A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Harmittaisi varmasti.
Tosin tuollaista tilannetta ei olisi meillä koskaan edes päässyt syntymään.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:No, jos mies tietäisi että haluaisin naimisiin ja pitäisin sitä tärkeänä niin silloin varmasti harmittaisi. Ainakin se että suhtaudumme asiaan täysin eritavoilla.
Mtta jos tyyliin olen ensimmäiset yhteiset vuodet vakuutellut miehelle ettei avioliitto ole minulle millään lailla tärkeä ja sitten pikkuhiljaa olen tullut toisiin ajatuksiin ilmaisematta sitä suoraan miehelle niin silloin se kai olisi lähinnä oma moka. Pitää ottaa huomioon ettei miehet edes aina ymmärrä naisen pieniä vihjailuja...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Harmittaisi varmasti.
Tosin tuollaista tilannetta ei olisi meillä koskaan edes päässyt syntymään.
Miksi ei?
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:meillä sama kuin ap:llä: 5v yhdessä ja mies tietää että odotan kosintaa. Sanoikin kerran hiparakassa että on päättänyt jo päivän. Tää tapahtui pari vuotta sitten. Sen jälkeen oon jännäilly kaikki 080808, 090909 ja nyt odotan 101010. Plus kaikki ystävänpäivät ja synttärit.. Ei oo kivaa ei..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mulla:meillä sama kuin ap:llä: 5v yhdessä ja mies tietää että odotan kosintaa. Sanoikin kerran hiparakassa että on päättänyt jo päivän. Tää tapahtui pari vuotta sitten. Sen jälkeen oon jännäilly kaikki 080808, 090909 ja nyt odotan 101010. Plus kaikki ystävänpäivät ja synttärit.. Ei oo kivaa ei..
Kuulostaa erittäin ärsyttävältä. Muistaakohan hän itse, että on näin sanonut?
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mulla:meillä sama kuin ap:llä: 5v yhdessä ja mies tietää että odotan kosintaa. Sanoikin kerran hiparakassa että on päättänyt jo päivän. Tää tapahtui pari vuotta sitten. Sen jälkeen oon jännäilly kaikki 080808, 090909 ja nyt odotan 101010. Plus kaikki ystävänpäivät ja synttärit.. Ei oo kivaa ei..
Kuulostaa erittäin ärsyttävältä. Muistaakohan hän itse, että on näin sanonut?
No sitäpä minäkin oon miettinyt. Se heitto saattoi olla vaan yritys saada mut lopettamaan keskusteluEnkä todellakaan halua udella/painostaa joten en oo sit jälkeenpäin mitään kysellyt. Miettinyt vain omassa pääkopassa.