V
vieras
Vieras
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/3574660134513
Kellään kokemuksia? Jokin muu toimiva voide?
Kellään kokemuksia? Jokin muu toimiva voide?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Ihan ruokaöljykin auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Schollin vastaava auttaa ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:Ihan ruokaöljykin auttaa.
Siis tällaisiin kivikoviin parin millin halkeamilla varustettuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hamppuvoide
Jota saa...?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hamppuvoide
Jota saa...?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on siis ollu tuubi jos toinenkin eri valmistajien jalka/muita rasvoja. Kuuriluonteisesti olen niitä käyttäny. Kylvettäny ja raspannu toisinaan (niin ei kai kuitenkaan saisi tehdä ). Teho ollu heikko, jalat pehmenee aavistuksen, halkeamat ei lähde. Ja kuuri kestäny aina sen tuubin verran, joka ilta käytettynä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on siis ollu tuubi jos toinenkin eri valmistajien jalka/muita rasvoja. Kuuriluonteisesti olen niitä käyttäny. Kylvettäny ja raspannu toisinaan (niin ei kai kuitenkaan saisi tehdä ). Teho ollu heikko, jalat pehmenee aavistuksen, halkeamat ei lähde. Ja kuuri kestäny aina sen tuubin verran, joka ilta käytettynä.
Siis tää oli ap...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mä en jaksa JOKA ilta rasvailla jalkojani :/ eiks ois joku nopeempi juttu?