Hajoaa pää näiden kakaroiden kans tänään! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SNiff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SNiff

Vieras
Tosi loistava huono äiti-päivä.. Oli kamalan tärkeä tehtävä ja paljon kotitöitä. Lapset vain huutaa ja tappelee, nuorimmainen ei ala edes unille.

Onko paha jos äiti ärähtää, että pää kiinni painajainen! :ashamed: Silleen hauskan kuulosesti sanottuna kumminki.. on niin pirun rasittavaa. mulla tuntuu että pää räjähtää tässä metelissä. Tietokoneen kuulokkeet on mulle kuin elämänjohto just nyt, kun ainoastaan musiikki, joka tulee suoraan korviini peittää tuota meteliä ja rauhoittaa mieltä.. Ehkä taas hetken päästä jaksan tehdäkin jotakin.. Ja joo, olen kyllä noita ipanoita hoitanuki koko päivän. Ei tartte väittää että oisivat heitteillä. Ovat vaan muuten vaan rasittavalla päällä... :kieh:

Meillä toi yks saa vedettyä pinnan välillä kyllä niin kireelle :ashamed:
Ja kaikki vaan sen takia että herrasta on niin mahottoman mukava pelleillä kun olis nukkumaan meno aika :headwall:
Hittosoikoon, eilen oli jo sellanen olo että aivan yks paskan hailee, nukkukoon missä haluaa ja millon haluaa, ei kiinnosta.

Meilläkin on tässä ollut pari kauheeta päivää lähiaikoina. Toinen silloin, kun piti järjestää ristiäisiä, toinen, kun piti hinnoitella kamoja kirpparille. Mistä toi penskat aina tietääkin, milloin äidin on lähes PAKKO tahdä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Lion:
Meillä oli kyllä eilen aamu niin kauhee, että äiti karjui turpa kiinni perkele. Ja siis eilinen oli toosi karmee. Onneks niitä ei oo usein.

Meillä eilinen ihan samanlainen. :hug: mulle ja sulle. :ashamed:

Yhteistyössä