Haittaisko sua jos mies läimisi poskelle?

• Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti
"Mirkku"
Lähde tuollaisesta suhteesta ja jos olet raskaana niin voitko taata ettei mies läpsi lasta kun tekee jotain väärin?
Se olisikin ihan hirveää, jos läpsäisisi ja varmaan aiheuttaisi lapselle elinikäiset traumat. Samanlaiset traumat kuin mitä arviolta 95% maailman lapsista on saanut sen jälkeen, kun vanhemmat, opettajat, hoitajat yms. ovat läpsineet heitä rangaistuksena.

vIERAS...
[QUOTE="Mirkku";30099872]Se olisikin ihan hirveää, jos läpsäisisi ja varmaan aiheuttaisi lapselle elinikäiset traumat. Samanlaiset traumat kuin mitä arviolta 95% maailman lapsista on saanut sen jälkeen, kun vanhemmat, opettajat, hoitajat yms. ovat läpsineet heitä rangaistuksena.[/QUOTE]ei ole oikein läpsiä aikuista eikä lasta ja millaisen mallin lapsi saa jos mies jatkaa vielä läpsimistä ja lapsi näkee sen?

"mimmu"
Se on ohi nyt....!!! Mä sanoin miehelle että sen pitää lopettaa läpsimiset. Ekaksi se ei edes kuunnellut ja sitten nauroi ja lopulta haukkui mua. Mä en antanu periksi ja sanoin että mä lähden jos tuo ei lopu ja mä haluan että mies menee terapiaan. Siitä se suuttuikin kunnolla ja löi mua NYRKILLÄ. Mä pelästyin kauheesti ja jotenkin lähdin kotoa autoon miehen raivotessa ja tulin mun vanhempien luo ja kerroin niille kaiken, ne oli kauhuissaan. Nyt aamulla haettiin iskän kanssa mun kamoja. Mä asun mun vanhemmilla kunnes saan asunnon. Mieheltä ja anopiltakin on tullut viestejä ja soittoja mutta en ole vastannut, luinkin vaan yhden anopin viestin ja se oli haukkumista täynnä kun olin loukannut poikaansa. En jaksa nyt vastata niille. En tiedä tulevasta.. Mun pitää levätä kun on supistuksia.

:o
Hyvä, että pidit puolesi ja pysyit tiukkana! Mies näytti nyt todelliset karvansa, eiköhän sinulla ja lapsella ole tuhat kertaa parempi elämä ilman väkivaltaista miestä! Voimia!

"Sinna"
Tsemppiä aloittajalle! Teit varmasti oikean ratkaisun. Jos miehesi nyt löi nyrkillä, väkivalta melko varmasti vain raaistuisi ajan kuluessa. Vaikka mies miten anelisi, älä palaa takaisin. Sinun ja lapsen on parempi ja TURVALLISEMPI olla ilman väkivaltaista miestä/isää.

ihanan pervoa :D mut aihe on kyllä ikävä..
Miehenä voin kertoa, et mua tosiaankin haittais suunnattomasti jos omaa rakastani tarkoituksella vahingoittaisin. Ihan niin paljoa viinaa maailmassa ei ole, tai juomakuntoni ei kestä.

Lyöminen on semmottista "vitun huora- olet omaisuuttani- meininkiä".

Ihan sukupuolesta riippumati mä en viitti montaa sekuntia edes vilkaista ihmistä joka ei osaa pitää väkivaltaisuuttaan kurissa, jos semmoista ihmisessä on.

IhQ
No kyllä todellakin haittaisi.

Oon vissiin niin typerä ja vanhanaikainen että haluan miehen olevan ennemminkin turvanani ja suojelijani kuin se uhka jota vastaan joutuis suojautumaan.
Ts. oma mies ei todellakaan saa olla väkivaltainen kuin korkeintaan suojellessaan perhettään. Toivon tietysti ettei semmoista tilannetta edes tulisi.

Viimeksi muokattu:
"jahas"
Lyöminen on väärin. Mutta yllättävän kovasti täällä naisihmiset uhoavat tappelulla. Taitavat näiden naisten miehet olla heikommanpuoleisia... Nimittäin kun mies on vähän voimaa saanut salilta niin siinä jää naisen tappeluhalutkin.

"jahas"
[QUOTE="mimmu";30102585]Se on ohi nyt....!!! Mä sanoin miehelle että sen pitää lopettaa läpsimiset. Ekaksi se ei edes kuunnellut ja sitten nauroi ja lopulta haukkui mua. Mä en antanu periksi ja sanoin että mä lähden jos tuo ei lopu ja mä haluan että mies menee terapiaan. Siitä se suuttuikin kunnolla ja löi mua NYRKILLÄ. Mä pelästyin kauheesti ja jotenkin lähdin kotoa autoon miehen raivotessa ja tulin mun vanhempien luo ja kerroin niille kaiken, ne oli kauhuissaan. Nyt aamulla haettiin iskän kanssa mun kamoja. Mä asun mun vanhemmilla kunnes saan asunnon. Mieheltä ja anopiltakin on tullut viestejä ja soittoja mutta en ole vastannut, luinkin vaan yhden anopin viestin ja se oli haukkumista täynnä kun olin loukannut poikaansa. En jaksa nyt vastata niille. En tiedä tulevasta.. Mun pitää levätä kun on supistuksia.[/QUOTE]

Tää oli kyllä fiksu päätös. Miehen, jolla on kunniaa, ei pidä lyödä naista. Toisaalta naisenkaan ei pidä alkaa muksia miestä ja kunnioittamalla miestä saa nainenkin kunnioitusta.

Yhteistyössä