Haittaisiko sua, jos 16-vuotias tyttäresi hilluisi aamuisin alasti kotona sun ollessa läsnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Asuisit kahdestaan tyttäresi kanssa, ja aina aamulla herätessään hän tulisi olohuoneeseen ja istahtaisi TV:n ääreen alasti. Vasta puolenpäivän aikaan hän pukeutuisi ja silloinkin vasta kehotuksesta.

Mä oon samanlainen.. mutsi aina raivos siitä. Nyt asun pois kotoa ja saan nakuilla ihan vapaasti. Edellisessä asunnossa mun nakuilu alkoi ärsyttämään yhtä naapurin ämmää, ku mä kävin alasti röökillä partsilla. Ihan pakko, kun oli sitten kait mua kyttäillä.

No minä asun yksin poikien kanssa, ja meillä on ns. vapaa suhtautuminen alastomuuteen. Kyllä mä pikkukalsarit silti vaadin ja itsekin puen minimit.

Ja ruokapöytään ei tulla ilman paitaa.

no kyllä haittaisi, ei siksi että alastomuudessa mitään vikaa olisi, se nyt vaan ei ole kohteliasta hengailla ilkosillaan muiden läsnäollessa jos kyse ei ole pesu tilanteesta (eli saunomisesta, uimisesta jne) tietty kun yksin asuu niin ihan vapaasti, mutta silloinkin voi tietty ottaa huomioon ne naapurit eli ei alasti pihalle hillumaan

Ei haittais minua :) toki ruokapöydässä pitää olla paita ja pikkarit, mut muuten asu vapaa... no jos vieraita on niin silloin haittais mut jos kahden oltais niin ei haittais.

Ton ikäinen haittaisi. 4v välillä pikkarit jalassa koikkelehtii mutta 5v ei enää. Ruokapöytään istuudutaan päivävaatteissa. Lasten kanssa kahdestaaan asu on aina vapaa ja aluspaita ja pikkarit pitää kuitenkin olla. Kun vieraita tulee , silloin laitetaan mekot päälle ja tukat kauniisti ja söpöstellään.

Meillä ei hilluta alasti. Vähintään kalsarit ja paita pitää olla päällä, mielellään muutakin. Jos vieraita tulee niin silloin pitää olla nätit vaatteet päällä.

Viimeksi muokattu:
Meillä ei hilluta alasti. Vähintään kalsarit ja paita pitää olla päällä, mielellään muutakin. Jos vieraita tulee niin silloin pitää olla nätit vaatteet päällä.

ihmiset on kyllä niin perinteisiä tai mikä olis oikea termi, kireitä? itse oon usein kotonani ihan puolipukeissa, yöpaitaa tai alkkaria löytyy päältä. mitä väliä sillä on, miten omassa kodissa on? vieraiden kohdalla tietty hieman eri juttu, mutta nätit vaatteet tai arkivaatteet, mitä eroa? en mä nyt juhliin ole menossa jos vieraita tulee käymään (ellei nyt kutsumalla ole kutsuttu joitakin kaukaisempia vieraita).

nätti pukeutuminen on muutenkin aika subjektiivinen juttu.