haluaa vaan tyttövauvan:(

  • Viestiketjun aloittaja nimetön
  • Ensimmäinen viesti
...
Ei pahalla mutta toivon ettet raskaudu jos sukupuoli on sulle itseisarvo.
Ymmärrän kyllä että toivoo enempi jompaa kumpaa,mutta noin ehdoton mielipide...ihan kuin pojat olisi jotenkin huonompia.
 
Kimppa
Niin kauan ei kannata alkaa yrittämäänkään lasta, jos toinen sukupuoli olisi pettymys. Kannattaa kypsytellä koko ajatusta.. Tai sit tosiaan ostaa marketista tyttönukke niin kuin tossa jotkut suositteli ;)
 
vieras
Mä kans salaa toivoin toista tyttöä ja sainkin. No, nyt mä toivon että sais vielä yhden ja se olis poika. Saahan sitä toivoa, mutta oma on aina oma olkoon tyttö tai poika.
 
Jos todistat että suvussasi on perinnöllisenä poikiin kohdistuva tauti rasitteena, niin saa ihan suomessakin valikoitua keinohedelmöityksellä tyttölapsen.

Jos taas ei ole tauteja niin varmaan Brasiliassa ( tai jossain) saisit keinohedelmöityksellä valikoida sukupuolen. Se on aika yksinkertaista.. mutta sitä ei eettisistä syistä tehdä suomessa terveille äideille. *kysyi itse*
 
mm
Mul ainaki noi lasten teot on sattunu osumaan ihan vahingossa -jälkikäteen miettiny- just, että tytöt tärpänny pari päivää ennen, pojat just oviksen aikaan.

Toisaalta vaikka mitä toivoo, niin kun lapsi on sylissä, ei hän voisi olla kukaan muu, vaan juuri hän on se ainoa oikea.
 
bgrw
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos ootte pannut vaan pari päivää ennen ovista onko tullut tyttö?
meillä toimi ;) tyttösiittiöt elää kauemmin mutta poikasiittiöt on nopeempia eli jos panee kun on ovis, ne ehtii eka. Jos panee ennen ovista, pojat on kuollu ja vain tytöt elossa.
 
Mulla on 3 poikaa, jos joku lupaisi, että seuraava lapsi on varmasti tyttö, voisin vielä yhden kerran elää sen raskaan odotusajan (takana 4 keskenmenoa, joista yksi raskausviikolla 16, lisäksi raskausaikana verenpaine nousee pilviin, en pysty edes imuroimaan raskausaikana sen vuoksi, ja vielä on ollut raskausdiabetestäkin).

Mutta tuskin meille enää vauvaa tulee. Se on surullista. Sillä minä rakastan vauvoja.

Mutta joo, en minä tiedä kuinka tyttöjä tehdään.
 
abatum
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla on 3 poikaa, jos joku lupaisi, että seuraava lapsi on varmasti tyttö, voisin vielä yhden kerran elää sen raskaan odotusajan (takana 4 keskenmenoa, joista yksi raskausviikolla 16, lisäksi raskausaikana verenpaine nousee pilviin, en pysty edes imuroimaan raskausaikana sen vuoksi, ja vielä on ollut raskausdiabetestäkin).

Mutta tuskin meille enää vauvaa tulee. Se on surullista. Sillä minä rakastan vauvoja.

Mutta joo, en minä tiedä kuinka tyttöjä tehdään.
No mitä surullista siinä muka on, että teille ei tule vauvoja sen tähden, että et voi olla varma sen sukupuolesta?!!!!
 

Yhteistyössä