Haittaisiko teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei. En usko että se tulee olemaan sen kummempi päivä kuin mikään muukaan, tähänkään saakka hääpäiviä ei ole välttämättä edes muistettu oikeana päivänä :D

Huh, ollaan siis ihan normaaleja. Minä olen ulkomailla meidän 10 v hääpäivän aikaan, ja kysyin eilen mieheltä että ai niin, ei kai sitä haittaa. Vastaukseksi sain vain naurun että ei todellakaan, kun ollaan sellaisia romantikkoja :laugh:

Tuossa tilanteessa ei ole kuin yksi ratkaisu ja se on ero. Hommaa juristi, nylje siltä paskiaismieheltäsi kaikki omaisuus, evää lasten tapaamisoikeudet jos lapsia on, äläkä katso taaksesi. Voi tuntua vaikealta ratkaisulta mutta sinun on ajateltava itseäsi ja tulevaisuuttasi! Voimia!

:D Muistan ikuisesti tällä palstalla pari vuotta sitten olleen tappeluketjun jossa jonkun mies oli erehtynyt lupautumaan kaverinsa polttareihin ÄITIENPÄIVÄ-viikonloppuna. Ja suurin osa naisista tosiaan olis loukkaantunu verisesti... Hohhoijaa... Kyllä toki siis juhlapäiviä juhlistetaan vaikka jotenkin pienesti jos sattuu ajankohta olemaan suotuisa, mutta ei ihan noin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23302738:
:D Muistan ikuisesti tällä palstalla pari vuotta sitten olleen tappeluketjun jossa jonkun mies oli erehtynyt lupautumaan kaverinsa polttareihin ÄITIENPÄIVÄ-viikonloppuna. Ja suurin osa naisista tosiaan olis loukkaantunu verisesti... Hohhoijaa... Kyllä toki siis juhlapäiviä juhlistetaan vaikka jotenkin pienesti jos sattuu ajankohta olemaan suotuisa, mutta ei ihan noin :)
Minäkin muistan sen ketjun ainakin hämärästi. Mahtoiko siihen liittyä se "juhlaseksi"? :D

Ei haittais.
Tosin myönnän, että kun vietin aikanaan ekaa äitienpäivääni vauvan kanssa
olin tosi loukkaantunut kun mies oli törkykrapulassa.
Nykyisin en kyllä välittäisi hänen olostaan, lapsille se päivä on tärkeämpi :)

mä olen miehelle ehdottanutkin ettei kaikkia merkkipäiviä tarvis välttämättä niin muistaa,kun ollaan 12v yhdessä jo oltu.,tapaamispäivä,kihlapäivä,hääpäivä,synttärit,nimpparit,joulu... juhlittais vaan lapsien juhlia,mulle ok.Eli ei haittais.

Ei haittaisi. Yleensä emme edes juuri mitenkään juhlista, tai välttämättä edes muista koko hääpäivää.
Tosin 10v. hääpäivänämme mies oli matkalla, mutta niin olin minäkin- samalla matkalla meinaan.;)

Minäkin muistan sen ketjun ainakin hämärästi. Mahtoiko siihen liittyä se "juhlaseksi"? :D
En muista niin tarkkaan, mut sen muistan että todella monelle naiselle tuntui olevan se päivä elintärkeä kaikkine rituaaleineen. Väkisin tulee mieleen ettei sellaisia naisia kovin paljoa normaalisti huomioda tms. kun olis niin maailmanloppu jos ei silloin ylistettäisi koko päivää... :)

[QUOTE="vieras";23302704]Tuossa tilanteessa ei ole kuin yksi ratkaisu ja se on ero. Hommaa juristi, nylje siltä paskiaismieheltäsi kaikki omaisuus, evää lasten tapaamisoikeudet jos lapsia on, äläkä katso taaksesi. Voi tuntua vaikealta ratkaisulta mutta sinun on ajateltava itseäsi ja tulevaisuuttasi! Voimia![/QUOTE]

heh, se taisi kyllä olla ap joka on hääpäivänä reissussa :)

Yhteistyössä