halkaistu sydänkaulaketju..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku:
mä sain rippilahjaks -95 sellaisen... toinen puolikas on nyt rakkaan kissani mukana maan alla...toinen puolikas kaulassani...:(

Mä ostin myös samanlaisen ja toinen puolikas on siskoni kaulassa haudassa ja toinen on mulla,oottaen päivää kun ne ehkä yhdistyy jälleen tuolla mullassa.
Mulla nimittäin hautapaikka siinä päällä.

jooh,itse asiassa paras ystävä osti meille sellaset oliko toissa jouluna, ku miä monta kertaa "itkeskelin", et kaikilla muilla oli murkkuiässä sellaset, mut mulla ei :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
jooh,itse asiassa paras ystävä osti meille sellaset oliko toissa jouluna, ku miä monta kertaa "itkeskelin", et kaikilla muilla oli murkkuiässä sellaset, mut mulla ei :D :heart:

Ai kauheeta kun mä oon itkeny etten aikoinaan saanu barbia vaikka halusin, toivottavasti kukaan ei osta sitä mulle joululahjaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Ai kauheeta kun mä oon itkeny etten aikoinaan saanu barbia vaikka halusin, toivottavasti kukaan ei osta sitä mulle joululahjaksi.
Varo vaan :kieh:

Yhteistyössä