Halla-ahon herätysliike

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24688320]eikö ihmisen ulkomuotoon viittaaminen kutsumalla häntä hiiren näköiseksi ole jonkinlaista vihapuhetta? Esim. musta ihminen ei kovin helposti käänny mielikuvissa hiiren näköiseksi mutta valkoinen kyllä...[/QUOTE]

Toistin "vieraan", joko sinun tai toisen "vieraan" käyttämän sanan Halla-ahosta, vai menikö se sinulta ohi?

"Vanhaa mediaa vituttaa yli kaiken se, että he eivät ole enää kuninkaantekijöitä. Hiiren näköinen mies joka pitää netissä blogia on muutamassa vuodessa päässyt kaupunginvaltuustoon, kansanedustajaksi ja valiokunnan puheenjohtajaksi, vaikka vanha media on tehnyt kaikki temppunsa ampuakseen Halla-ahon upoksiin."

Lainasin siis hänen tekstiään, ymmärrätkö?

[QUOTE="vieras";24688401]Oletko muistanut ottaa oikean väriset aamupillerit?[/QUOTE]

MESTARI, NE VAINOAA MESTARIA.. VIHERPUNAINEN VIHOLLISLEGIOONA PIIRITTÄÄ MESTARIN.:laugh::laugh:

Ai ai, voi vittu mitä porukkaa.

[QUOTE="vieras";24688344]Mikä Halla-ahon blogissa sua niin harmittaa? Eikö hän saa esiintyä just siellä missä haluaa ja katsoo tarkoituksenmukaiseksi?

Bääääääääääääääääääääääääääääääääääää! :D[/QUOTE]

Eli et osaa tai halua vastata. Minä kyllä tiedän vastauksen. Ei minua sinänsä harmita se, että hän kirjoittaa blogia, mutta pitää myös kyetä sanomaan samat asiat ääneen.

Odotan vastausta kysymykseeni (otan saman taktiikan kuin te).

Miksi muuten huudat "bää"? Ai juu, lammas.. luulin ensin, että esiinnyit vauvana.

[QUOTE="vieras";24688474]Eli sä et osaa omin sanoin kertoa mikä sun linkittämän jutun pointti on, kunhan vain teet Halla-ahoa entistä tunnetummaksi.:)[/QUOTE]

Ei ole mun tehtävä kertoa lehtijuttujen pointteja. Jokainen lukutaitonen lukekoon itse tai olkoo lukematta.

Yhteistyössä