V
vierailija
Vieras
Kävipä aamusta tilanne, olin perhe ja kasvatusneuvolassa odottamassa oman lapsen kanssa vuoroa jo hyvissä ajoin kuin julkisilla kuljemme.
Sinne tuli hetken päästä toinenkin perhe (kenelle lie sitten jonotti aikaansa)
mutta tämä äiti
haisi niin järkyttävälle hajuvedelle? tuoksuille?
Minua jolla ei ole mitenkään paha hajuyliherkkyys alkoi tekemään pahaa.
Siirryinkin istumaan kaikista kauimmas tuosta äidistä.
Hetken kuluttua siihen tuli henkilökuntaa joka sitte huomautti kuinka nyt jollakin on hajuvesipurkki kaatunut päällee ja muistutti kuinka tänne ei saisi vomakkaita hajusteita laittaa kun saattaa joillakin aiheuttaa päänsärkyä tai jopa hengenahdistuksia ym.
Sekä osoitti erittäin isoa lappua jossa luki selkeä kielto hajusteista.
Tämä äiti sitte kovaan ääneen (pomppaa penkistä ylös ja) kiekaisee että hän se ei ainakaa tuoksu sillä ei ole mitään laittanut ja,
kertoo että oli varmaan sillä edellisellä joka tässä lapsensa kanssa odotti.
Minä siinä en sitte voinut enää suutani pitää kiinni vaan totesin että minä olin täällä ennen sinua (sitä toista äitiä)
ja minä en ainakaa ole huomannut ketään muita täällä istuvan kuin me kaksi .
Tuo työntekijä siihne sitte tälle hajustetulle äidille että muista nyt jatkossa ettei hajusteita noin paljon ja lähti siitä vetämään.
Kun vielä olimme hetken kahdestaan tämä rouva alkoi minua sättimään kuinka oli epäkohteliasta minulta alkaa nyt noin osoittamaan häntä sormelle kun vähän vaan laittoi kotona suihkutettavaa deodoranttia.
(ihan varmasti oli jotain muutakin)
Totesin vaan että ainut epäkohtelias tässä kyllä olette rouva hyvä te itse kun tiedätte ettei tänne tulla vahvoilla tuoksuilla.
Jotain tuo koetti vielä mussuttaa mutta sitte onneksi tulikin jo meidän puheterapeuttimme
ja, onneksi oli tuo rouva jo pois kun sieltä lähdimme.
Sinne tuli hetken päästä toinenkin perhe (kenelle lie sitten jonotti aikaansa)
mutta tämä äiti
haisi niin järkyttävälle hajuvedelle? tuoksuille?
Minua jolla ei ole mitenkään paha hajuyliherkkyys alkoi tekemään pahaa.
Siirryinkin istumaan kaikista kauimmas tuosta äidistä.
Hetken kuluttua siihen tuli henkilökuntaa joka sitte huomautti kuinka nyt jollakin on hajuvesipurkki kaatunut päällee ja muistutti kuinka tänne ei saisi vomakkaita hajusteita laittaa kun saattaa joillakin aiheuttaa päänsärkyä tai jopa hengenahdistuksia ym.
Sekä osoitti erittäin isoa lappua jossa luki selkeä kielto hajusteista.
Tämä äiti sitte kovaan ääneen (pomppaa penkistä ylös ja) kiekaisee että hän se ei ainakaa tuoksu sillä ei ole mitään laittanut ja,
kertoo että oli varmaan sillä edellisellä joka tässä lapsensa kanssa odotti.
Minä siinä en sitte voinut enää suutani pitää kiinni vaan totesin että minä olin täällä ennen sinua (sitä toista äitiä)
ja minä en ainakaa ole huomannut ketään muita täällä istuvan kuin me kaksi .
Tuo työntekijä siihne sitte tälle hajustetulle äidille että muista nyt jatkossa ettei hajusteita noin paljon ja lähti siitä vetämään.
Kun vielä olimme hetken kahdestaan tämä rouva alkoi minua sättimään kuinka oli epäkohteliasta minulta alkaa nyt noin osoittamaan häntä sormelle kun vähän vaan laittoi kotona suihkutettavaa deodoranttia.
(ihan varmasti oli jotain muutakin)
Totesin vaan että ainut epäkohtelias tässä kyllä olette rouva hyvä te itse kun tiedätte ettei tänne tulla vahvoilla tuoksuilla.
Jotain tuo koetti vielä mussuttaa mutta sitte onneksi tulikin jo meidän puheterapeuttimme
ja, onneksi oli tuo rouva jo pois kun sieltä lähdimme.