P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä näin viime yönä unta, että olin jossain maatalon tapaisessa ja hamstrasin ihan hulluna porkkanoita muovikasseihin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä haluan puhua porkkanasta
Loppuko popparit?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tottakai haittaa. Palstamammoilla on kerrankin jotain viihdettä.
Ei vaan, vaihtakaa aihetta että minäkin maltan mennä jo maate![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä näin viime yönä unta, että olin jossain maatalon tapaisessa ja hamstrasin ihan hulluna porkkanoita muovikasseihin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä haluan puhua porkkanasta
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Täällä on tänään ollut aurinkoinen päivä ja lämpötila +17. Aika epätavallista, muutaman minuutin päästä on sentään jo lokakuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tottakai haittaa. Palstamammoilla on kerrankin jotain viihdettä.
Samaa miettinyt. Tuo porkkanoiden hamstraus saattoi kyllä johtua kirjasta jota luen elikä Sodassa koettua-sarjan Haavoitettu lapsuus.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä joskus oon miettiny, että mistä ihmeestä kaikki unet tulee :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä näin viime yönä unta, että olin jossain maatalon tapaisessa ja hamstrasin ihan hulluna porkkanoita muovikasseihin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä haluan puhua porkkanasta
Mä joskus oon miettiny, että mistä ihmeestä kaikki unet tulee :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Loppuko popparit?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tottakai haittaa. Palstamammoilla on kerrankin jotain viihdettä.
![]()
Onneksi ei sentään lohjennut hammas. Niin mulle yleensä käy, kun aina joku popparinjyvä jää poppareiden sekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Loppui, sitä paitsi ne pistää pierettämään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Loppui, sitä paitsi ne pistää pierettämään![]()
Mitäs supersiemeniä sulla oikein on siellä joukossa kun hampaatkin halakee?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Onneksi ei sentään lohjennut hammas. Niin mulle yleensä käy, kun aina joku popparinjyvä jää poppareiden sekaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Loppui, sitä paitsi ne pistää pierettämään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Loppui, sitä paitsi ne pistää pierettämään![]()
Onpahan lysti loppuilta tiijossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Loppuko popparit?Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tottakai haittaa. Palstamammoilla on kerrankin jotain viihdettä.
![]()
Loppui, sitä paitsi ne pistää pierettämään![]()