Halloween juhliin tarjoilu ja koristelu-vinkkejä kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelo

Vieras
Elikkäs, olen ostanut sellasia ötököitä ja kartonkia jne.. mutta miten koristelen, en osaa toteuttaa vaikka jotain ideoita oliskin :( Onko kellään kuvia omista koristeluista? ja mitä vois tarjoilla, muuta ku "verisiä nakkisormia"? voiko muoviötököitä laittaa jääpaloihin/booliin (alkoholiton)?

Laitat kertakäyttökäsineeseen vettä ja pakastimeen-Sit boolimaljaan uppoava käsi,joka sulaa ja muuttaa muotoaan pitkin iltaa-Myös "vanhenneita ruokia" kun päällä on kärpäsiä;Rusinoita ja sivuille mantelilastut siiviks,ja sipsien ym päälle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitat kertakäyttökäsineeseen vettä ja pakastimeen-Sit boolimaljaan uppoava käsi,joka sulaa ja muuttaa muotoaan pitkin iltaa-Myös "vanhenneita ruokia" kun päällä on kärpäsiä;Rusinoita ja sivuille mantelilastut siiviks,ja sipsien ym päälle

kiitos, hyviä ideoita :) oisko vielä lisää?

Minä ripustelin seinille mustia huiveja, koko leveydeltään auki ja liimailin niihin sinitarralla valkoisista muovpusseista leikkelemiäni haamuja, joille olin piirtänyt mustalla tussilla silmät ja suun.
Lapset tekivät niitä myös, samoin mustasta muovikassista leikkelimme hämähäkkejä seinille, jotka kiipeilivät verkkohuivia pitkin.

Yhteistyössä