Tarkoitan suomeksi, että onko näissä Papan ottamisissa samanlaisia ikävuosittain otettavia juttuja kuin mammografiassa?
Ja milloinkas se "mammosta" tulee kutsu eka kerran??????
Ja milloinkas se "mammosta" tulee kutsu eka kerran??????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei, sä käsitit samoin kun minä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hehe...Käsitin otsikon papan ensin tarkoittavan iäkkäämpää mieshenkilöä. Että onko tällaisen papparaisen ottamisessa jotain ikäkausia
![]()
Noh, mutta tosiaan, käsittääkseni 30 ikävuodesta eteenpäin tulee rutiinisti kutsut papaseulontoihin n. 5 vuoden välein... Näin muistelisin lukeneeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:..siis kun on noita kakruja tehnyt..
Sain nyt soviteltua ajan kierukan tarkastukseen ja tuli vaan mieleen, että oliko siinä joku aika väli...
No, 1,5v kuulemma seuraavan kerran "aapisen aukaisu" aika varattava... B)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä olin hetken ihan. Että miten niiitä pappoja (=vaareja, isoisiä ) noin vaan otetaan? Kunnes kaksi viimeistä aivosoluani alkoi surraamaan ja tajusin.
![]()
Mun älynlahjani tämä ketju ainakin paljasti.Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä olin hetken ihan. Että miten niiitä pappoja (=vaareja, isoisiä ) noin vaan otetaan? Kunnes kaksi viimeistä aivosoluani alkoi surraamaan ja tajusin.
![]()
joo...tajusin itekkin, kun otsikkoa tahkosin, mutta aattelimpa, että älykkäät kanssasiskot ällyy, mitä mamma kyselee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mun älynlahjani tämä ketju ainakin paljasti.Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä olin hetken ihan. Että miten niiitä pappoja (=vaareja, isoisiä ) noin vaan otetaan? Kunnes kaksi viimeistä aivosoluani alkoi surraamaan ja tajusin.
![]()
joo...tajusin itekkin, kun otsikkoa tahkosin, mutta aattelimpa, että älykkäät kanssasiskot ällyy, mitä mamma kyselee...![]()
![]()