Haluaa synnyttämään....

  • Viestiketjun aloittaja jipii
  • Ensimmäinen viesti
jipii
Mulla vatsa laskeutunut rv 35, rv 36+4 kohdunkaula pehmentynyt ja lyhentynyt 2 cm:iin ja hieman auki. Nyt on tullut muutaman päivän enemmän suppareita levossa varsinkin iltaisin. VOISIKO enteillä syntymistä ehkäpä jopa hieman ennen laskettua aikaa...? Nyt rv 38 tasan.
*odottaa innoissaan ja voisi jo lähteä synnyttämään* :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Misandra:
malta rauhassa.. saattaa hyvin mennä vielä kuukausikin.. :)
kovasti voimia tulevaan synnytykseen!! :hug:
Niin... kuinka paljon muuten antavat mennä yli, kun mulla sf-mitta normaalikäyrää suurempi..? Onko sillä vaikutusta asiaan?
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Misandra:
malta rauhassa.. saattaa hyvin mennä vielä kuukausikin.. :)
kovasti voimia tulevaan synnytykseen!! :hug:
Niin... kuinka paljon muuten antavat mennä yli, kun mulla sf-mitta normaalikäyrää suurempi..? Onko sillä vaikutusta asiaan?
Ei ole mitään vaikutusta.
 
viiden äidiksi viikko sitten
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Misandra:
malta rauhassa.. saattaa hyvin mennä vielä kuukausikin.. :)
kovasti voimia tulevaan synnytykseen!! :hug:
Niin... kuinka paljon muuten antavat mennä yli, kun mulla sf-mitta normaalikäyrää suurempi..? Onko sillä vaikutusta asiaan?
mäkin luulin noilla viikoilla ja suunnilleen samoilla enteillä lähteväni synnyttämään mut toisin kävi meni 4 päivää yli. mä yritin vielä kaikki konstit, ikkunat ja lattiat pesin , saunoin urakalla tein pitkiä kävelylenkkejä ym. mulla ennestään 4 lasta joista 2 painanut 4.5kg ja tästäkin painoarvio oli et yli 4kg ja sf koko raskauden ajan tosi iso eli noi ei vaikuta siihen et kauan annetaan mennä yli. yliaika seuranta on vasta n. 41-41+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Misandra:
malta rauhassa.. saattaa hyvin mennä vielä kuukausikin.. :)
kovasti voimia tulevaan synnytykseen!! :hug:
Niin... kuinka paljon muuten antavat mennä yli, kun mulla sf-mitta normaalikäyrää suurempi..? Onko sillä vaikutusta asiaan?
Ei ole mitään vaikutusta.
Sanoisin samaa, pelkän sf-mitan perusteella ei mitään vaikutusta. Toki jos vauvan koko ultratessa on kovin suuri, niin sitten. Mutta minäkin toppuuttelisin nyt, raskaus kun saattaa tosiaan hyvinkin kestää sen 42 viikkoa.
 
ap
Ok, ajattelin vaan onko vaikutusta asiaan. Ei tosiaan painoarvioultraan lähetetty, kun ei ollu lääkäri niin huolissaan koosta..
Itellä vaan niin sellanen olo, et kohta lähdetään, mut tiedostan siis toki, että voi mennä jopa viikolle 43 asti, ei vaan malttais odottaa.. :) <3
 

Yhteistyössä