No meillä on melkein joka päivä seksiä ja 2 tyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos ootte pannut vaan pari päivää ennen ovista onko tullut tyttö?
juu tyttöjä tulee panemalla ja poikia rakastelemalla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos ootte pannut vaan pari päivää ennen ovista onko tullut tyttö?
meillä toimi tyttösiittiöt elää kauemmin mutta poikasiittiöt on nopeempia eli jos panee kun on ovis, ne ehtii eka. Jos panee ennen ovista, pojat on kuollu ja vain tytöt elossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:jos ootte pannut vaan pari päivää ennen ovista onko tullut tyttö?
Eli sairaatvauvat älkää vaivautuko.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti-88:En ymmärrä kyllä minäkään tuollaista. Eikö tärkeintä tulisi olla että lapsi on terve!
No mitä surullista siinä muka on, että teille ei tule vauvoja sen tähden, että et voi olla varma sen sukupuolesta?!!!!Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Mulla on 3 poikaa, jos joku lupaisi, että seuraava lapsi on varmasti tyttö, voisin vielä yhden kerran elää sen raskaan odotusajan (takana 4 keskenmenoa, joista yksi raskausviikolla 16, lisäksi raskausaikana verenpaine nousee pilviin, en pysty edes imuroimaan raskausaikana sen vuoksi, ja vielä on ollut raskausdiabetestäkin).
Mutta tuskin meille enää vauvaa tulee. Se on surullista. Sillä minä rakastan vauvoja.
Mutta joo, en minä tiedä kuinka tyttöjä tehdään.