"Hallitus kuuntelee kansaa: Ruotsi luopuu liikenteen päästövähennystavoitteesta"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Ruotsidemokraatit sopi yhdessä hallituspuolueiden kanssa vaalikauden ympäristöpolitiikasta. Päätökset on viety myös valtion budjettiin. Tämän seurauksena liikenteen päästöt eivät tule vähentymään suunniteltua 70 prosenttia vuoteen 2030 mennessä."


Näköjään Ruotsissa oma kansa ensin -ajattelu ei ole vahingollista, toisin kuin Suomessa.
 

Yhteistyössä