Hakisitko:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tälläsestä maksetaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tälläsestä maksetaan?

Vieras
HJK ry etsii toimistoonsa kirjanpitotehtävistä kiinnostunutta oppimishaluista henkilöä (mielellään oppisopimuksella).

Tehtävänkuvasi koostuu osto- ja myyntireskontran hoitamisesta sekä muista taloushallinnon ja kirjanpidon tehtävistä.

Ominaisuuksiltasi olet tarkka, huolellinen, tunnollinen, luotettava ja aktiivinen. Tulet lisäksi hyvin ihmisten kanssa toimeen. Haluat myös kehittyä kirjanpidon ammattilaiseksi.

Työpaikkamme sijaitsee hyvien yhteyksien varrella Helsingin Töölössä.

Jos hakisin tuollaisia, perus tsto-hommia niin kyllä varmaankin. En tiedä eteläsuomen palkoista, mutta täällä noista rutiinitöisä saa kai jotain 1300-1600e/kk luokkaa. Ihan siis villi veikkaus...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
miksi oppisopimuksella saa vain 80% palkkaa, eikös sen pitäisi olla tes:n mukainen palkkaus... tai niin olen luullut

Nyt mun täytyy vetää sen verran takasin että enpäs ookkaan ihan varma tuosta. Mä just oon selvitelly kans noita hommia ja mulle sanottiin että saa 80?:sta palkkaa mutta suurin osa työnantajista kuitenkin maksaa täyttä palkkaa.

Nyt ku kattelin noita muutamia mestoja missä on tietoo oppisopimuksesta niin niissä oli että opiskelija saa TES:n mukaista palkkaa..

En sit tiiä ny itekkään.. oon pihalla.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
miksi oppisopimuksella saa vain 80% palkkaa, eikös sen pitäisi olla tes:n mukainen palkkaus... tai niin olen luullut

Nyt mun täytyy vetää sen verran takasin että enpäs ookkaan ihan varma tuosta. Mä just oon selvitelly kans noita hommia ja mulle sanottiin että saa 80?:sta palkkaa mutta suurin osa työnantajista kuitenkin maksaa täyttä palkkaa.

Nyt ku kattelin noita muutamia mestoja missä on tietoo oppisopimuksesta niin niissä oli että opiskelija saa TES:n mukaista palkkaa..

En sit tiiä ny itekkään.. oon pihalla.. :D

Yhteistyössä