Hakkarainen (pers.) unohti työpapereita sisältäneen salkkunsa bandisosin kerholle ja meni kännissä töihin eduskuntaan.

[QUOTE="vieras";25779483]Nähtävästi riittävää persfinneille. Muiden puolueiden kansanedustajille ei tietenkään riittävää.[/QUOTE]

Kyllähän sen tietysti ymmärtää ettei äänestäjät ensimmäisellä kerralla välttämättä tiedä mitä valitsevat vaikkakin persuista tämän jo entuudestaan suurelta osin tiesi. Toki Hakkarainen oli ennen vaaleja raitis uskovainen mutta ei enää ihan niinkään. Mutta se ihmetyttää jos vielä kolmen vuoden päästä sama toistuu.
Enkä ole yhtään varma etteikö Hakkarainen ja muut persut tekisi kännissä ihan yhtä hyviä päätöksiä kuin selvänäkin. Siinä on meillä lainssätäjät...

Rane the r
No tämä Hakkaraisen sekoilu pilaa koko puolueen maineen, sitten on ne muut sekopäät ja hörhöt jotka voitaisiin potkia helvettiin puolueesta.

Perussuomalaisia kuitenkin tarvitaan, olipa puolueesta mitä mieltä hyvänsä. Ihan tervetullut puolue minun mielestä vaikka en heitä äänestä.

No tämä Hakkaraisen sekoilu pilaa koko puolueen maineen, sitten on ne muut sekopäät ja hörhöt jotka voitaisiin potkia helvettiin puolueesta.

Perussuomalaisia kuitenkin tarvitaan, olipa puolueesta mitä mieltä hyvänsä. Ihan tervetullut puolue minun mielestä vaikka en heitä äänestä.
Puolue vain tuntuu vetävän hörhöjä kuin paska kärpäsiä. Sieltä tuntuu löytyvän kaikki ne jotka on potkittu muualta pois tai joilla on tullut katto vastaan entisessä puolueessaan.

Rane the r
Puolue vain tuntuu vetävän hörhöjä kuin paska kärpäsiä. Sieltä tuntuu löytyvän kaikki ne jotka on potkittu muualta pois tai joilla on tullut katto vastaan entisessä puolueessaan.
Näinhän se on, luulen että aika monia perussuomalaisten kannattajia ja edustajia vituttaa nämä hörhöt jo pikkuhiljaa.

Nämä sekopäät ja hörhöt voisivat perustaa oman puolueen ja mennä sinne sekoilemaan.

sintsilla
Mä en pysty tajuamaan tätä persusakkia. Hommat on leveenä kuin jokisen eväät ja silti vaan Soini höpöttää yksilötapauksista ja siitä kuinka ei voida jokaisen nuppia erikseen tutkia. Onhan tuo jo ihan pimeetä.
Mutta sehän se persujen valtti ole vaaleissa että ne veti puoleensa kaikki niitä joiden on välillä himppasen vaikea pelata normaalin ihmisen tavoin tässä yhteiskunnassa. Kovaa meteliä ja mellakkaa mutta ei mitään vastuuta mistään.

[QUOTE="vieras";25781697]Ei kyllä itsellä riittäisi mielikuvitus noiden juttujen keksimiseen. Yritti ostaa seksiä Bandidoksen kerholla ja unohti humalassa työsalkkunsa :D.[/QUOTE]

7-päivää lehden kävelevä karkkipäivä, joku jossain osuvasti kuvaili.

Yhteistyössä