Halaatko sisarustesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "jjjj"
  • Ensimmäinen viesti
Huutelen puskista
Onpa jännä, miten en ole tullut ajatelleeksi koko asiaa ennen ketjua. Emme halaa. Muuten kyllä tosi läheisiä ja asutaan samalla paikkakunnallakin kaikki. Outoa!

Spencer Hastings
Kyllä, aina kun nähdään. Kuten kaikkia sukulaisia. Ja kavereita. Joskus ensitapaamisellakin ajautuu halaamaan kättelyn sijasta.

Oon näköjään sellainen lääppijähalija :D

"ttt"
Sen ainoan sisaruksen (isosisko) kanssa halaillaan paljon. Yleensä tavatessa ja erotessa ja välillä myös muuten vaan. Tykätään molemmat sekä halaamisesta että toisistamme.

"Äh"
Halaan kaikkia veljiä kun nähdään ja kun tiet eroaa. Jos en itse tekis halausalotetta ne tekis (no nuorin nyt hyppää kunnolla kaulaan kiinni koska ihailee mua ja on alle kymmenen). Nähdään todella harvoin eikä muutoin pidetä yhteyttä. Kukaan meistä ei oikeen osaa. Silti rakkaita. Siskoja ei ole.
Apua nyt tuli ikävä perhettä.

"Äh"
Halaan kaikkia veljiä kun nähdään ja kun tiet eroaa. Jos en itse tekis halausalotetta ne tekis (no nuorin nyt hyppää kunnolla kaulaan kiinni koska ihailee mua ja on alle kymmenen). Nähdään todella harvoin eikä muutoin pidetä yhteyttä. Kukaan meistä ei oikeen osaa. Silti rakkaita. Siskoja ei ole.

"Äh"

"Äh"

Halataan ja porataan pikkusiskon (ainoa sisarus) nahdessa ja lahtiessa. Mutta ma asunkin kaukomailla. Kun olen pidempaan Suomessa, asun usein heilla, silloin ei halailla. Mutta kun menen esim viikoksi jonnekin muulle, niin nahdessamme taas halataan. Mutta ei sentaan porata :)

Yhteistyössä