*hakkaa päätä seinään* Sen siitä saa kun ei koko aikaa vahdi...

Keskimmäinen, (olen tainnut ennenkin hänen tempauksistaan kertoa...) oli eksynyt vessaan, mulla on pesukone päällä, neljänkympin ohjelma, hän oli vääntänyt ohjelmavalitsimen kuuenkympin ohjelmalle, linkoukset nollille, ja lämpötilan yhdeksäänkymppiin, pesuainelokero oli auki ja isänsä partavesipullo kädessä, vessa löyhkää nyt Bossin Dark Bluelle, samoin poika, ja varmaan ne pyykitkin....
 
Kyllä lapset on ihania.......Meillä oli tyttö laittanut kerran wc-paperi rullan pyykki koneeseen kun oli kuulemma likainen huomasin sen sitten kun oli laittamassa (tummia) pyykkejä kuivumaan ja tietty ukon kahet työhuosut siellä ja ihan nukkaisena.....
 
Tämä tullu todistettua!
Poika tuossa yks päivä tyhjensi elintarvikeväripurkin!
Vähän vettä sekaan ja oli kuulkaa kokonaan uudestaan sävytetty keittiö ja poika! Aikasemmin oli ruskea silmänen poika ja sitten olikin toinen silmä sininen!

Sillon meinas huumori loppua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mitä se meidän kuopus nyt siellä tekee, äsken oli tässä mutta.... =)


Juuh,just meinasin kysyä et sinnekö se meidän esikoinen on tullukkin :D


Mä pesin kerran villavaatteita vaillapesulla,poika oli nollannu ohjelman ja painanu ykköstä jolloin kone siis pesee pyykit 90 asteessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
:LOL:

Minkä ikänen tää lapsi on?
2v3kk... Tämä sama lapsi tunki meidän emännänavaimet (asutaan kerrostalossa, ja sillä pääsee mm saunatiloihin ja pesutupaan) vessan lavuaarin hajulukkoon, meillä on sellanen idioottisysteemi lavuaarissa, jossa saa tulppaa nostamalla putken kokonaan avoimeksi... Huomattiin saunaan lähtiessä, että avaimia ei ole missään... Esikoinen oneksi huomasi illalla hampaita pestessään, että putkessa pilkottaa jotain...
 
Tutulta kuulostaa noi tempaukset :whistle:

Toissa viikolla meidän poika oli roskiksesta kaivanu printterin vanhan mustepatruunan, olin tiskikonetta täyttämässä siinä vieressä ja en kuitenkaan huomannu mitään ennenkuin taas selkäni käänsin oli pojan kädet ja kaikki ihan mustana, ja se muste kunei tahdo lähteä millään pois :/ Mies soitti vielä myrkytystietokeskukseen että onko vaarallista, ja sieltä sanottiin ettei jos on kerran kyseessä tyhjä patruuna, että tuskin on siitä paljoa saanut "syötyä"...mutta oli herralla kieli mustana vielä pitkään vaikka sitäkin hangattiin ja hangattiin :ashamed:
 
Ei sais nauraa, mutta :LOL:
Kivaa että muillakin on riiviöitä. Meidän 1 v 6 kk taitaa juuri tälläkin hetkellä tyhjentää tiskikonetta äänestä päätellen. Muutaman kerran olen yllättänyt naperon keittiön pöydältä, kaivelemassa multaa kukkaruukusta (ikkunalaudalla) ja tekemässä niistä kakkuja pöydälle *älä tule paha kakku, tule hyvä kakku*
Mutta lapsi on terve kun se leikkii :D
 

Yhteistyössä