Haittaisiko sua, jos 16-vuotias tyttäresi hilluisi aamuisin alasti kotona sun ollessa läsnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei todellakaan kävisi päinsä jos ihan alasti ois. Alusvaatteet nyt ehkä toimis.

Kyl itsekkin hameessa ja rintsikoissa saatoin hillua nuorempana kotona, en tosin koko aikaa. Meillä onneks oltiin opittu ihan pienestä asti tuon yöpaidan käyttö, niin ei tarvinnut alkaa pukeutumaan heti aamusta jos ei kiinnostanut.

No ei se nyt varsinaisesti muuten haittaisi, mutta kyllä mä kokisin ehkä vähän velvollisuudekseni ohjata siihen suuntaan että aamupäivän aikana pukeudutaan, ja sohvilla ja tuoleilla ei istuta perse paljaana kukaan.

Must se on lähinnä kiusallista..meillä 16v tyttö tuli yks aamu just vain fleese peitto päällään alkertaan,poikakaveri tietty normi pukeissaan..mua jotenki kiusaannuttaa tollanen,kun näkee ettei oo mitää muuta päällä.Ja sanoin kyllä asiasta,voisi pukeutua ihan niinkuin muutkin tuppaa tässä talossa päivisin tekemään.

Kylläpä luterilainen ahdas kasvatus on tiukassa tässä maassa! Perheessämme on jo omassa lapsuudessakin saanut liikkua perheen kesken miltä itsestä tuntuu ja periaatteella "samaa nahkaa se on kun nenässä". Eikä kukaan ahdistunut tästä luonnollisuudesta. Toki vieraiden ollessa talossa vaatteet on päällä. Yrittäkää ihmiset ottaa vähän rennommin ja antakaa nuorten nauttia elämästä ilman ahdistavaa ilmapiiriä. Nämä "normit" on kyllä 2000 vuoden aikana hakattu syntinä päähämme melko tiukasti

Häh. Mä kun luulin että ketju olisi pullollaan "ei haittaa kun perheen kesken ollaan" -kommentteja. Mutta tämä menee näköjään fifty-fifty :O

Minua ei haittaisi, olen itsekin kotonani käytännössä nudisti :xmas: helpottaa elämää, esim. imetys sujuu rennommin kun ei tarvitse riisua mitään rättejä. pitää vaan olla patterit päällä näin kylmällä :D

No meillä on tyttöjen kanssa yhdessä sovittu, että meillä ei olohuoneessa tai keittiössä olla alasti vaan heillä on aina vähintään pikkarit ja t-paita päällä ja itsellä on aina vähintään housut/shortsit jalassa.

Onko tuo niin paha juttu, jos tytöllä on taipumuksia nudismin harjoittamiseen. Ei tarvitse olla ahdasmielinen. Jos tyttö nauttii alastomana olosta, antaa hänen olla. Alastomuus on luonnollista.

[QUOTE="hmh";27293793]No ei se nyt varsinaisesti muuten haittaisi, mutta kyllä mä kokisin ehkä vähän velvollisuudekseni ohjata siihen suuntaan että aamupäivän aikana pukeudutaan, ja sohvilla ja tuoleilla ei istuta perse paljaana kukaan.[/QUOTE]

Pelkäätte ilmeimeisti niitä bagteereita?

Pelkäätte ilmeimeisti niitä bagteereita?

BaGteerit on kyllä ikäviä. Mutta ihan tosi, lapsella saattaa olla vaikka kihomatoja, joten alkkarit jalkaan sohvalla. Muutenkin tuolta peräosastosta saattaa jäädä tahroja, jos käy esim. vessassa ja pyyhkii huonosti. (Tai ylipäätään pyyhkii.)

Vähän OT, mutta minä en tohdi istua erään sukulaisen luona olohuoneen sohvilla, koska heidän viisivuotiaansa hilluu aina alasti, oli sitten synttärit tai muuta. Ja ne sohvat ovat todellakin elämää nähneen näköiset, tahraa siellä täällä. En edes halua tietää, mitä niissä on.

Ilmakylvyt ovat ok vaikka nukkuessa (omassa sängyssä). Eri asia on istua perse paljaana sohvalla, jota vieraatkin ehkä käyttävät.

No ei haittaisi.
Ollaan tytön kanssa useimmiten alasti himassa (myös ruokapöydässä, mikä omituisen monelle on joku visto juttu), ja saa kyllä aina olla alasti kotonaan, jos haluaa.