E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kotihoidontuella ja maksan sen minkä pystyn eli 400 euroa, mikä ei varmaan kata puoliakaan kuluista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kotihoidontuella ja maksan sen minkä pystyn eli 400 euroa, mikä ei varmaan kata puoliakaan kuluista.
Alkuperäinen kirjoittaja Epsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kotihoidontuella ja maksan sen minkä pystyn eli 400 euroa, mikä ei varmaan kata puoliakaan kuluista.
Jep, mä maksaisin ihan omasta kukkarosta ja vaikka vähän kerrallaan. Mies ei taatusti rupeis maksamaan mun puolesta penniäkään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelyä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:Mä en sais ikinä anteeks vastaavaa.. Mersu on niin matala että koko ajan saa varoa. Siihen oppii!!!
Oppii kyllä.. Itellä 40mm madallettu Opel Omega, sillä toooodella hauskaa ajella kaupungissa kun kokoajan saa varoa kaikkia reunoja kun parkkeeraa. Eli siis puskuri ottaa kiinni (tuuninkipuskuri) normikorkeudella olevaan rotvallin reunaan ja pahasti, tuolla oli ah niin hauskaa ajella viime talvi.
Mitä järkee madaltaa autoa 40 milliä??![]()
Ulkonäkö? Tiettyjen osien sopivuus? Siksi että huvittaa ja se on mahdollista? :saint:
Miksi värjätä tukkaa kun se on ihan hyvä naturellinakin ja mitä eroa on muka jos leikkaa hiuksista 15 mm?
No jos autossa siten on tärkeintä se ulkonäkö, niin miksi ajat Ooppelilla??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rag:Auton tuunaaminen on ajattoman tyylikäs harrastus! Mahtavaa kun kaikki ympärillä kateellisena kattelee. Valoissakin huomaa aina että kaikki sivusilmällä vilkuilee!
Pikkupilluille voi näyttää miten setämies vetää! Vaimokin on aina ihan valmis kun näkee että tosimies puhuu lippalakki öljyssä vittu muttereista ja jousista!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Epsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kotihoidontuella ja maksan sen minkä pystyn eli 400 euroa, mikä ei varmaan kata puoliakaan kuluista.
Jep, mä maksaisin ihan omasta kukkarosta ja vaikka vähän kerrallaan. Mies ei taatusti rupeis maksamaan mun puolesta penniäkään...
On niitä liittoja moneen junaan, on...