Hajuaisti muuttunut, moni asia haisee pahalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haisoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haisoo

Vieras
Alkaa huolettaa, kun jo jonkin aikaa on hajuaistini ollut erilainen. Haistan nenässä välillä heikommin ja välillä voimakkaammin oudon hajun, en osaa selittää sitä mille se haisee. Sitten jos haistan jotain voimakkaan tuoksuista niin tuo outo haju vaan haisee nenässäni oikein voimakkaana enkä haista tätä kohdetta oikein.

Ei ole ollut mitään kovia flunssia tms joka sotkisi hajuaistin, talvella poskiontelontulehduksen aikaan menetin sekä maku että hajuaistit pariksi viikoksi.

Olen raskaana, mutta edellisissä raskauksissa ei ole tälläistä ollut.

Voikohan olla merkki vakavasta...

Raskaus. Mulla viime raskaudessa ihan samaa, nyt taas raskaus aluillaan ja juuri tänään huomasin että miehen dödö ja lattianpesuaine otti inhottavasti nokkaan, vaikka eivät muuten sitä tee ja päivittäin niitä on käytetty... Esikoista kun odotin niin kuurasin vimmatusti lattiaa, pentu teki silloin vielä pissoja sisälle ja olin ihan varma että se haju on syöpynyt listoihin jne! Muut ei haistaneet mitään, ja ne hajut hävisi sitten loppuraskaudessa. Eli ei ollut pissa syöpynyt mihinkään, se oli vain mun extra herkkä hajuaisti raskausaikana....

Ja kaikki raskaudethan ei ole samanlaisia, esikoisen raskaus voi olla ihan erilainen kuin seuraavan.

jos sulla se poskiontelotulehduksen myötä on jäänyt jotain mätää sinne onteloihin?Tai jos sulla on oireeton p.ontelotulehdus?Mulla monesti poskiontelotulehduksessa kaikki haisee sellaselle kummalliselle..

raskausaikana mua ällötti esikoisen purkkiruuan tuoksu.Mutta ei se millekkään kummalliselle haissut mutta ehkä voimakkaammalle kuin normisti raskauspahoinvointiin yhdistettynä ällötti.

Kaivelin googlen avulla tämän esille. Olen siis ap ja synnytin kk sitten. Hajuaisti ei ole vieläkään normaali. Nyt myös silmää särkee ja mietinkin jo jos siellä kasvaa kasvain. En ole puhunut tästä ees kellekään, jotenkin vaan on aavistus mielessä, että kaikki ei oo hyvin :(

6kk synnytyksestä ja alan olla tottunut uuteen hajuaistiin, kaipaan kyllä sitä aamukahvin hyvää tuoksua. Silmiä välillä särkee ja päätä oudosti. Myös muisti pätkii ja puhun hitaammin toisinaan. Milloinhan tästä lääkäriin menisi, pelottaa!!

Yhteistyössä