa, jos joku lupaisi, että seuraava lapsi on varmasti tyttö, voisin vielä yhden kerran elää sen raskaan odotusajan (takana 4 keskenmenoa, joista yksi raskausviikolla 16, lisäksi raskausaikana verenpaine nousee pilviin, en pysty edes imuroimaan raskausaikana sen vuoksi, ja vielä on ollut raskausdiabetestäkin).

Mutta tuskin meille enää vauvaa tulee. Se on surullista. Sillä minä rakastan vauvoja.

Mutta joo, en minä tiedä kuinka tyttöjä tehdään.
No mitä surullista siinä muka on, että teille ei tule vauvoja sen tähden, että et voi olla varma sen sukupuolesta?!!!!
Luitkos tuon mun viestini tarkkaan. Haluatko olla raskaana ja koko raskausajan pelätä. Haluatko synnyttää 16 viikkoisen kuolleen vauvan? Haluatko luulla lapsivetesi menneen ja todeta veden olevankin valtava verilammikko? Niin että sinäkin voit siihen kuolla? Ja näin käy siitä huolimatta, että sinua on ultrattu raskausaikana viikosta 13 lähtien miltei joka toinen viikko ainakin kerran kuussa, sen takia, että raskautesi on ns. riskiraskaus. Haluatko vaarantaa omankin terveytesi niin, että alapaineesi ihan lepotilassakin on 116, ja kun teet stressaavaa työtä tai vaikka imuroit, se pomppaa pilviin maksimi verenpainelääkityksestä huolimatta?

Niin, onko vielä iso juttu, jos sanon, etten välittäisi käydä tuota kaikkea enää läpi, paitsi, jos sillä tavalla varmasti saisin sen pienen tyttövauvan?

Siis riskeeraan oman terveyteni ja mielenterveyteni raskautumalla. Lisäksi olen jo 40 v.

Omasta mielestäni saan olla jo tuolla tavalla itsekäs - ja sitä paitsi ennen kaikkea lapseni tarvitsevat äitiä!

Niin oliko tämä surullista?
:hug:

Olen saanut neljä keskenmenoa.
Yhteen olin kuolla.
Minun ei pitänyt saada lapsia, ja tuli tuo yksi. Raskauden alun, kolme kk makasin ja kävin viikottain ultrassa. Verta vuosi alkuraskauden..
Loppuraskauden kaksi kk makasin jälleen supistelujen takia.
Raskaus oli minulle helvettiä, jokainen päivä pelkoa ja huolta.
Kai sitä vielä uskaltaisi, jos joku lupaisi että kaikki menee hyvin.
 
Mrs. Darwin
No, sillä menetelmällä kuin jotkut hankkii niitä poikalapsia. Abortoit poikasikiöt ja koitat uudestaan. Tätäkö halusit kuulla?

Kyse on ihmisen tekemisestä, ei loppujen lopuksi "meidän vauvoista" sen enempää tyttö- kuin poikalastenkana kohdalla. Jos "haluat vaan tyttövauvan", hanki tamagotchi tai joku muu kiva lemmikki. Ihmisarvo se on lapsillakin, ...tana.
 
anna
Voi tekopyhyyden määrää! Minäkin toivoin tyttöä, mutta olen saanut kaksi poikaa vanhimman pojan lisäksi. En silti rakasta poikia yhtään sen vähempää, mutta ainahan saa toivoa. Kysyin viimeisen kohdalla kun maailmaan putkahti, että "onhan se poika?" Kätilö naurahti ja sanoi, että joo. Enkä kadu saati haaveile prinsessamekoista vaikka anopin kanssa ihailtiin niitä kaupassa ja mietittiin, että jos yhtenä päivänä kuviteltais prinssi prinsessaksi ja ostettais hieno kolttu. Ei nämä ole todellakaan mitään vakavia toiveita, relatkaa vähän :)
 
Mrs. Darwin
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Voi tekopyhyyden määrää! Minäkin toivoin tyttöä, mutta olen saanut kaksi poikaa vanhimman pojan lisäksi. En silti rakasta poikia yhtään sen vähempää, mutta ainahan saa toivoa. ...Ei nämä ole todellakaan mitään vakavia toiveita, relatkaa vähän :)
No ainahan on toiveita ja haaveita ja joskus se todellisuus yllättää olemalla positiivisempaakin kuin mitä koskaan luuli...Ap:n aloitus vaan antoi pontta vähän isommalle asialle kuin vienolle preferenssille odottamansa vauvan sukupuolesta. Ilmoitti haluavansa "vaan tyttövauvan" ja kysyi miten sen saa.

Mua jo vierastuttaa sekin ajatus että joku laittaa ihmisen maailmaan koska haluaa VAUVAN. Eihän ne vauvoina pysy...mihinkäs ne sit pannaan :)

 
kuulapää
Jos sinulle ei kelpaa kumpikin sukupuoli, niin ole tekemättä lapsia.
Se ei ole niin yksinkertaista.

Minusta lapsen sukupuolella ei ole väliä, kunhan on terve.

Järki hoi älä jätä....
 
vieras x
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras x:
en kyl kans käsitä miks naisil on niin hirvee hinku tyttäriensä kanssa noihin prinsessa höpötyksiin yms. :LOL:
Onko sulla tyttöä??
Ei ole. Jos seuraava lapsi on tyttö ja tykkää prinsessa hömpästä niin tottakai hömpätään ;) mutta mulla ei mitään suureempaa hinkua ole tuohon touhuun, mutta jos oman pikku prinsessan saan niin sit :) :LOL:
 

Yhteistyössä