M
minävain
Vieras
Olen nyt töissä paikassa, jossa työnteko on todella "vapaata" (kuten huomaa siitä, että voin kesken työpäivän käydä täällä...
), saan siis käytännössä tulla ja mennä lähes miten itse haluan, kukaan ei juuri kaipaile, kunhan työni teen. Teen nyt myös lyhennettyä työviikkoa (lapset 4v ja 2v ovat päiväkodissa). Eli perhe-elämän sujuvuuden kannalta ihannetyö ja palkkakin ihan ok. MUTTA työ ei ole enää kovin motivoivaa, en saa siitä ehkä tarpeeksi itselleni, ja työsopimukset ovat aina vain vuodeksi kerrallaan, eikä jatkosta ole ikinä varmuutta...
Nyt olisi haussa VIRKA, joka vastaisi varsin pitkälle sitä, mitä haluaisin tehdä. MUTTA työ alkaisi jo 1.6. mikä tarkoittaisi sitä, että lomat jäisivät pitämättä. Palkka tässä uudessa työssä olisi pienempi. Enkä lisäksi usko, että minulle myönnettäisiin heti lyhennettyä työviikkoa uudessa työssä
Eli perhe-elämä ottaisi tässä takkiinsa: äidillä ei kesälomaa eli lapset kesällikin päiväkodissa (yleensä olemme pitäneet koko kesän kotona), lapsille pitkät päiväkotipäivät jne. MUTTA äiti saattaisi saada työn, josta tykkää...
Eli vanha epävarmatyö ja tyytyväiset lapset vai uusi haastavampi työ ja haasteellisempi perhe-elämä ja mahdollisesti tyytymättömämmät lapset?
APUA!
Nyt olisi haussa VIRKA, joka vastaisi varsin pitkälle sitä, mitä haluaisin tehdä. MUTTA työ alkaisi jo 1.6. mikä tarkoittaisi sitä, että lomat jäisivät pitämättä. Palkka tässä uudessa työssä olisi pienempi. Enkä lisäksi usko, että minulle myönnettäisiin heti lyhennettyä työviikkoa uudessa työssä
Eli vanha epävarmatyö ja tyytyväiset lapset vai uusi haastavampi työ ja haasteellisempi perhe-elämä ja mahdollisesti tyytymättömämmät lapset?
APUA!