Hakusessa äp:n kestovaipat, missä ihmiset niitä myy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Moni sanoo ettei käytä niitä itse, mutta jättävätkö ihmiset ne kaappeihinsa vai mitä niillä tehdään?

Haalin niitä pikkukakkoselle isot kasat kavereilta ja siskolta, mutta menin antamaan ne jo eteenpäin. Nyt niille olisi uudestaan käyttöä, mutta mistä niitä voi ostaa?

Huutiksesta löysin 8 flanellettea ja 2 kuoret hintaan 40 ?, mutta sellaisia summia en niistä maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Huutonetissä niitä myydään kovaan hintaan.
Itse aikanani löysin käyttämättömän setin kirpulta 2 euron hintaan =)
Toisen sain kaverilta ilmatteeksi.

Mä sain myös kavereilta ja siskolta ilmaiseksi. Ja kirppiksellä maksoin kuorista ja vaipoista 1? kpl ja olivat ihan uusia. Mutta ei vaippojen tarvitse misään niemssä uusina meille tulle, käytetyt hyväkuntoiset kelpaa siinä missä uudetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Mä sain myös kavereilta ja siskolta ilmaiseksi. Ja kirppiksellä maksoin kuorista ja vaipoista 1? kpl ja olivat ihan uusia. Mutta ei vaippojen tarvitse misään niemssä uusina meille tulle, käytetyt hyväkuntoiset kelpaa siinä missä uudetkin.

Kysele löytyiskö niitä kavereilta tai tuttavilta. Itse annoin kamulle meidän käytetyt äp kestot eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Kysele löytyiskö niitä kavereilta tai tuttavilta. Itse annoin kamulle meidän käytetyt äp kestot eteenpäin.

Ei ole nyt kellään sen ikäisiä, eikä ole kenellekään tulossa. Viime kerralla oli siis parempi flaxi :laugh:

Onneksi meillä on vaippoja 2kk iästä eteenpäin, sillä pikkukakkonenkin on vasta 5kk, eli ei uuvu kun vaan ihan ne pikkukoot. Loput kierrätetään isommalta pienelle sisarusten kesken ja meiltä lähtevät sitten kavereille vielä eteenpäin :)

Minäkin olen noita nyt yrittänyt etsiskellä, mutta kovia hintoja tuntuvat kaikki pyytävän. Esikoisen aikana käytettiin paljon ja vieläkin ovat käytössä M-kokoisten taskujen imuina.

Vaan onhan tässä vielä aikaa niitä löytää kun vauva syntyy vasta tammikuussa :D