Hajotinpa sitten mieheni auton:(Koko moottori paskana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kotihoidontuella ja maksan sen minkä pystyn eli 400 euroa, mikä ei varmaan kata puoliakaan kuluista.

Siis apua: te asutte yhteistä taloutta, teillä on (kai?) yhteinen lapsi/lapsia ja silti sinä olet tuossa tilanteessa korvausvelvollinen?

Olen kotihoidontuella ja maksan sen minkä pystyn eli 400 euroa, mikä ei varmaan kata puoliakaan kuluista.

Jep, mä maksaisin ihan omasta kukkarosta ja vaikka vähän kerrallaan. Mies ei taatusti rupeis maksamaan mun puolesta penniäkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Epsu:

Jep, mä maksaisin ihan omasta kukkarosta ja vaikka vähän kerrallaan. Mies ei taatusti rupeis maksamaan mun puolesta penniäkään...

On niitä liittoja moneen junaan, on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelyä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja MS-J:
Mä en sais ikinä anteeks vastaavaa.. Mersu on niin matala että koko ajan saa varoa. Siihen oppii!!!

Oppii kyllä.. Itellä 40mm madallettu Opel Omega, sillä toooodella hauskaa ajella kaupungissa kun kokoajan saa varoa kaikkia reunoja kun parkkeeraa. Eli siis puskuri ottaa kiinni (tuuninkipuskuri) normikorkeudella olevaan rotvallin reunaan ja pahasti, tuolla oli ah niin hauskaa ajella viime talvi.

Mitä järkee madaltaa autoa 40 milliä?? :o

Ulkonäkö? Tiettyjen osien sopivuus? Siksi että huvittaa ja se on mahdollista? :saint: ;)

Miksi värjätä tukkaa kun se on ihan hyvä naturellinakin ja mitä eroa on muka jos leikkaa hiuksista 15 mm?

No jos autossa siten on tärkeintä se ulkonäkö, niin miksi ajat Ooppelilla??:o:o

Ihan siitä syystä että se on helvetin nätti auto.. Ja lain mukaan tosta ei kauheesti enempiä saa madaltaa, muuten tulee katsastuksessa sanomista. Otti toi taas eilen kiinni korotukseen kun ajoin huoltoon sitä että ihan silleen.. Pakko vielä ihmetellä ketjun alottajaa, että jos oikeesti kopsahtaa kunnolla ja kuuluu moottorista rahinaa eikä pysähdy kattomaan ni on kyllä tyhmä. Itte katton heti jos kuuluu vähänki epäilyttävä ääni ja kykin naama tienpinnassa kiinni että näen auton alle..

Vieras, miks ite ajat normiautolla, onks se jotenki ei niin teinimpää vai vatuttaako ko ei ole rahaa sitäverta ylimäärästä että vois pistää autoonsa?

Auton tuunaaminen on ajattoman tyylikäs harrastus! Mahtavaa kun kaikki ympärillä kateellisena kattelee. Valoissakin huomaa aina että kaikki sivusilmällä vilkuilee!

Pikkupilluille voi näyttää miten setämies vetää! Vaimokin on aina ihan valmis kun näkee että tosimies puhuu lippalakki öljyssä vittu muttereista ja jousista!

Alkuperäinen kirjoittaja rag:
Auton tuunaaminen on ajattoman tyylikäs harrastus! Mahtavaa kun kaikki ympärillä kateellisena kattelee. Valoissakin huomaa aina että kaikki sivusilmällä vilkuilee!

Pikkupilluille voi näyttää miten setämies vetää! Vaimokin on aina ihan valmis kun näkee että tosimies puhuu lippalakki öljyssä vittu muttereista ja jousista!

Mie ainakin katson huvittuneena. Miusta tuningautot on rumia.

Alkuperäinen kirjoittaja Epsu:

On niitä liittoja moneen junaan, on...

Niin on. Jos on yhteinen elämä, niin on yhteistä aika moni muukin. Surutkin. Lomat ja urheiluautot...

Mun kaveri on vähän öh "huono" kuski, siis oikeasti, se ei osaa edes peruuttaa :D No tuli kerran tänne ja oli saanut sitten poikaystävänsä autoa lainaksi. Autoon tuli joku vika eikä käynnistynyt, vika ei kuitenkaan johtunut mitenkään mun kaverista. Ja järkyt huudot oli saanut mieheltään! Ei aina vaan käsitä. Onneksi mun miehelle ei noi autot oo noin tärkeitä :)