Haittaako jos mies on fyysisesti iso?

Hyvän näkönen ukkeli olet. Itsevarmuutta vaan, ja baanalle!
Mun mies on 192cm/90 kg, parta ja ponnari, hevimies henkeen ja vereen. Mä olen 150cm/50kg, iskelmänainen. Että kyllä ne isot miehet viehättää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..

Ja siis kuitenkin ihmettelette niin, 204cm ja 115kg on tällä jässikällä kokoa...
Eli en tosiaan mikään kärpässarjalainen ole :D :saint:
Juuri sopiva :p miehen pitää olla iso ja vahva, en voisi kuvitellakaan itselleni mitään kukkakeppiä mieheksi, siinä tuntisi itsensä vain möhköfantiksi :xmas:

Mun hyvä miespuolinen ystäväni on jotain 2 metriä pitkä ja aika roteva (ei siis lihava, vaan roteva silleen urheilijamaisella tavalla) ja jos en olisi varattu & jos hän ei olisi varattu niin voisin sanoa että erittäin herkku on :p

Nipo
Mä tykkään pitkistä miehistä ja pitää kokoa olla muutenkin eli hartiat pitää olla. En vois kuvitella vierelleni lyhyttä tai kovin hoikkaa miestä. Kyllä se miehen koko luo mulle varmaan sellaista jotain turvallisuuden tunnetta tai jotain mikä saa tuntemaan itsensä naiseksi.

vieras
En jaksa lukea koko vastauslitaniaa, mutta tuli mieleen, että evolutiivisesti pitkät valitsevat yleensä kumppanikseen pitkän ja lyhyet vastaavasti lyhyemmän. Kai lyhyitä naisia ei "kiehdo" synnyttää isoa/pitkää lasta ja taas pitkät naiset jollain tasolla haluavat pitkistä miehistä puolustajaa itselleen... Ymmärrätte kai mitä tarkoitan?

Jos siististi pukeudut, ni en ymmärrä mikset naista saisi. Mutta mä itse en ole koskaan baarissa tms. tehny aloitetta. Eli sul voi olla sekin esteenä. Meinaa suurin osa naisista, joita mä tiedän, ei aloitetta tee. Ja pitkä letti ei mun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan sovi ollenkaan, sellaiset miehet kiersin kaukaa :D Mut onha niit monia, jotka pitää pitkähiuksisista miehistä :)

*muoks niin ja suurikokoisten miesten ongelma usein on itsetunnon puute.. Ainaskii pari tuommosta parimetristä jössikkää oon tavannu netis (ko teit varmaa hirmu montaa oo muutenkaa :D), ni olivat erittäin epävarmoja itsestään ja näyttivät kuvissa siltä, et olisivat hirmu kömpelöitä liikkuessaan, eli eivät kanna itseään ylpeydellä ja arvokkuudella vaan pitkä mies usein näyttää lähinnä hongan kolistajalta :p

BFM
Mukavan näköinen ukkeli siellä :)

Minä pidän pitkistä,isoista,rotevista miehistä.

Mulla pituutta 158cm pieni ja siro ja tuo aviopuoliso on 198cm mallia roteva ei lihava eli ollaan aika koominen näky :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Jotenkin vaan tuntuu siltä että, moni ei edes uskalla tulla jutteleen siksi kun on iso..

Ja siis kuitenkin ihmettelette niin, 204cm ja 115kg on tällä jässikällä kokoa...
Eli en tosiaan mikään kärpässarjalainen ole :D :saint:
Jaha, oot suunnilleen mun eksän kokonen. Kiloja sillä oli vähän vähemmän kyllä. Mä olen 155 cm ja xs-kokoinen. Hyvin tultiin juttuun. :)

Tuon kuvan perusteella tuntuu kyllä hassulta, jos ihmiset ei uskalla tulla juttelemaan, ihan lähestyttävän näköiseltä näytät. ;) Täällä plussallahan on paljon sinkkunaisia, joten hyville apajille olet osunut.

Tumpula
Mulle miehen pituus on täysin sivuseikka. On tullut testattua sekä parimetrinen sekä tuo nykyinen 160-senttinen mies. Kaikki käy. :D

Ei tuon kuvan perusteella sulla kyllä ulkonäöstä pitäisi jäädä naisen saamisen kiinni. Komea mies. B) Ja pitkät hiukset on aina plussaa. =)

Yhteistyössä