Haittaakohan miehiä, jos on todella paksut pohkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28405527]:D lollloloooo :D

Siis ei hyvää päivää! Edes lihavilla ei pohkeessa ole läskiä vaan lihas koska se tekee työtä kroppaa kannatellessa.

Vai onko teidän salilla laite joka imee pohjelihasta pois? :D

Tukevat pohkeet selkeällä nilkalla on hottia. Keppijalkojen kandee pitää housut jalassa.

T mies[/QUOTE]

On mulla pohkeissa läskiäkin!

Pohkeesi ovat ihan normaalikokoiset liikkuvalle ihmiselle. Ei muuta kuin hame päälle ja menoksi. Törkeää on mielestäni se, että jaloistaan hoikatkin ihmiset vetää päälle jotkut minimekot ja jalat hyllyy selluliittia.

Näin tänään kirjastossa elegantin naisen,noin 27-31-vuotias. Korkokengät, hame ja ihanan paksut pohkeet. Alkoi melkein huimata. Nainen oli muuten aivan normaalivartaloinen, mutta pohkeet olivat paksuhkot ja koska nainen itse oli sinut niiden kanssa ja käytti hametta, niin juuri se teki hänestä elegantin. Naiset saisivat käyttää enemmän hameita oli pohkeet paksut tai eivät. Vieläkin muistelen niitä pohkeita siellä kirjastossa.

Minulla mitattiin juuri lääkärissä pohkeet ja mitta oli 38 cm. Minusta ne ovat paksut, mutta täyttä lihasta. Ainakin saappaiden osto on vaikeaa kun ei meinaa mahtua. Pienellä jalan koollakin on kyllä tässä varmaan merkitystä, isommassa koossa varmaan saappaatkin olisivat leveämmät.

40 cm ei nyt vielä ole ihan kamalan paksu, jos se on lihasta. Hame päälle vaan, mutta ballerinat kannattaa jättää kyllä kaappiin hameen kanssa, ne paksuntavat pohkeita.

Hienoa! Ilahdun aina kun joku kertoo käyttävänsä hametta. Tulkoon ne yleisesti muotiin. Kaipaan niitä aikoja kun 1980-luvulla oli naisilla skottihameita ja niissä hakaneula. Puhumattakaan upeista halkileningeistä, jollainen oli yllä eräällä elegantilla opettajalla 29.6.2009 kun matkustin junalla Tampereelta Riihimäelle. Hän istui käytävän toisella puolella ja laittoi toisen jalan toisen päälle paljain säärin. Kauniit pohkeet ja nekin olivat hieman paksuhkot ja juuri siitä syystä niin elegantit.

Mulla on jättipohkeet, silti sääriäni aina kehutaan. Oikean muotoiset kai sitten ovat, ei mitkään tasapaksut tukit. Yleensä ei uskota, että mun pohkeet ei sovi kumppareihin. Yksiäkään saappaita en oo saanut vetoketjusta ylös asti kiinni.

Oleellista ei ole se minkälaiset ja minkä kokoiset pohkeet ovat, vaan se, että nainen on sinut itse niiden kanssa. Silloin hän antaa niiden myös näkyä. Ohuet nailonit siihen vielä päälle ja kun on vielä sopivasti vähän korkoa kengissä, niin pohkeet korostuvat ja sitten menoksi! Ne ilahduttavat meitä kanssakulkijoita ja saavat sydämen sykkimään kivasti ja tekevät arjesta juhlan.

Mulla on n. 36cm pohkeet paksuimmasta kohtaa ja olen aina pitänyt niitä normaalipaksuisina, eikä kukaan koskaan ole väittänyt niitä paksuiksi. Ja pitkävartiset saappaatkin on mahtuneet kiinni aina paremmin kuin hyvin. Jalan koko 37-38. Miten sitten 40cm voi yhtäkkiä olla niin paksu?

Mun mielestä on kauniimpaa että on muodokkaat pohkeet,kuin riippakintut. Varsinkin kun laittaa korkokengät ja hameen, puhumattakaan nahkalegginsseistä. Miehelläni on säärifetismi ja haluaa säärien olevan muodokkaat, ei tikut. Itsekin pidän sääristäni ja olen 160 cm pitkä. Muodokkaat jalat ja vartaloon nähden pitkät. Katsokaa kokonaisutta! Jokaisella meistä on hyvät ja huonot puolet.Mutta kuka määrittelee huonon?

Nyt ei ole mittanauhaa lähellä, mutta pohjekriisi on ollut myös mulla. Pikkuhiljaa olen alkanut hyväksymään nämä, ainakin on superkiinteät pohkeet. Saapikkaita ei kyllä oikein voi käyttää.

Ensimmäiseltä miesystävältäni tuli hassu kommentti joskus minun nilkoistani. Olin siis hoikka, BMI jossain 18-18,5, ja hän väitti että minulla ois paksut nilkat. Olin ihan että what :O Koskaan edes ajatellut niitä.

Mutta hän lohdutti ja sanoi että onneksi ei sentäs ole pesäpallonpelaajan nilkat, ne kuulemma on tosi paksut! :D
Vissiin sit olen onnistunut "pilaamaan" nilkkani kun olen koirien kanssa vaellellut paljon metsissä ja hankkinut niihin lihaksia?

Tää nyt oli ihan OT, nuli vain elävästi mieleen, sorry :)

Mun mielestä on kauniimpaa että on muodokkaat pohkeet,kuin riippakintut. Varsinkin kun laittaa korkokengät ja hameen, puhumattakaan nahkalegginsseistä. Miehelläni on säärifetismi ja haluaa säärien olevan muodokkaat, ei tikut. Itsekin pidän sääristäni ja olen 160 cm pitkä. Muodokkaat jalat ja vartaloon nähden pitkät. Katsokaa kokonaisutta! Jokaisella meistä on hyvät ja huonot puolet.Mutta kuka määrittelee huonon?

Etkös sinä juuri määritellyt?

[QUOTE="Vieras";28803512]Hyi vittu mikä ripakinttu.

Ohuet pohkeet on kaikkein rumimmat. :X[/QUOTE]

Noin minunkin on annettu ymmärtää. Shortsit ja sääret paljastavat hameet ovat historiaa.

Kai se voi olla myös ripsikinttu jos niin haluat. Nuo sun väännökset vaan on persuuksista.

[QUOTE="rimppakinttu";28803580]Eiköhän mikä tahansa noista käy. Kaikista noista sanoista käy ilmi, mitä tarkoitetaan.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28803587]Kai se voi olla myös ripsikinttu jos niin haluat. Nuo sun väännökset vaan on persuuksista.[/QUOTE]

Mun väännökset? Mistä päättelet, että ne ovat minun väännöksiäni?

Yhteistyössä