Halpa vakuutusyhtiö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap..

Vieras
Siis jos unohdetaan kaikki OP-bonukset sun muut , niin tietääkö kukaan mikä on yleisesti listahinnoitaan halvin vakuutusyhtiö? Käsittääkseni ainakin Turva ja Tapiola on aika edullisia.

Onko niitä halpojakin... Mulla on Tapiolassa kaikki vakuutukset ja kyllä niihin vain uppoaa euroja vuoden mittaan. Toki perheeni on iso ja kaikki vakuutettu niin eipä se halvaksi tulisi missään.

IF, trygg...?? Meille Pohjola oli edullisempi kuin Tapiola (ilman noita boooonuksiakin), mutta meille parempien vakuutusehtojen vuoksi valittiin Tapiola.. Ei se hinta aina ratkaise kaikkea.. Meillä vakuutuksiin menee n. 2000 euroa vuodessa.. :)

noi vakuutustarjoukset ovat kuitenkin niin erilaiset riippuen hakijasta, että kannattaa vaan nöyrästi itse tehdä selvitystyö edullisimmista hinnoista..

Niin että halpaa olis :)
Turva ja If mulla , mut paljon on 5v aikana maksut nousseet, en sit tiedä mikä olis edullisin? Varmaan vaikuttaa millaisia vakuutuksia haluaa...
Mulla liikenne/kasko/henkivakuutus toisessa ja koti/lapsi/tapaturmat toisessa. Tarjouksien mukaan otin aikanaan.

Yhteistyössä