Haittaako jos puhun jostain muusta ku herneestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä haluan puhua porkkanasta
Mä näin viime yönä unta, että olin jossain maatalon tapaisessa ja hamstrasin ihan hulluna porkkanoita muovikasseihin.

Mä joskus oon miettiny, että mistä ihmeestä kaikki unet tulee :xmas: :D

Täällä on tänään ollut aurinkoinen päivä ja lämpötila +17. Aika epätavallista, muutaman minuutin päästä on sentään jo lokakuu.

Ohhoh. Taalla sama lampotila, mutta sataa... Aika uskomatonta, etta lokakuun kynnyksella Uudessa-Seelannissa ja Suomen paakaupunkiseudulla yhta lamminta. :o

Samaa miettinyt. Tuo porkkanoiden hamstraus saattoi kyllä johtua kirjasta jota luen elikä Sodassa koettua-sarjan Haavoitettu lapsuus.

Mä haluan puhua porkkanasta
Mä näin viime yönä unta, että olin jossain maatalon tapaisessa ja hamstrasin ihan hulluna porkkanoita muovikasseihin.

Sanoppa se.. varsinki ne märät joissa duunailee ihan ihme tyyppien, siis tuttujen kanssa..;)

Noista unista sen verran, että näin viime yönä 2 unta (jotka muistan).Toisessa satoi lunta aivan tosissaan ja maa peittyi ihanan valkoiseksi ja jostain tuli päivämäärä 16.11., joten saas nähä tuleeko pitämään paikkansa. Toisessa olin hyväsesti raskaana ja oli neuvolassa jossain kummallisessa joukkotarkastuksessa ( en ole raskaana irl).

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Loppui, sitä paitsi ne pistää pierettämään :whistle:
Onneksi ei sentään lohjennut hammas. Niin mulle yleensä käy, kun aina joku popparinjyvä jää poppareiden sekaan.
Mitäs supersiemeniä sulla oikein on siellä joukossa kun hampaatkin halakee? :o

Musta ne on just parhaita, ne jyvät siis :p

Tottakai haittaa. Palstamammoilla on kerrankin jotain viihdettä.
Ei vaan, vaihtakaa aihetta että minäkin maltan mennä jo maate :whistle:
Loppuko popparit? :D

Loppui, sitä paitsi ne pistää pierettämään :whistle:

Pirskatti jos se ukkonen oliki sitä.. tänään syöny munia ja lanttumuhennosta, nehän tunnetusti on äänekkäitä ja hajusia mahassa muhittuaan.. mutta ne salamoinnit? Herneet muuten pierettää kans..

Yhteistyössä