haluaa vaan tyttövauvan:(

  • Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html
tuosta katot minä kuuna ois touuttava :D hurjan monen kohdalla pitää paikkansa nimittäin ;) meilläkin kolme kertaa.
Aika hauska juttu, ku meillä tehtiin koeputkihedelmöitys maaliskuussa ja kuitenki vasta toukokuussa 2 alkiota siirrettiin. Tuli sit tyttö ja poika. Tuon taulukon mukaan mulle ois tullu maaliskuussa tyttö ja toukokuussa poika :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja abatum:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla on 3 poikaa, jos joku lupaisi, että seuraava lapsi on varmasti tyttö, voisin vielä yhden kerran elää sen raskaan odotusajan (takana 4 keskenmenoa, joista yksi raskausviikolla 16, lisäksi raskausaikana verenpaine nousee pilviin, en pysty edes imuroimaan raskausaikana sen vuoksi, ja vielä on ollut raskausdiabetestäkin).

Mutta tuskin meille enää vauvaa tulee. Se on surullista. Sillä minä rakastan vauvoja.

Mutta joo, en minä tiedä kuinka tyttöjä tehdään.
No mitä surullista siinä muka on, että teille ei tule vauvoja sen tähden, että et voi olla varma sen sukupuolesta?!!!!
Luitkos tuon mun viestini tarkkaan. Haluatko olla raskaana ja koko raskausajan pelätä. Haluatko synnyttää 16 viikkoisen kuolleen vauvan? Haluatko luulla lapsivetesi menneen ja todeta veden olevankin valtava verilammikko? Niin että sinäkin voit siihen kuolla? Ja näin käy siitä huolimatta, että sinua on ultrattu raskausaikana viikosta 13 lähtien miltei joka toinen viikko ainakin kerran kuussa, sen takia, että raskautesi on ns. riskiraskaus. Haluatko vaarantaa omankin terveytesi niin, että alapaineesi ihan lepotilassakin on 116, ja kun teet stressaavaa työtä tai vaikka imuroit, se pomppaa pilviin maksimi verenpainelääkityksestä huolimatta?

Niin, onko vielä iso juttu, jos sanon, etten välittäisi käydä tuota kaikkea enää läpi, paitsi, jos sillä tavalla varmasti saisin sen pienen tyttövauvan?

Siis riskeeraan oman terveyteni ja mielenterveyteni raskautumalla. Lisäksi olen jo 40 v.

Omasta mielestäni saan olla jo tuolla tavalla itsekäs - ja sitä paitsi ennen kaikkea lapseni tarvitsevat äitiä!

Niin oliko tämä surullista?
 
Kolme poikaa on, täältä ei siis ainakaan heru tytöntekoapua. Ei kyllä ole mitään käsitystä, miten lähellä ovis on ollut. Mä voin myöntää toivoneeni kolmatta odottaessani tyttöä, mutta kuten joku jo yllä kirjoitti, kun se vauva oli sylissä, ei sukupuolella ollut enää minkään valtakunnan merkitystä. Nykyään en edes osaa kuvitella itseäni tytön äitinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi rakastajat tekee tyttöjä, onko miehes sellainen? ;)
Mun mies muuten oikeasti loukkaantui kerran, kun joku jaksoi vitsailla tuolla koko illan. Pari ensimmäistä huomautusta meni naurahduksella, mutta kun kaveri jauhoi ja jauhoi, meni porot nokkaan.

Että ei tuo välttämättä ole kaikista hauskaa...

*muoks: Niin, siis olenhan minäkin tuon sanonnan kuullut, mutta onneksi poikkeus vahvistaa säännön :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi rakastajat tekee tyttöjä, onko miehes sellainen? ;)
Mun mies muuten oikeasti loukkaantui kerran, kun joku jaksoi vitsailla tuolla koko illan. Pari ensimmäistä huomautusta meni naurahduksella, mutta kun kaveri jauhoi ja jauhoi, meni porot nokkaan.

Että ei tuo välttämättä ole kaikista hauskaa...

*muoks: Niin, siis olenhan minäkin tuon sanonnan kuullut, mutta onneksi poikkeus vahvistaa säännön :D
Mun mielestä tuo on vaan vitsi, itsellä 2 tyttöä. Mutta sitten ne "voi voi, voi sun mies raukkaa kun ei saa poikalasta" "säälin kyllä miestäs kun sillä on vaan tyttöjä" "Otan osaa tytöstä" on todella kaukana vitsistä! Toki se on säälin asia kun lapsia saa ;)
 
äiti83
Kiinassa on paljon pienia tyttöjä orpokodeissa. Sieltä saat tytön! Jos joku haluaa oikeasti lapsen niin luulisi että muut asiat olisi tärkeämpiä kun sukupuoli! Kyllähän toivoa saa jompaa kumpaa. Itse tiesin koko odotusajan että poika tulee. Ja välillä tunsin jopa syyllisyyttä kun puhuin aina pojalle, mutta poika tuli! Toivon että saan jonain päivänä vielä tytön... mut jos merkit pitää paikkansa niin vasta kolmas lapsi on tyttö;)
 
ap
eikö ketään ole yrittänyt saada tyttövauvaa lopettamalla yhdynnät aina pari päivää ennen ovista ja kauan raskautumiseen meni?pelkään etten tuu sillä konstilla raskaaksi.
 
vieras x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikö ketään ole yrittänyt saada tyttövauvaa lopettamalla yhdynnät aina pari päivää ennen ovista ja kauan raskautumiseen meni?pelkään etten tuu sillä konstilla raskaaksi.
on sullakin pelot, voi raukkaa.
ihan kaikella ystävyydellä kysyn: kannattisiko sinun tutkituttaa pääsi? :)
 
no
mee amerikkaan rahatukun kanssa ni valikoivat sulle tyttösiittiöitä ja siirtää alkion suhun. suomessa tehdään vaan jos todettu sairaus joka periytyy vaan jommallekummalle sukupuolelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Kiinassa on paljon pienia tyttöjä orpokodeissa. Sieltä saat tytön! Jos joku haluaa oikeasti lapsen niin luulisi että muut asiat olisi tärkeämpiä kun sukupuoli! Kyllähän toivoa saa jompaa kumpaa. Itse tiesin koko odotusajan että poika tulee. Ja välillä tunsin jopa syyllisyyttä kun puhuin aina pojalle, mutta poika tuli! Toivon että saan jonain päivänä vielä tytön... mut jos merkit pitää paikkansa niin vasta kolmas lapsi on tyttö;)
Tätä me olemme harkinneet, adoptio on vaan aika kallista + että noudattavat sitä 45-vuoden ikäerosääntöä, joka tällä viikolla todettiin laittomaksi, sen perusteella meille ei voisi adoptoida lasta.
 
vieras x
milloinkohan ruvetaan tekemään mielentila tutkimuksia odottaville äideille raskauden alkupuoliskolla selvitettäen kuka saa synnyttää ja kenelle tehdään abortti, kun on niin häiriintynyt :eek:
 

Yhteistyössä